Ultralyd igjen i dag pga høyt blodtrykk :-( 35+3 og han er ca 2300 gram. Vokser og har det bra i magen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor høyt bt har du siden du får ul?Ultralyd igjen i dag pga høyt blodtrykk :-( 35+3 og han er ca 2300 gram. Vokser og har det bra i magen <3
Jeg var innlagt i uke 27 da blodtrykket var 130/105 og proteiner i urin. Det har ligget med undertrykk mellom 90-100 etterpå. Etter innleggelsen så ville overlege at jeg skulle kontrolleres hver 2-3 uke. Da tar jeg både blodtrykk, urin, ctg og ultralyd. Må i tillegg sjekke blodtrykket 1-2 ganger i uken hos jordmor/fastlege. Så lenge magen din vokser og jordmor ikke er bekymret så trenger du sikkert ikke kontroller på sykehus. Hvor høyt er blodtrykket ditt? Du kan jo nevne det for jordmor. Men har forstått det som høyt blodtrykk i seg selv ikke er skadelig for barnet.Hvor høyt bt har du siden du får ul?
Har til tider hatt høyt selv. Mye svangerskapsforgiftning i familien.Redd det påvirker veksten hennes, men jordmor har ikke nevt noe om vekstkontroll. Kan man kreve det selv?
Eller noen som vet hva kriteriene for å få det er?