Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

Da jeg gikk i barnehagen syntes jeg Tine var utrolig fint. Kjente ingen som het det, og Tine het fortsatt Norske meierier, eller noe sånt, så vet ikke helt hvor jeg fikk referansen fra. På barne- og ungdomsskolen likte jeg Emilie, Nathalie, Saga, Vega, Wilhelmina og andre navn jeg ikke husker.
 
Maximilliam eller noe sånt :bag:
syns det er litt jålete i dag :hilarious:
 
Emilie!! Det het babyborn'en min og jeg var bestemt på det navnet egentlig helt fra jeg var 5 ish til jeg ble gravid med en jente da jeg var 23. Da ombestemte jeg meg :hilarious:
Guttenavn har jeg aldri hatt noe spesielle tanker om. Men da jeg og mannen min var nyforelska og lekte med tanken om barn snakka vi om Sofie og Oskar. Er sjeleglad vi ikke fikk barn da og kalte dem det :angelic::hilarious::hilarious:
 
Lene. Ville aller helst hett Lene selv, men siden det ble vanskelig å skifte navn, så het alle dukkene mine Lene :D
 
Angelica og Cornelia var jeg opptatt av.. Blir ikke de om jeg får barn nå :king
 
Myrabell :)
 
Linnea og Kasper
 
Jeg ville ha fem barn; Sebastian, Anna, Ruben, Maren og Markus. Har fem barn nå, med sjette på vei. Kun brukt et av navnene og de andre skal ikke brukes av meg iallefall :hilarious:
 
Jeg likte veldig godt navnet Ellinor som yngre.

Nå foretrekker jeg kortere navn, så syntes det blit for langt :bag: kunne brukt Nora eller Ellie, men det er så mange som heter det nå. :angelic:
 
Jeg likte visst godt navnet «Lise» og fortalte til alle i barnehagen at lillesøsteren min som var på vei skulle hete det. Søsteren min fikk navnet Mathilde og ikke Lise...
Kommer ikke til å kalle datteren vår for Lise. I dag liker jeg typisk norske navn, og vi har tenkt til å kalle opp datteren vår og fremtidige barn etter besteforeldrene våre/oldeforeldrene våre. Syns det er veldig koselig
 
Da jeg var liten likte jeg godt Thea Alvilde til jente og Leon Mathias til gutt.
 
Jente: Star
Gutt: Mikkel

Ble heldigvis ingen Star-jente på meg :hilarious:
 
Back
Topp