Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

Dukkene mine het Nina og Emilie synes begge to er fine fremdeles!

Da jeg ble eldre har jeg alltid sagt at får jeg ei jente blir det Elida, men nå er deg «tatt» så vi får se :hilarious:
 
Favoritt-barbiedukka mi het Jannicke da jeg var liten, og husker jeg elsket det navnet.
Usikker på guttenavn, men tror det var vanlige navn fra den tiden som Martin, Stian, Christoffer.

Når jeg ble tenåring likte jeg Sarah og Marcus veldig godt.

Ble ingen av dem. :p
 
Melissa og Michelle ol....takk gode Gud for man ble voksen og fornuftig og alt det der. Men ungene hadde vel passet godt inn i bloggerne og paradise hotel osv o_O:laughing001
 
I tenåra likte jeg jentenavnene Linnea og Emilie. Ikke navn jeg kunne gitt barna mine nå :wacky:
 
Mine jenter skulle hete Anne og Silje, det het dokkene mine. Guttenavn tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Jeg endte derimot opp som guttemamma :knegg:
 
Michelle etter Michelle Tanner.
Jenta vår heter Laura, og noe annet var aldri et tema.
 
Jeg elsket navnene Pernille og Charlotte da jeg var lita, og ville at lillesøsteren min skulle hete Renate da hun skulle døpes (fikk ikke gjennomslag for det hos mamma og pappa, hehe).
Ingen av disse er aktuelle i dag nei. :D
 
Michelle og/eller Johanna synes jeg var fine navn da jeg var liten. Kan ikke huske at jeg hadde noen favoritt guttenavn.
 
Connie, Rebecca og Carmen Zita :hilarious:
Ja, jeg hadde noe for bokstaven "c" :bag:
 
Pernille var min absolutte favoritt.
Har minne av at det var ei som sa det til meg under lek: "Aaaaah! Du skal absolutt alltid hete Pernille du!"

Var det fineste navnet jeg viste om :)
 
Har aldri ønsket meg barn.

Men jeg kalte bamsene min for Line, Katrine, Ninne, ninni osv. Da var jeg i 5 års alderen
 
Stian og Eirik skulle mine hete. Jente skulle hete Merete. Ble jentemamma, og de heter ikke Merete fordi mannen ikke likte det.
 
Back
Topp