Hva skal dere i dag?

Vi får lunsjgjester, vafler! Det blir koselig :)

Skal trille en tur til biblioteket og hente en bok etterpå også. Håper på en date med symaskina i kveld!

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag skal vi på Amerikansk fotballkamp :) Lokaloppgjør, seriøse greier! Kjenner folk på begge laga, så jeg heier på den som vinner tenker jeg. Skjønner ikke et pøkk av reglene uansett ;) I kveld trenger jeg en gåtur, og så skal jeg ha sex uten kondom!! ;)

Besøke vårt ble sykt, så vi har ordnet og fikset i hjemme. Satt sammen ny kommode til frøkna, endelig!
Jeg har laga album til frøkna, det var også deilig å få gjort.

Er uendelig trøtt i dag, la meg altfor sent i går...

Vi har vært på en liten tur i skogen, Anna, sambo, bikkja og jeg:) Fikk testa manducaen ordentlig, kjempefornøyd!
Har en stor jakke over så fikk dekket over armer og bein siden det småregna litt.
Ellers har vi slappet av sammen hjemme, er så godt å være hjemme alle sammen sammen altså:)

Er uendelig trøtt i dag, la meg altfor sent i går...

Jeg var sånn i går, var så slitsomt! Tåler virkelig ikke å legge meg sei t lenger.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har hatt dåp i dag. Nå er begge barna og mannen i seng og mor rydder opp.

Babysvømming og innom biblioteket :-)

Tenkte å få lagt ut litt tøy tilsalgs på Finn og.

Jeg skal besøke en venninne idag, det blir koselig:) Skikkelig innevær idag, sommeren er tydeligvis over allerede

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært i sverige og fått unna harryhandling. Nå sitter jeg faktisk å kjeder meg, lurer på om jeg skal gå en tur eller støvsuge ;) Burde vel støvsuge, ettersom storebror har fått dilla på knekkebrød igjen....

Tillat meg å si; hurra for meg! :) Feirer med en kopp kaffe på morran, og satser på at magen til Stella (som forøvrig er 3 mnd i dag) takler det nå. Dèt hadde vært en fin gave :) Min bursdagsgave til meg selv er en time hos frisøren. Gleder meg til å få gjort noe med kråkereiret!

Tillat meg å si; hurra for meg! :) Feirer med en kopp kaffe på morran, og satser på at magen til Stella (som forøvrig er 3 mnd i dag) takler det nå. Dèt hadde vært en fin gave :) Min bursdagsgave til meg selv er en time hos frisøren. Gleder meg til å få gjort noe med kråkereiret!
Gratulerer med dagen! Juni ass, fin måned :)

Jeg skal på besøk i barnehage i dag, en av tre denne uka, må få søkt ila helga. Skal bli godt å bli ferdig med det! Fortsatt usikker på når vi skal søke fra..

Ser ut som det e n d e l i g er fint vær i dag, så skal trille en tur og.

Gratulerer med dagen :-)

Takk jenter! :)

Så kort på håret har jeg ikke vært siden videregående! Dette kommer til å ta noen dager å vende seg til. Men fornøyd da :) Så får vi se om jeg er i stand til å style det sånn her selv noen gang... ;)
Bilde!!

Huff i dag har det vært en krevende dag. Hun er mitt i et utvikling steg, suttret mye, vil være mye i nærheten av meg, generelt ut av seg selv. Har ikke fått gjort noe, da hun nekter å ligge for seg selv. Dette kan bli en fest, skal være alene med henne til søndag..

Har ikke fått spist lunsj enda...

Idag har jeg skrevet takkekort til den store gullmedaljen.
Bestilte hos allkopi, de kunne levere på dagen. I tillegg bestilte jeg 25, men fikk 40 uten å betale mer. Betalte 200kr, så er godt fornøyd med det:)

Back
Topp