Osis87
Forelsket i forumet
Så iallefall på facebooksida demmes at de solgte regntøy for 50kr per del.Ja, det er alltid gøy å seHørt noe om hvor mye prosenter det er eller? Er det noe å spare? Det er jo i utgangspunktet veldig dyrt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så iallefall på facebooksida demmes at de solgte regntøy for 50kr per del.Ja, det er alltid gøy å seHørt noe om hvor mye prosenter det er eller? Er det noe å spare? Det er jo i utgangspunktet veldig dyrt!
Gratulerer så mye med dagen!Blir 30 år i dag!
Men går som en vanlig dag gitt...skal snart på yoga med tre andre mammaer jeg kjenner![]()
Blir 30 år i dag!
Men går som en vanlig dag gitt...skal snart på yoga med tre andre mammaer jeg kjenner
Sent from my iPhone using BV Forum
GratulererBlir 30 år i dag!
Men går som en vanlig dag gitt...skal snart på yoga med tre andre mammaer jeg kjenner
Gratulerer!Blir 30 år i dag!
Så kult! Du fortjente en virkelig feiring. Ikke hver dag man blir 30!Jeg skal prøve å lande etter suprise party mannen hadde stellt i stand for meg i går. Fullstendig i sjokk enda, kan virkelig ikke tro at det skjedde...lurer snart på om jeg skal våkne opp fra en drøm. Helt fantastisk morsomt
Jeg har faktisk begynt å drikke vanlig øl nå, men bare etter kl. 20 for da har hun sovna for natta. Det er helt utrolig godt!Tour de France er ikke jeg noen stor fan av heller, men det står gjerne på som bakgrunnsstøy. Men VM er gøy! (Heia Argentina og Nederland) Kjøpt meg en kasse med alkoholfri Carlsberg, så jeg skal kose meg med kampene!
Idag blir det roadtrip til Oslo, og Ugly lagersalgSå det hadde vært kø og kaos i går, så håper vi slipper unna det i dag!
Enig med deg!Idag ville mannen opp i skogen for å teste den fjernstyrte båten sin (gutter er gutter). Men det var to ungdommer i en drukningsulykke der i går, og situasjonen er uavklart som det heter. Jeg synes da det er litt ufint og respektløs å leke rundt der oppe idag. Er jeg litt rar som tenker sånn? Mannen ble nemlig litt snurt..