Hva skal dere i dag?

All ære til deg, det hadde jeg aldri orka..

Nå skal vi bli her en dag til. Gi meg styrke! (Og herregud som jeg gruer meg til hun er 1.5år det er jo o v e r alt!)

Sent from my iPhone using BV Forum
Etter første påska på hytta sa jeg aldri mer! Men nå har jeg blitt litt mer vant med det.
Vi trodde imidlertid bare foreldrene hans skulle være her, men plutselig skulle søstra og ungene også.
Hvis du synes 1.5 år er ille så vent til 2.5 år! Vi har en her, og det er aldri fred å få.

Vært hos legen i dag for å gå sjekka en føflekk. Fått litt skrekken etter at ei venninne av meg fikk føflekkkreft :/ Men den var heldigvis helt ufarlig - opptur! Og så har jeg endelig fått kjøpt meg solbriller ;) Nå åpna himmelen seg for en times tid siden, så det blir inneaktiviteter resten av dagen tenker jeg :)

Vi skal på 4mnd kontroll i dag. Er gruppe med helsesøster og fysioterapeut. Spennendes. Gleder meg til å veie henne. Rart, fram til hun var 3mnd måtte vi veie 1x per uke, så ble hun erklært frisk og vi slapp det. Føler jeg har mistet kontroll over spisinga siden jeg ikke vet vekta..

I dag skal vi kjøre hjem. Blitt rimelig folksomt her på hytta for å si det mildt. I tillegg til bøttevis med regn!

Sambo skulle ut og hente noe garn (begynte å hølje i det de kom ut på tenker jeg, haha). Skal være veldig varmt og fint vær hjemme. Gleder meg til å kommer hjem til vogna, trille tur i morgen. Tror til og med frøkna gleder seg til å ligge i vogna si :)

Håper på et glass vin og sushi på balkongen i kveld!

I dag skal vi kjøre hjem. Blitt rimelig folksomt her på hytta for å si det mildt. I tillegg til bøttevis med regn!

Sambo skulle ut og hente noe garn (begynte å hølje i det de kom ut på tenker jeg, haha). Skal være veldig varmt og fint vær hjemme. Gleder meg til å kommer hjem til vogna, trille tur i morgen. Tror til og med frøkna gleder seg til å ligge i vogna si :)

Håper på et glass vin og sushi på balkongen i kveld!
God tur hjem :) Kjører dere hele stykket, eller tar dere ferge?

Vi skulle ta toget fra Vinstra til Oslo, men det var lettere sagt enn gjort siden det er flom i år igjen.
Skulle egentlig væet framme i Oslo om 15 min, men det er nok hvertfall 3 timer til jeg er framme.
Heldigvis sover snuppa:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God tur hjem :) Kjører dere hele stykket, eller tar dere ferge?
Takk :)

Kjører alltid hele, kun et lite stopp for bleieskift og mat til frøkna.

Nå er vi hjemme igjen, er jo syden med 30 grader!

Vi er slått ut av varmen. Nå er det for varmt!

Vi er slått ut av varmen. Nå er det for varmt!

Her og! Vi sitter i kjelleren og mini i bare bleia:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har vært i parken på barselgruppe, sååååå gøy :)

Sitter på balkongen med et glass vin og strikketøy nå!

Skal på barselyoga i dag, må få ryddet litt hjemme i dag også.

Jeg skal i parken og møte en venninne, og så skal vi ta toget opp til fjellet igjen.
Var solslyng på linja igår, med buss for tog så jeg håper det har ordnet seg til i ettermiddag.
Jeg måtte ringe nsb igår for å høre, for jeg kan ta ikke ta buss for tog i 2,5 timer med baby!
Men alle med barn under 13 kg (?) får taxi. Jeg spurte også om det var mulighet for å stoppe og amme eller skifte bleie på veien. Det var det, "du er sjefen" sa han på nsb. Så litt skryt for god service skal de ha:)

Vi har tatt toget til Halden i dag :) Storebror har jo ikke kjørt tog før stakkar, så det var på høy tid! Pølse og is til frokost, før vi tok toget hjem igjen! Nå blir det verandaen resten av dagen :)

I dag har det blitt handling inne, er jo så altfor varmt ute. Kjøpt parasoll til vogna og mer sommerklæt til mini:)

Jeg skal i parken og møte en venninne, og så skal vi ta toget opp til fjellet igjen.
Var solslyng på linja igår, med buss for tog så jeg håper det har ordnet seg til i ettermiddag.
Jeg måtte ringe nsb igår for å høre, for jeg kan ta ikke ta buss for tog i 2,5 timer med baby!
Men alle med barn under 13 kg (?) får taxi. Jeg spurte også om det var mulighet for å stoppe og amme eller skifte bleie på veien. Det var det, "du er sjefen" sa han på nsb. Så litt skryt for god service skal de ha:)

Ja, vi fikk taxi fra gardermoen til Hamar da det var buss for tog. Dette var fordi de ikke hadde bilstol tilgjengelig i bussene. Heldigvis rakk jeg å pakke mat i ungen før taxien kom :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjøpe solkalesje til vogna og slappe av i parken.

Har ganske heftig migrene (denne varmen er ikke så bra mtp migrene), håper den gir seg snart.

Skal kose meg ute på fjellet! Her er det perfekt varme, ikke for kaldt, ikke for varmt. Og en deilig bris:)

Skal kose meg ute på fjellet! Her er det perfekt varme, ikke for kaldt, ikke for varmt. Og en deilig bris:)

Det høres deilig ut! :)

Hatt besøk av to damer fra gamle barselgruppa i dag :) Ho ene flytter dessverre hjem til Tromsø til uka. Vi har hatt veldig god kontakt med de, og ungene har lekt fint sammen. Så det er trist! Senere må jeg en tur til byn og få unna litt småting til dåpen, sånn at jeg slipper skippertak neste uke. Men først trenger jeg en dusj, for jeg har akkurat fått unna en minitreningsøkt på stuegulvet....i 30 varme.... Puh!

Back
Topp