mammaforførstegang0915
Betatt av forumet
31 + 6 å han veier ca 1250,så vekstavik på 26 %. Han var normal str på oul. Så de er litt usikker på grunn, er innlagt nå,pga svangerskapsforgiftning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 31 og 1200 gram. Hun er 25,3 % mindre enn gjennomsnittet.
I mitt forrige svangerskap, så sluttet gutten vår å vokse i magen og var da 2605 g da han kom til verden 6 dager før termin. Denne gangen må jeg gå på hjertemedisiner, så vet ikke om det er grunnen til at hun er liten eller om hun også bare har sluttet å vokse.Har hun vært liten hele tiden,eller har veksten stoppet opp litt? Noe grunn til at hun et liten? Beklager mange spørsmål, men er i samme båt selv
I mitt forrige svangerskap, så sluttet gutten vår å vokse i magen og var da 2605 g da han kom til verden 6 dager før termin. Denne gangen må jeg gå på hjertemedisiner, så vet ikke om det er grunnen til at hun er liten eller om hun også bare har sluttet å vokse.
Jeg synes det er veldig betryggende med baby som vokser skikkelig jeg. Litt store sterke barn er flott.Hjelpes! Når jeg sammenligner meg med dere, så har jo jeg en kjempebaby!