Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

doublemay

Forelsket i forumet
vi alle hadde vel våre fantasier når vi var barn selv... hva het barna dine i leken da?
 
Joakim og Stine [emoji12]
 
Likte litt «voldsomme» navn, Konstanse Victoria husker jeg var en storfavoritt :shy:
 
Emilie og Benjamin. Synes fortsatt det er to fine navn men all for vanlige etter min smak
 
Forandret seg hele tiden husker jeg. Men likte Ella veldig lenge og Emilia, Sophia, Lynn
Guttenavn likte jeg godt Kim, Mike, Marius og Philip
 
Dukken min het Benedikte. Det var vel det eneste navnet jeg hadde i hodet.
 
Lisa Marie eller Nathalie om det ble jente.
Gutt skulle hete Casper, Jesper eller Jonathan. :bag:


Ingen av disse navnene er aktuelle lengre foråsidetsånn. :nailbiting:
 
Elisabeth eller Maria om det ble jente
Benjamin om det ble gutt
 
Emma og Thomas :) har ei jente og en gutt nå, men ingen av navnene er brukt
 
Da jeg var rundt 4 hadde jeg en stor drøm om å få en sønn som skulle hete Bambi:laughing002 Fikk en sønn, men navnet ble vel ikke akkurat Bambi, da....:smiley-angelic002
 
Caroline het favoritt dukken min og Malin het favoritt barbien :) Ellers husker jeg ingen guttenavn, brukte nok navnene til vennene til storebroren min :p
 
Pia :Heartbigred

Heldigvis har noen i familien valgt å kalle datteren sin for Pia :knegg:
 
Eldste mi har faktisk navnet jeg bestemte meg for da jeg var 5 år :p


Men sånn ellers skulle jeg vist ha en skokk med unger! Skulle ha Chrisander, Alekstoffer, Mattheus, Markus, Lukas og Johannes. Av jentenavn likte jeg Renathe (med H, veldig viktig!) og Lisa. Playmofigurene mine het Olav og Ylva. De var foreldre til Storesøster og Isa. Etterhvert ble det slike ekstravagante navn som Marco og Ramona. Og Tereza. Lurer på om en periode jeg var helt overbevist om at jeg skulle ha en søskenflokk som skulle hete Barbie, Skipper, Stacey og Shelley. Og Ken og Tommy. Shure thing! Banna bein!

Har pussig nok ikke brukt noen av disse navna :p
 
Jeg har fra jeg var lita sagt at hvis jeg får jente skal hun hete Michelle etter lille Michelle i serien Under samme tak. Syns det navnet var så fint husker jeg. Da jeg ble større og jobbet som lærling, ble jeg kjent med ei lita jente som het Adele og jeg falt helt pladask for det navnet så da ombestemte jeg meg. Jeg er nå voksen og mamma til to. En gutt og ei jente, og hun heter hverken Michelle eller Adele :hilarious::p
 
I leken da jeg var lita husker jeg ikke. Men da jeg var 15-18 år skulle gutten min hete Ian Aleksander. Er glad jeg endret meg, jeg er ikke veldig glad i sånne navn i dag :p
 
Back
Topp