Hva skal dere i dag?

Jeg vil ut og gå i finværet! Har lyst å gå på helsestajonen for å veie for å se om baby har blitt feriefeit:)
Men har visst en liten syvsover i hus, hun sover fortsatt! Vi kom hjem fra ferie igår, så hun er nok ekstra sliten.
Tror hun var veldig glad for å få sove i kurven sin igjen, hun sovna igår uten et pip.

Storebror har blitt flink til å forhandle. Han hadde fått en svær flis i foten i går, og han (som sin mor) haaaater at noen tar ham på føttene. Men etter mye om og men fant han ut at jo, vi skulle få plukke den ut - men da skulle han ha en gave!! Jæ dævver; hvor tar han det fra? Så vi skal ut å kjøpe gave i dag! Håper på en liten tur i babybutikken her i byen også :)

Ikke for dèt, shoppingbudsjettet fikk seg en grei knekk i går da airconditionen i bilen røk - 5000 kroner takk!

Har vært å kjøpt en bursdagsgave, for i dag får vi besøk av svigermor, bestemoren til mannen og tanta til mannen (og ja, de skal alle bo hos oss!).

Er ute å triller tur, men er seriøst for varmt til å trille i noe tempo. Må nok ha en is pause i dag og. Planen er å kjøpe noen blomster og en ny hortensia til balkongen. Den andre daua i ferien.

Håper egentlig at jeg og mannen kan stikke av på en liten badedate sent i kveld. Det hadde vært så koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har storesøster hjemme på kosedag idag, is og leking ute.. lillemor er varm stakkar, sovna endelig i vogna. Blir nok ikke veldig mye action idag heller, gleder meg litt til hverdagen begynner igjen jeg, stusselig når alle er på ferie og jeg suller rundt her ;)

fikk meg en tvangspause nå pga et hersens vepsestikk i foten :mad: Skal i grunnen gjøre en hel haug i morra for vi har dåpen på søndag!!!! Verst tenkelige tidspunkt akkurat nå

Ja, jeg har masse folk på besøk som kan hjelpe til men da har de alle sine egne meninger og de er alle bedre enn mine. Vil jo gjerne ha det slik jeg ønsker med sannsynligvis siste dåpen :(

fikk meg en tvangspause nå pga et hersens vepsestikk i foten :mad: Skal i grunnen gjøre en hel haug i morra for vi har dåpen på søndag!!!! Verst tenkelige tidspunkt akkurat nå

Ja, jeg har masse folk på besøk som kan hjelpe til men da har de alle sine egne meninger og de er alle bedre enn mine. Vil jo gjerne ha det slik jeg ønsker med sannsynligvis siste dåpen :(
Så kjedelig :( Kjenner følelsen av mange som vil hjelpe til med "gode ideer".. Fint for dem det, men man vil ha det som man har sett for seg selv! Håper det blir bra, at du blir fornøyd, og at dere får en fin dag i morra :)

Jeg har lyst til å reise bort til uka. Så lei av å trave her hjemme. Alle barselaktiviteter har ferie og ingen er hjemme, men vet ikke hvor jeg og frøkna kan dra alene på en mini ferie...?

Tror bare vi skal være hjemme i dag...

Jeg kjeder meg faktisk helt villt i dag!
4.5mnd til permisjonen er over, can't wait.

Trodde det skulle bli kjøligere idag jeg, men det ble jo kjempevarmt! Jeg har vært en liten tur i byen og så skal jeg pakke litt. Planen er å bli ferdig med all pakkinga til torsdag kveld.
Jeg gleder meg ikke til permisjonen er over, er nesten så jeg vil bli gravid igjen bare for å bli hjemme lenger. Men bare nesten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag har gubben bestilt sterilisering til seg selv.. :-o så om en mnd så sitter mannen her med hovne baller
Oi, hva føler du om det da?

Oi, hva føler du om det da?

Ja, hva skal man si. Det et litt vemodig å tenke på at jeg ikke skal få flere barn. Men jeg har hele tiden visst at dette er siste. Har to grusomme svangerskap bak meg, og tror ikke kroppen takler et til. Men litt rart å tenke på også. Men jeg føler at det er riktig, det holder med to for oss, jeg er sliten allerede nå så :-P

Ja, hva skal man si. Det et litt vemodig å tenke på at jeg ikke skal få flere barn. Men jeg har hele tiden visst at dette er siste. Har to grusomme svangerskap bak meg, og tror ikke kroppen takler et til. Men litt rart å tenke på også. Men jeg føler at det er riktig, det holder med to for oss, jeg er sliten allerede nå så :-P
Ja, det er vel alltid litt vemodig med ting som er over selv om man er klar for det. Det blir sikkert deilig å slippe å tenke på prevensjon da:)

Samme som i går, nada. Bare med migrene i dag.

Har allerede fått satt brøddeig, kokt aprikospuré, fått lagd litt aprikossyltetøy, rydda og styra i huset OG lekt med lillegutt. Får mye ut av dagen nå når lillegutt har bestemt seg for at 06:30 er morran! :) går helt greit så lenge det er sommer, gruer meg til høst og vinter!
Idag er det overskya her (endelig?!), så lurer på om vi skal pakke snippveska og gå en tur med bæresela :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har vert på 5 mnd kontroll. Var overskya men varmt på vei dit, så det gikk bra. Hjem igjen var sola titta fram. Ble alt for varmt i vogna, bare grining. Så måtte fram med babybjørnen å bære ho og dra vogna etter meg... da sovna ho jammen meg. Ble en svett tur hjem! Nå sover ho, så får rydde å vaske litt og se om jeg finner noe vi kan ha til middag

Back
Topp