Hva skal dere i dag?

Hihi! Er ikke lenger flau over vogna vår, og kan trille med stolthet og enkelhet :-) Ble en Emmaljunga et eller annet, sånn med bag del og sittedel. Den er jo superenkel å trille og stilig å se på.
Spiser bare knekkebrød fra før, så overgangen for meg blir ikke så stor. Verre for mannen, men han trenger å gå ned noen kilo, så detta blir bra. Haha! :-) Neida, hadde jeg ikke hatt penger til det, så hadde jeg ikke gjort det. Fikk jo med så mye fint også, stelleveske, regntrekk, myggnetting, vognleke, leke til storesøster og pledd. Alt til 7060kr, syns jo det var overkommelig igrunn. :-)
Oi, det var ikke så ille pris det da. Hvor kjøpte du den? De fleste emmaljunga duo-vognene koster jo 9000

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lurer på om den heter city cross, kan det stemme? Kjøpte i Sverige ;-)
Ja, det kan godt hende. Er den jeg ønsker meg det.
Den koster 9500 ny i butikker i Norge...
Jeg har sett litt på den som bare sportsvogn, kan holde ut med den vi har litt til.
Så kan vi heller bare kjøpe en ny bag til den hvis vi får et barn til.
Sett flere som selger de brukt for 4500 på finn.no, så du får helt sikkert solgt den videre når du er ferdig med barn:)

Litt lyst pp bumbleride indie jeg, men er så glad i vogna vår at den ikke blir byttet ut med det første.

Synes også 7000kr var rimelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt lyst pp bumbleride indie jeg, men er så glad i vogna vår at den ikke blir byttet ut med det første.

Synes også 7000kr var rimelig!

Ja, syns det jeg også. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før ;-)

Starta dagen med å sette inn spiral hos en hyggelig men hardhendt gynekolog.. Resten av dagen har gått med til rengjøring, og Netflix :) Snart ferdig med sesong 2 av Orange is the new black! Hva skal jeg SÅ se?!

Starta dagen med å sette inn spiral hos en hyggelig men hardhendt gynekolog.. Resten av dagen har gått med til rengjøring, og Netflix :) Snart ferdig med sesong 2 av Orange is the new black! Hva skal jeg SÅ se?!

Jeg holder også på med den, kjempebra serie! Både ler og gråter jeg! Skal begynne på Breaking Bad etterpå jeg.. sett House of Cards? Hva gjorde man før Netflix og HBO??

Nå har jeg bestilt taxi til meg og Anna til togstasjonen imorgen, stressa for å ta bussen i rushen og så er det digg å bli kjørt.
Greit å forhåndsbestille når man har med en liten kid;)

Jeg holder også på med den, kjempebra serie! Både ler og gråter jeg! Skal begynne på Breaking Bad etterpå jeg.. sett House of Cards? Hva gjorde man før Netflix og HBO??
Breaking Bad fikk jeg ikke helt dreisen på, så den gav jeg opp. Begynte også å se Dead like me, og den er grei, men ikke kjempefengende. Jeg starta med Hemlock Grove og Hannibal (I♡Mads Mikkelsen). Kom godt i gang med American Horror Story på amerikansk Netflix, men da må jeg låne iPaden til mannen... Venter på tredje sesong av Sherlock på norsk Netflix. (I♡Benedict Cumberbatch) House of Cards ligger på Min Liste, sammen med Homeland. Så også at det kom en ny en nå om Jack the Ripper, men det var med han derre Westlifetypen MacFadyen i hovedrollen. Kan det bli bra..? Mye å ta av i alle fall, og nei, jeg aner virkelig ikke hvordan jeg klarte meg uten! ;)

Åååå enda ikke begynt på orange is the new Black, hvordan får dere tid??

Akkurat ferdig med orange is the new black jeg :-) Bestilte meg boka, sånn at jeg kan lese den i sommer. Har viaplay og begynte å se på castle fordi jeg har sett alt annet som finnes. ;-)

I dag står storhandling av div småting på planen. Vifte, parasoll, knagger, laken, sengetøy og masse mer. Om 4 uker får vi besøk av til sammen 8 folk og må ha flere sengesett bl.annet ;-)
Mannen ler: jeg som kvinne skal innom biltema, jula og clas ohlson uten han, med baby :-)

Barselgruppe!
Har migrene i dag, så håper den gir seg snart.

I dag er siste dagen på jobb for mannen før 3,5 ukers ferie! <3 gleder meg! Baka en diiiger sjokolade kake med et tonn glasur til han i går kveld som han skulle ha med på jobben i dag :)

Åååå enda ikke begynt på orange is the new Black, hvordan får dere tid??

Lurer jeg også på! Og ikke minst ork? Klarer ikke konsentrere meg ordentlig om ting på tv alltid, er ofte sliten på kvelden når Anna har lagt seg.
Jeg har nok med å få sett en episode av Game of Thrones i uka, nå ligger jeg faktisk to episoder etter!

Nå er det toget hjem fra Trondheim, tar et tidlig tog så jeg er hjemme allerede kl. 13. Deilig:)

Var ikke fornøyd med taxien jeg bestilte da, den kom for sent og i tillegg var ikke setet festet da jeg kom. Synes heller ikke det var det beste setet, var et gammelt brio-sete. Hadde det ikke vært for at vi skulle rekke et tog så hadde jeg bedt dem dra igjen og ringt et annet taxiselskap.

Når sambo kommer hjem fra jobb skal vi på visning på hus:)
Han har sett det en gang allerede, men siden jeg var i Oslo fikk jeg ikke vært med.
Hvis jeg liker det kommer vi til å legge inn bud! Det er så spennende!!

Vi finner de dårligste serien på netflix/viaplay og blir helt hekta :) nå ser vi fringe.
Har sett The glades, white collar, terriers, heroes, teen wolf, grimm, hemloc grove , Sherlock , Orange is The new black, The blacklist, spartacus, zero hour

Lurer jeg også på! Og ikke minst ork? Klarer ikke konsentrere meg ordentlig om ting på tv alltid, er ofte sliten på kvelden når Anna har lagt seg.
Jeg har nok med å få sett en episode av Game of Thrones i uka, nå ligger jeg faktisk to episoder etter!
Har masse tid på de dagene vi ikke er ute av huset ;-) først kjører jeg storesøster i barnehagen, så drar jeg hjem og ser en episode med et eller annet mens jeg spiser frokost rundt 9, da sover lillemann. Så er det underholdning av baby, kanskje en trilletur og litt rydding. Så setter jeg meg ned igjen ved lunsjtider og ser en episode til mens minigubben tar en liten lur. Så får jeg jo tid til et par episoder på kvelden om jeg ikke må noe spesielt. Her er begge barna i seng klokka 20, så da et det mamma og pappa tid ;-)

Jeg ser også Netflix på dagtid når jeg er hjemme med vesla :) Nå, for eksempel! Jeg er jo fotballnerd, så kveldene går med til VM om dagen ;)

I dag får jeg besøk av ei venninne / kollega. Bli oppdatert på litt sladder fra jobb ;)

Skjønner at noen har babyer som sover;) her må det trilletur eller bilkjøring til for å sove på dagen, og de siste dagene har han ikke sovnet før 20:30. Og da på meg...Før sovnet han fint i sin egen seng, men de siste dagene har han hylskreket hver gang jeg legger han ned i senga...det samme skjer hvis han sovner på meg og jeg legger han ned...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp