Hva skal dere i dag?

Har nesten ikke sovet i natt, det har vært voldsomt tordenvær som vekka de to små i tur og orden. Så var det morgen klokka 6, hasta storesøster til barnehagen og skal nå på 6mndrs kontroll med lillemann. Etterpå er det lunsj med ei venninne.

Var jentene sin tur til å sove lenge i dag, for første gang siden juni skulle mannen levere storebror i barnehagen. Så da sov Stella til kvart over seks - rekordtidlig :/ Men ho var tidlig i seng i går, stuptrøtt; sov fem minutter mellom 11 og 17:30. S

Satser på en trilletur til biblioteket etterpå, og få bytta en bursdagsgave. Fotballtrening i kveld, men mulig jeg må stå på sidelinja i dag. Fått en betennelse i håndleddet og en smell i skuldra :/

Mamma kommer på besøk og blir til søndag:) Så da skal jeg til frisøren idag mens mamma passer.

Gå rundt som en zombie og være trøtt ;) rolig hjemmedag siden frøkna styrer sånn med soving, trille en liten tur og gjøre noen småærender på veien. Trene i kveld da, nytt styrkeprogram er superstas :)

Akkurat fått meg en time på sofaen mens mini sov:) Snart lunsj og babysang.

Typisk: mest jævlige natta EVER.
Mini sov ingen ting, bare løpt frem og tilbake. Kjenner jeg blir sur.
Typisk fordi begge barna er hjemme, å jeg skal på møte på jobb ..

Har vært å gått tur, er helt i koma i dag så trøtt jeg er.

Er på vei hjem nå, frøkna skal ha mat. Håper hun sovner litt etterhvert for da skal jeg sove litt og.

I kveld skal jeg og mannen på date på en fancy restaurant. Ja, også får vi besøk i dag da...er så lei av å drive hotell..

Jeg har bakt idag :) Cookies and cream chocolate fudge brownie. Jeg gikk opp tre kilo bare av å lese navnet på den! Nomnomnom ♡

Vedlegg

• 1411840578749.jpg
    1411840578749.jpg
    85,4 KB · Visninger: 15
Idag har jeg vært borte fra babyen i 3,5 timer mens mamma var barnevakt. Det er ny rekord! Og jeg skal liksom begynne å jobbe om to måneder. Huff og huff.

Jeg er så støøøøl! Var på klatrepark i går og jeg har visst ikke muskler eller kroppskontroll. Nå er vi på vei til lekeland.

Mamma dro idag. Vi har hatt to deilige morgener hvor mamma har hatt babyen mens jeg og sambo har sovet lenge. Meget behagelig!

Har gått en tur i skogen på formiddagen. Nå skal jeg straks vekke storebror, så vi kan lage bananlapper :) I kveld skal hente utstyret mitt til amerikanske fotballen, så da skal jeg vel tilbringe kvelden foran speilet for å se hvor awesome jeg ser ut i det ;)

Last edited:
Babysvømming også har vi fortsatt besøk. Er stuck med de i dag, ødelegger alt.
Planen er å legge frøkna på eget rom i kveld.

Klippe meg,
Må skynde meg for frisørdama mi er blitt på tjukka så redd hun forsvinner :(

I dag skal jeg starte et nytt og bedre liv igjen! Glidd litt ut med både mat og trim i det siste, og det syns på kroppen :/ Så vi har trilla 8 km i skogen, nå har vesla spist, og jeg tenkte å ta en ministyrkeøkt på stuegulvet. Og så må jeg gå gjennom frysa og se hva vi har før jeg setter opp middagsplan for denne uka. Deilig med noen sånne dager også! :)

Babysang på sjømannskirken :)
Gleder meg!

Har planer om å sy litt i kveld.

I dag får jeg holde mellomste i ro. Vi var 5,5 timer på akutten i går for å ta ct av nakken. Heldigvis ikke noe galt med ryggen, kun totalt stive muskler som fører til hodepine.
Får handle det jeg skulle ha gjort i går :-) Ellers kose med alle 3 barn siden det er høstferie :-)

Kafé med svigermor og svigerinne med barn. Og så kommer den yngste søsteren min på besøk i noen dager, hun har høstferie:)

Back
Topp