Hva skal dere i dag?

Jeg er trøøøøøøøøøøøøøtt. Har vært opp kl 1 i natt for å ta imot gjestene våre og så slet jeg etterpå med å sovne. Og selvfølgelig finner snuppa ut at hun skal bæsje kl 6 og begynne dagen :-/ Godt det finnes kaffi
nå venter vi til de står opp for å kunne spise frokost.

Har "litt" å gjøre før dåpen, og kjenner jeg begynner å bli stressa. Men jeg skal nok få dratt det i land :) I morra må jeg tørke støv, støvsuge og vaske gulv. Stryke duker (haaat!). Bake en sjokoladekake, og lage to av laga til ostekaka mi. Må på helsestasjonen å veie og måle Stella før danskene kommer i totida. Og så skal vi grille med hele gjengen. Lørdag må jeg hente nøkkel til lokalet, stelle i stand og pynte. Lage ferdig ostekaka, begynne på oreokaka og cakepopsen. Og søndag må jeg få ferdig kakene, hente et par kaker som andre har bakt til meg, få ungen døpt, få tatt bilder og så stresse til lokalet og.... Ja, gleder meg til mandag!

Takk for påminnelsen hvordan jeg har det om ei uke til :p Jeg må i tillegg få festet rosa sløyfe til dåpskjolen

Vi er hjemme igjen. Skal hente legeerklæring hos legen og fylle ut forsikringspapirer.

En tur på biblioteket og vaske klær står også på planen. Kjempe varmt og fint vær i dag også, gleder meg til å trille etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bade, bade, bade :)

Idag har de fleste av danskene dratt hjem, etter å ha vært her hele helga. Det ER så varmt, så vi sitter bare på verandaen og slappet av. Prøve å spise opp litt av maten og kakene som ble igjen etter i går :) Og i kveld skal jeg faktisk på trening; vi skal starte jentelag i Amerikansk fotball her i byen! DET vil jeg være med på! :)

Da! Er vi på vei til Danmark :) Gleda meg til dette lenge nå; vi har ikke vært i Aabenraa (der mannen er fra) siden jul. Nå skal det nytes! Svigermor er flink til å ta med seg storebror på ting, og vesla er så tålmodig - så jeg håper og satser på en del timer i sola med en bok. (Har tatt med meg to stykk så..) Så blir det dagsturer til Legoland, Odense Zoo og Sønderborg og diverse. Godt å se noe annet enn huset mitt og byen min!

Vi er på ferie med mamma nå, fy søren så godt det er! Hun passer med glede, så vi får kjærestetid og kan f.eks. dra og bade mens mamma passer. Veldig greit i denne varmen når hun har det best inne!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært en tur i sentrum, fy søren så mye nordmenn!

Vært ute og spist med mannen og en kompis nå i kveld. Delte en flaske rosé. Nå tar mannen og kompisen et par øl på balkongen mens jeg suser inne. En fin og varm dag :)

Vært en tur i sentrum, fy søren så mye nordmenn!

Vært ute og spist med mannen og en kompis nå i kveld. Delte en flaske rosé. Nå tar mannen og kompisen et par øl på balkongen mens jeg suser inne. En fin og varm dag :)

Det tror jeg på, nordmenn elsker Danmark og København ;-) skal til København en uke i slutten av august. Gleder meg :-)

På stranda. Først skal vi møte mannen og spise brunch før vi skal bade!

Så må jeg få bestilt matvarer.

På vei hjemover. Vi dro litt tidligere hjem fra ferie enn planlagt. Jeg har litt hjemlengsel, og så er det deilig å ha noen dager hjemme sammen før sambo skal tilbake på jobb på mandag.
Vi skal jo tross alt flytte om en uke!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, hadde nettopp maler på befaring, sto og holdt på junior mens jeg snakket med ham, plutselig utbryter han "wow, har dere enda en på vei?!", måtte le da altså, tror han ble litt flau #nettopspistmiddag #dårligemagemuskler

Haha, hadde nettopp maler på befaring, sto og holdt på junior mens jeg snakket med ham, plutselig utbryter han "wow, har dere enda en på vei?!", måtte le da altså, tror han ble litt flau #nettopspistmiddag #dårligemagemuskler
Nei, kødder du?! Nå kjente jeg at JEG ble flau på hans vegne.. Godt du kan le av det, jeg hadde nok blitt dødelig fornærma ;)

Også du, men den fine kroppen!
Skulle gitt ham et spark bak.

Uff, da hadde jeg blitt skikkelig lei meg!

Nei, kødder du?! Nå kjente jeg at JEG ble flau på hans vegne.. Godt du kan le av det, jeg hadde nok blitt dødelig fornærma ;)
Også du, men den fine kroppen!
Skulle gitt ham et spark bak.

Uff, da hadde jeg blitt skikkelig lei meg!

Var jo "litt" spesielt å si ja, men fyren er ganske merkelig (men veldig flink), også vet jeg jo egentlig at jeg ikke ser gravid ut, det var bare måten jeg sto på, men litt stakk det jo :p

Back
Topp