Hva skal dere i dag?

Jeg ser på fotball VM vist jeg får øl og pizza til kampene :D
Skal se Brazil kampen med mannen på hjemmekinoen nå. Har laga fylte bakte poteter, smørdampa maiskolber og salat med avokado og fetaost i kveld i stede for pizza da.. kan bli for mye pizza også :D haha

Jeg hater alt som heter sport, så dette blir en grusom tid fremover. Først fotball, og så tour de france:(
Fant også ut av vi skal være på hytta med svigerfamilien den siste uka med forball-vm, det blir jo virkelig helt forferdelig. Stengt inne på en liten hytta hvor alle skal se på fotball! huff og huff.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tour de France er ikke jeg noen stor fan av heller, men det står gjerne på som bakgrunnsstøy. Men VM er gøy! (Heia Argentina og Nederland) Kjøpt meg en kasse med alkoholfri Carlsberg, så jeg skal kose meg med kampene! ;)

Idag blir det roadtrip til Oslo, og Ugly lagersalg :) Så det hadde vært kø og kaos i går, så håper vi slipper unna det i dag!

Jeg skal prøve å lande etter suprise party mannen hadde stellt i stand for meg i går. Fullstendig i sjokk enda, kan virkelig ikke tro at det skjedde...lurer snart på om jeg skal våkne opp fra en drøm. Helt fantastisk morsomt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal prøve å lande etter suprise party mannen hadde stellt i stand for meg i går. Fullstendig i sjokk enda, kan virkelig ikke tro at det skjedde...lurer snart på om jeg skal våkne opp fra en drøm. Helt fantastisk morsomt :)

Så kult! Du fortjente en virkelig feiring. Ikke hver dag man blir 30!

Jeg skal på Storo og hente bilder som jeg leverte inn til forstørring igår, og så må jeg kjøpe dåpsgave til kusina til Anna. Vi skal i dåp på søndag, så sambo kjører til Oslo for å møte oss etter jobb.
Gleder meg til å se han igjen!

Tour de France er ikke jeg noen stor fan av heller, men det står gjerne på som bakgrunnsstøy. Men VM er gøy! (Heia Argentina og Nederland) Kjøpt meg en kasse med alkoholfri Carlsberg, så jeg skal kose meg med kampene! ;)

Idag blir det roadtrip til Oslo, og Ugly lagersalg :) Så det hadde vært kø og kaos i går, så håper vi slipper unna det i dag!
Jeg har faktisk begynt å drikke vanlig øl nå, men bare etter kl. 20 for da har hun sovna for natta. Det er helt utrolig godt!
Prøvde meg på rødvin også, men det får jeg litt vondt i magen av. Tror ikke jeg tåler syra så godt.

Idag har vi vært og sett på bæreseler, og endte opp med å kjøpe manduca. Kjempefornøyd det lille vi har prøvd:)
Og så har vi kjørt til svigerinna mi på Mysen for å være med i barnedåp imorgen.
Så da er det bare å slappe av og hjelpe til litt med forberedelser:)

Jeg har vært å ha hat ansiktsbehandling og voksing i dag. Helt fantastisk deilig!

Fikk også shoppet nytt undertøy og litt annet basis tøy på salg.

Mannen har laget god middag i dag og vi har delt en flaske champagne. Deilig lørdag!

Idag ville mannen opp i skogen for å teste den fjernstyrte båten sin (gutter er gutter). Men det var to ungdommer i en drukningsulykke der i går, og situasjonen er uavklart som det heter. Jeg synes da det er litt ufint og respektløs å leke rundt der oppe idag. Er jeg litt rar som tenker sånn? Mannen ble nemlig litt snurt..

Idag ville mannen opp i skogen for å teste den fjernstyrte båten sin (gutter er gutter). Men det var to ungdommer i en drukningsulykke der i går, og situasjonen er uavklart som det heter. Jeg synes da det er litt ufint og respektløs å leke rundt der oppe idag. Er jeg litt rar som tenker sånn? Mannen ble nemlig litt snurt..
Enig med deg!

Jeg har vært på salg i dag, frøkna har fått nye klær og mannen en bukse. Etterpå gikk vi en langtur før mannen stakk på IKEA og endelig fikk kjøpt stoler til hverandaen. Hurra!

Back
Topp