Hva veier din baby nå?

Har hun vært liten hele tiden,eller har veksten stoppet opp litt? Noe grunn til at hun et liten? Beklager mange spørsmål, men er i samme båt selv
I mitt forrige svangerskap, så sluttet gutten vår å vokse i magen og var da 2605 g da han kom til verden 6 dager før termin. Denne gangen må jeg gå på hjertemedisiner, så vet ikke om det er grunnen til at hun er liten eller om hun også bare har sluttet å vokse.

Hjelpes! Når jeg sammenligner meg med dere, så har jo jeg en kjempebaby! :eek:

Hjelpes! Når jeg sammenligner meg med dere, så har jo jeg en kjempebaby! :eek:
Jeg synes det er veldig betryggende med baby som vokser skikkelig jeg. :) Litt store sterke barn er flott. :)

Lille min blei målt til 2300g nå uke 33+4... Hun sa at hun ville ligge cirka på 3700 når hun blei født.

2157 for 7 dager siden, uke 32+1. Ligger dermed ca 1 uke foran snittet i vekt, hvilket er bra siden det er planlagt prematur fødsel.

Vært på vekstkontroll i dag, fikk endelig bekreftet at det er ei jente vi venter, de to andre vekstkontrollene har de ikke kunne si noe sikkert. Var redd for at det allikevel var gutt laughing7

Det var ei frøken på 2800gram nå, med masse hår! :-) Er 35+4 i dag :) Fulgte vekstkurven fint, er bittelitt over gj.snitt, men innenfor normalen.

1974 g i dag ❤️ Er 32+6. Enda litt liten men vokst mer mellom disse tre ukene enn tidligere vekstmålinger så det er jo bra ❤️

Ul på mandag. 32+5 var mini 1800 et eller anna som va -7% under gjennomsnittet.
Så fastlegen min som mente babyen vår var stor før ferien og skremte mej skikkelig kan dra dit peppern gror :p

På ul 32+ 2 var hun ca 1910. Hadde da falt endel på kurven siden sist så må fortsette å gå gjevnlig til vekstkontroller. Legen sa ikke noe om hvor mye mindre enn gjennomsnittet hun var, men det varierer jo veldig hva vekten på de er når jeg ser hva dere andres veier !

Har også vært på UL i dag. De mente hun ikke var så stor som sist antatt. :D Målt til 2800 i dag (36+0) og forventet 3500 ved termin. Helt innafor mao.

Back
Topp