Det får bli på mandag!Husk å puste da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får bli på mandag!Husk å puste da!
Har "litt" å gjøre før dåpen, og kjenner jeg begynner å bli stressa. Men jeg skal nok få dratt det i landI morra må jeg tørke støv, støvsuge og vaske gulv. Stryke duker (haaat!). Bake en sjokoladekake, og lage to av laga til ostekaka mi. Må på helsestasjonen å veie og måle Stella før danskene kommer i totida. Og så skal vi grille med hele gjengen. Lørdag må jeg hente nøkkel til lokalet, stelle i stand og pynte. Lage ferdig ostekaka, begynne på oreokaka og cakepopsen. Og søndag må jeg få ferdig kakene, hente et par kaker som andre har bakt til meg, få ungen døpt, få tatt bilder og så stresse til lokalet og.... Ja, gleder meg til mandag!
Bare hyggeligTakk for påminnelsen hvordan jeg har det om ei uke tilJeg må i tillegg få festet rosa sløyfe til dåpskjolen
Bare hyggeligÅja, det må jeg også! Men det overlater jeg til min mor. Ikke er sløyfa rosa heller forresten, den er korall ♡
Hvordan er formen din?Vi er hjemme igjen. Skal hente legeerklæring hos legen og fylle ut forsikringspapirer.
En tur på biblioteket og vaske klær står også på planen. Kjempe varmt og fint vær i dag også, gleder meg til å trille etterpå.
Det tror jeg på, nordmenn elsker Danmark og København ;-) skal til København en uke i slutten av august. Gleder megVært en tur i sentrum, fy søren så mye nordmenn!
Vært ute og spist med mannen og en kompis nå i kveld. Delte en flaske rosé. Nå tar mannen og kompisen et par øl på balkongen mens jeg suser inne. En fin og varm dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, kødder du?! Nå kjente jeg at JEG ble flau på hans vegne.. Godt du kan le av det, jeg hadde nok blitt dødelig fornærmaHaha, hadde nettopp maler på befaring, sto og holdt på junior mens jeg snakket med ham, plutselig utbryter han "wow, har dere enda en på vei?!", måtte le da altså, tror han ble litt flau #nettopspistmiddag #dårligemagemuskler
Haha, hadde nettopp maler på befaring, sto og holdt på junior mens jeg snakket med ham, plutselig utbryter han "wow, har dere enda en på vei?!", måtte le da altså, tror han ble litt flau #nettopspistmiddag #dårligemagemuskler
Uff, da hadde jeg blitt skikkelig lei meg!Haha, hadde nettopp maler på befaring, sto og holdt på junior mens jeg snakket med ham, plutselig utbryter han "wow, har dere enda en på vei?!", måtte le da altså, tror han ble litt flau #nettopspistmiddag #dårligemagemuskler
Nei, kødder du?! Nå kjente jeg at JEG ble flau på hans vegne.. Godt du kan le av det, jeg hadde nok blitt dødelig fornærma![]()
Også du, men den fine kroppen!
Skulle gitt ham et spark bak.
Uff, da hadde jeg blitt skikkelig lei meg!