Hva skal dere i dag?

Skjønner at noen har babyer som sover;) her må det trilletur eller bilkjøring til for å sove på dagen, og de siste dagene har han ikke sovnet før 20:30. Og da på meg...Før sovnet han fint i sin egen seng, men de siste dagene har han hylskreket hver gang jeg legger han ned i senga...det samme skjer hvis han sovner på meg og jeg legger han ned...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Skjønner jeg er heldig med sånn vi har det her. Skal han sove, så legger jeg han i vugga, så sovner han av seg selv bare han får kosen sin. Han kan også ligge å glane på babygymen en halvtimes tid. Så da rekker jeg liksom litt forskjellig ;-) håper det går seg til hos dere også :-)

Skjønner jeg er heldig med sånn vi har det her. Skal han sove, så legger jeg han i vugga, så sovner han av seg selv bare han får kosen sin. Han kan også ligge å glane på babygymen en halvtimes tid. Så da rekker jeg liksom litt forskjellig ;-) håper det går seg til hos dere også :-)

Babygymmen funker heldigvis, så da får jeg spist og slapper av litt:)

Skjønner at noen har babyer som sover;) her må det trilletur eller bilkjøring til for å sove på dagen, og de siste dagene har han ikke sovnet før 20:30. Og da på meg...Før sovnet han fint i sin egen seng, men de siste dagene har han hylskreket hver gang jeg legger han ned i senga...det samme skjer hvis han sovner på meg og jeg legger han ned...

Mini her er også avhengig av vugging, derfor invistert i automatiskvugge. Kjører bare vogn på så ligger han i den og blir vugger så får jeg enten gjort husarbeid eller titte litt tv :)
Å så legge begge ungene seg og sovner i 7 tiden så da har vi hele kvelden på å se netflix.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser når snuppa sover eller ligger i babygymmen.. ser kanskje 1 episode på dagtid av et eller annet, og en og annen på kveldene også. Hemlock var okei, Sherlock Holmes var fantastisk!! Kan jo også anbefale Suits (åh, der er det flere som er heeelt ok å hvile øynene på, loooove Harvey Specter) Siste sesong av Mad Men nå, og True Blood begynner igjen for siste gang neste uke! Tvserienerd, hvem jeg??

Vi er ute hele dagen vi. Drar ut rundt kl 11 og er ikke hjemme før kl 16-17. Da er det middag, så legger hun seg kl 19-20. Kan ikke huske sist jeg så tv hjemme på dagtid, har sluttet helt å se TV.

I kveld har jeg faktisk sitter på balkongen med et glass vin og strikketøy :)
Er jo fotball på kveldene nå.

Sent from my iPad using BV Forum

Da jeg gikk hjemme med storebror farta jeg mye rundt hele tiden. Det gjorde jeg i begynnelsen denne gangen også. Men nå har jeg gira ned, og tar meg gjerne noen dager hjemme hvor jeg bare koser meg med vesla. Og da kan jeg se TV mens ho sover, eller så står det på i bakgrunnen mens vi pludrer rundt. Men det har vært mye fint vær i det siste, så det har blitt mer soling på verandaen enn Netflix ;)

Laaaang dag idag, vært på to visninger og lagt inn bud på en.
I tillegg til togtur fra Trondheim til Lillehammer.
Ingenting er avgjort ennå, men hvis alt går etter planen så er vi huseiere imorgen! (hvis man kan kalle tomannsbolig for hus)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ser når snuppa sover eller ligger i babygymmen.. ser kanskje 1 episode på dagtid av et eller annet, og en og annen på kveldene også. Hemlock var okei, Sherlock Holmes var fantastisk!! Kan jo også anbefale Suits (åh, der er det flere som er heeelt ok å hvile øynene på, loooove Harvey Specter) Siste sesong av Mad Men nå, og True Blood begynner igjen for siste gang neste uke! Tvserienerd, hvem jeg??
Skriver under på loooove Harvey Specter :)
Også sett suits.
Er nok som deg, tvserienerd .

Laaaang dag idag, vært på to visninger og lagt inn bud på en.
I tillegg til togtur fra Trondheim til Lillehammer.
Ingenting er avgjort ennå, men hvis alt går etter planen så er vi huseiere imorgen! (hvis man kan kalle tomannsbolig for hus)
Oi så spennende! Masse lykke til :)

I dag skal vi på yoga, gleder meg! Elsker virkelig yoga :)

Senere skal vi hente noe vin vi har bestilt.

Skal muligens en tur inn til byen å bytte noe greier også, men vi får se hva vi rekker. Ikke så fint vært i dag, blåser og overskyet.

Håper egentlig at stoffet jeg har bestilt kommer i dag, slik at jeg får sydd litt i kveld.

115000 under takst! Superfornøyd:)

Da er vi boligeiere, hurra hurra! Vi flytter fra et lite kott med ett soverom til 116 kvadrat og fire soverom! Med utsikt og stor terasse! Jeg kan nesten ikke tro det.
Gratulerer SÅ mye! Hurra hurra!

Er det på Lillehammer?

Da er vi boligeiere, hurra hurra! Vi flytter fra et lite kott med ett soverom til 116 kvadrat og fire soverom! Med utsikt og stor terasse! Jeg kan nesten ikke tro det.
Yeeey. Gratulerer så mye:):) Måtte inn på finn og smugkikke;) Så fint! Blir deilig med masse plass. Når flytter dere?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Yeeey. Gratulerer så mye:):) Måtte inn på finn og smugkikke;) Så fint! Blir deilig med masse plass. Når flytter dere?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe:) Tror vi kan overta 4. august.
Blir fint med gjesterom så vi kan få besøk av familien min som bor i Oslo.
Pappa var glad, men mamma er kjempelei seg. Det er et lite skår i gleden. Jeg har snakket lenge om at jeg vil bo i Lillehammer og ikke i Oslo, men hun har visst levd i fornektelse.
Håper det går seg til etterhvert.

Hehe:) Tror vi kan overta 4. august.
Blir fint med gjesterom så vi kan få besøk av familien min som bor i Oslo.
Pappa var glad, men mamma er kjempelei seg. Det er et lite skår i gleden. Jeg har snakket lenge om at jeg vil bo i Lillehammer og ikke i Oslo, men hun har visst levd i fornektelse.
Håper det går seg til etterhvert.
Skjønner at det er litt kjedelig ja, men hun trenger sikkert bare litt tid på å komme over det. Hun hadde nok håpet i det lengste at dere skulle flytte til Oslo. Deilig med 4 soverom ja, vi mangler definitivt et rom her vi bor nå, men det blir vel noe annet med tida;)

I dag har lille snuppa vert på sin første tur til utlandet!! Harry shopping i Sverige :P Har fått fylt opp med masse kylling, kjøtt, importøl og rødvin, så nå er vi klar for ferietur.
Nå er mannen ute å kjøper skiboks til bilen, tror vi trenger det for å få plass til alt vi skal ha med på ferie <3

Back
Topp