But first, let me take a selfie!Bilde!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
But first, let me take a selfie!Bilde!!
Bæresjal!Huff i dag har det vært en krevende dag. Hun er mitt i et utvikling steg, suttret mye, vil være mye i nærheten av meg, generelt ut av seg selv. Har ikke fått gjort noe, da hun nekter å ligge for seg selv. Dette kan bli en fest, skal være alene med henne til søndag..
Har ikke fått spist lunsj enda...
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjempefin!!But first, let me take a selfie!![]()
Wow! Perfekt lengde som du kledde utrolig godtBut first, let me take a selfie!![]()
Har ergobaby, men er ikke sånn superhit. Lå vedsiden av hverandre i senga. Jeg leste i bok, egentlig ganske ok..Bæresjal!![]()
Har og hatt ergo, han likte seg ikke, hyla og vrei seg. Jeg konstaterte med at han ikke var et bærebarn. Så prøvde jeg bæresjal - ikke en lyd! Han stoorkoser seg. Forskjellen er nok at han så ikke ut med ergoen, han var for lav og stroppen kom i veien.Har ergobaby, men er ikke sånn superhit. Lå vedsiden av hverandre i senga. Jeg leste i bok, egentlig ganske ok..
Har og hatt ergo, han likte seg ikke, hyla og vrei seg. Jeg konstaterte med at han ikke var et bærebarn. Så prøvde jeg bæresjal - ikke en lyd! Han stoorkoser seg. Forskjellen er nok at han så ikke ut med ergoen, han var for lav og stroppen kom i veien.
Min har og hatt vanskelig for å roe seg og vært litt "krevende" de siste dagene. Satte ham i sjalet, hang opp noen klær og han sovna. Sov en time på meg igårsååå koselig!

Kjempefin!!
Tusen takkWow! Perfekt lengde som du kledde utrolig godt
Jeg har hat den lengden to ganger nå, klippet meg frA "rompa og opp".
Salg på mimmis.no nå. Koster ca. 200-300 kr.Mi gidder heller ikke Ergobabyen! Hva koster et sånt bæresjal, og hvilket er bra? Syns det er en bæretøyjungel altså..
Fader, når jeg tenker etter så har jeg jo en sånn bæreslynge som storebror aldri gadd å sitte i. Finne fram og prøve den først, kanskje vesla syns den er greiSalg på mimmis.no nå. Koster ca. 200-300 kr.
Jeg har ikke prøvd noen av dem da, for jeg har caboo som er halvveis ferdigknytta. Men det koster 850 kr. Fikk det til jul.
Er masse instruksjonsfilmer på nett.
Jeg bruker sjal for å roe ned hjemme og bæresele på tur![]()
Hva slags sjal er dette?
Jeg kjøpte sånn ringslynge på mimmis. Men følte ikke jeg fikk det helt til. Dessuten er det lite ergonomisk over lengre perioder ( jeg fikk vondt i nakken etter 10 min). Har lånt et par bæresjal av ei venninne, ett i ull (<3) og ett i bambus (<3), også kjøpte jeg samme ullsjalet selv. Fant brukt til 400 kr. Ligger vel rundt en 1000-1500 for nytt, men ligger en del brukte på finn.Mi gidder heller ikke Ergobabyen! Hva koster et sånt bæresjal, og hvilket er bra? Syns det er en bæretøyjungel altså..
Ellevill norwegian style i fargen som heter Nick. 50% ull, 50% bomull. Jeg syns det er sååå fint! Dette er lånt, men har samme i fargen Alba selvHva slags sjal er dette?
Takk for info! Syns den slynga var vanskelig jeg også, i hvert fall da han var helt liten. Funka bedre når han kunne sitte i det selv, uten å måtte støtte opp nakken hans typ. 1000-1500 kroner blir dyrt for noe jeg ikke vet om jeg får brukt, men finn.no er jo en god idè! Kan sjekke litt rundt. Takk igjenJeg kjøpte sånn ringslynge på mimmis. Men følte ikke jeg fikk det helt til. Dessuten er det lite ergonomisk over lengre perioder ( jeg fikk vondt i nakken etter 10 min). Har lånt et par bæresjal av ei venninne, ett i ull (<3) og ett i bambus (<3), også kjøpte jeg samme ullsjalet selv. Fant brukt til 400 kr. Ligger vel rundt en 1000-1500 for nytt, men ligger en del brukte på finn.
Har just lært meg at det er forskjell på elastisk sjal og vevd sjal. Elastisk er fint når de er små og helt nye, men idet de begynner å veie litt så siger det veldig og blir dermed uergonomisk. Vevd sjal er helt fast og veldig stødig (om du får stramma ordentlig til da). Jeg er og helt ny, men meldte meg inn i "norsk bæregruppe" på facebook. Masse flinke folk som hjelper (og selger) der
![]()
Det er IKKE vanskelig! Jeg var og redd for det. Starter med midten av sjalet på ryggen, krysser foran, over skuldre, krysser bak, løs knute på magen, sett ungen oppi, spre sjalet under knehasen og over kroppen til barnet, løsne knuten, stram til i alle ender av sjalet, knyt en strammere dobbeltknute under bena på ungenSer for meg knyte helvete, synes ergoen er nok å få på seg!
Ja, "bærevenninna" mi sa og det at rigslynge er lettere når de er eldre. Fin ut og inn av bilen og inn i butikken feksTakk for info! Syns den slynga var vanskelig jeg også, i hvert fall da han var helt liten. Funka bedre når han kunne sitte i det selv, uten å måtte støtte opp nakken hans typ. 1000-1500 kroner blir dyrt for noe jeg ikke vet om jeg får brukt, men finn.no er jo en god idè! Kan sjekke litt rundt. Takk igjen![]()
Hvis du kjenner noen bærefolk kan du sikkert prøve/låne sjal av dem. Det er visst vanlig at slike typiske "bærere" har en million sjal og låner velvillig bort. Det er gull verd! Kanskje til og med noen ved der du bor som kan instruere? Hun venninna mi har hatt masse fremmede inne hos seg for å la dem prøve ut forskjellig bæretøy før de kjøper selv. Hun bare spurte på "vår" kjøp og salg-side på facebook om det var noen som var interessertTakk for info! Syns den slynga var vanskelig jeg også, i hvert fall da han var helt liten. Funka bedre når han kunne sitte i det selv, uten å måtte støtte opp nakken hans typ. 1000-1500 kroner blir dyrt for noe jeg ikke vet om jeg får brukt, men finn.no er jo en god idè! Kan sjekke litt rundt. Takk igjen![]()