Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

Linda, Caroline og Charlotte...gutt eksisterte ikke tror jeg haha
 
Likte Elisabeth og Kine godt husker jeg.. da jeg ble eldre likte jeg Emilie og Karoline.. av guttenavn likte jeg William.. Er jo helt greie navn forsåvidt, men hadde nok ikke valgt noen av de nå :)
 
Emil,Leander og Nora :dummy::dummy1: ble ingen av de ;)
 
Miranda het dukka mi, hadde aldri guttenavn klart :p
 
Emmanuel og Lillemor. Kaller frøkna for lillesnupp som kjælenavn da, så det er vel ikke aååå langt unna. Emmanuel er ikke på navnelista lenger
 
Husker jeg likte veldig godt Katharina og Charlotte selv, og ikke at det er noe galt med navnene, men de hadde vært uaktuelle på avkom i dag :p
 
Ailo og Àile skulle mine hete :p Det ble Theodor og Nathalie :hilarious:
 
Jeg var fast bestemt på at hvis jeg fikk gutt, skulle han hete Oliver, etter katten i "Oliver og gjengen" fra Disney filmen... Og jaggu ble det det :bookworm:

Jentenavn som gikk igjen i lek var Anastasia, Jenny, Isabell og Violetta :wacky:
Hvis jeg får ei jente nå, kan du bare glemme de navna der haha!
 
Erica Andrea, Sander, Christer og Jaime (jente,) :p
 
Mercedes og Renate av jentenavn og guttene skulle hete Patrick og Alexander da jeg var jentunge. Men gikk gjennom flere senere i oppveksten. Men det er de første jeg kommer på. I dag er det kun guttenavnene jeg synes er ok, om jeg bare hadde funnet mellomnavn som passet de navnene :laughing002
 
Jeg likte Tristan og Adrian til gutt og Irena og Natalie til jente
har ikke brukt noen av de og kommer nok ikke til å gjøre det.
 
Back
Topp