Hva skal dere i dag?

I dag har lille snuppa vert på sin første tur til utlandet!! Harry shopping i Sverige :P Har fått fylt opp med masse kylling, kjøtt, importøl og rødvin, så nå er vi klar for ferietur.
Nå er mannen ute å kjøper skiboks til bilen, tror vi trenger det for å få plass til alt vi skal ha med på ferie <3
Vi måtte kjøpe både ny bil og skiboks for å komme oss på ferie;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi måtte kjøpe både ny bil og skiboks for å komme oss på ferie;)

Hehe, ja, måtte vi også, men kjøpte bilen i April og skiboksen nå... dele opp pengebruken litt liksom :P
Og vi har bare et barn,, haha
Men sånn er det når ungen skal ha med masse stæsj, og mannen skal ha med et tonn med fiske utstyr!! :P

Vi fikk penger til skiboks til jul av svigers, trenger det når bagasjerommet er fylt opp med barnevogn og bikkje.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi fikk penger til skiboks til jul av svigers, trenger det når bagasjerommet er fylt opp med barnevogn og bikkje.

Så heldige! Spes når vi fant ut at en skiboks med fester tilhørende vår bil koster rundt 10.000 :P Har ikke hunden enda, men satser på å få den neste sommer ;)

Så heldige! Spes når vi fant ut at en skiboks med fester tilhørende vår bil koster rundt 10.000 :P Har ikke hunden enda, men satser på å få den neste sommer ;)
Oi, det var drøyt! Vi fikk 2500 for å kjøpe skiboks, men kjøpte brukt for 1500;) Trengte vel ikke noe mer fester enn det som var, vi har sånne skinner på taket.

Oi, det var drøyt! Vi fikk 2500 for å kjøpe skiboks, men kjøpte brukt for 1500;) Trengte vel ikke noe mer fester enn det som var, vi har sånne skinner på taket.
Kjøpte ny bil i April, var bare sånne vanlige skinner på den, ellers måtte man betale ekstra,, Kan nok få en billigere brukt ja, og kunne få en litt billigere her også i plast til 8000 m feste. Men valgte den i lettmetall eller noe, da varer den litt lenger :)

Kjøpte ny bil i April, var bare sånne vanlige skinner på den, ellers måtte man betale ekstra,, Kan nok få en billigere brukt ja, og kunne få en litt billigere her også i plast til 8000 m feste. Men valgte den i lettmetall eller noe, da varer den litt lenger :)
Vi kjøpte vår brukt til 2000. Å den ser praktisk talt ubrukt ut. Hadde nok aldri giddi å kjøpe en helt ny en. Så måtte vi ha stativ da, kosta et par tusenlapper.

Vi kjøpte vår brukt til 2000. Å den ser praktisk talt ubrukt ut. Hadde nok aldri giddi å kjøpe en helt ny en. Så måtte vi ha stativ da, kosta et par tusenlapper.

Ja, sant nok..men nå må vi ha den i morga, så har egentlig bare delegert det videre til mannen :P

Litt usikker på hva vi skal i dag. Det høljer, tordner og lyner ute.

Står i mellom stram opp mor/barn trening eller en tur til byen.
Stoffene mine kom i går, så de er ferdig vasket. Håper på å få sydd litt i kveld :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må ut å kjøpe bursdagsgave til et vennepar. (Bursdag på samme dag!) Men jeg er heelt blank på hva jeg skal kjøpe! Ikke ønsker de seg noe heller. Vurderte å kjøpe gavekort på massasje, og at vi kunne sitte barnevakt når de benyttet seg av det. Men det ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. :/ Får se hva det blir til!

Må ut å kjøpe bursdagsgave til et vennepar. (Bursdag på samme dag!) Men jeg er heelt blank på hva jeg skal kjøpe! Ikke ønsker de seg noe heller. Vurderte å kjøpe gavekort på massasje, og at vi kunne sitte barnevakt når de benyttet seg av det. Men det ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. :/ Får se hva det blir til!

-Bøker (om de leser)
-Olivenoljer o.l fra Oliver & co evt andre delikatesse varer (god kaffe og sjokolade). Her hos oss blir det mye Summerbird i gave som er svært populært :D
-Kino billetter og gavekort på barnevakt.
-God dusjsåpe, bodylotion++

-Bøker (om de leser)
-Olivenoljer o.l fra Oliver & co evt andre delikatesse varer (god kaffe og sjokolade). Her hos oss blir det mye Summerbird i gave som er svært populært :D
-Kino billetter og gavekort på barnevakt.
-God dusjsåpe, bodylotion++
Tusen takk for tips! Har veldig lyst til å gi dem en kveld for seg selv, så kinobilletter var en god idè! Det tror jeg faktisk jeg går for! Pluss litt ekstra, så blir det en ok sum :)

Sommeravslutning med jobb idag også jobbfest i kveld!! Kjekt å dresse seg opp litt og omgås andre enn småbarnsmødre og bebier :)

Jeg skal gå trilletur for å se på huset vi har kjøpt og titte litt på nabolaget. Boligkjøpet gikk veldig kjapt og vi har bare kjørt bil dit, så da er det litt gøy å se:)

Akkurat nå ligger jeg og barna i senga. Vi har fri sammen hver fredag. (Jeg å ungene :) mannen er på jobb ) vi skal pakke og kjøre til pappa, for vi har dåp i helga. Mini skal døpes på hjemplassen min.

Slappe av hjemme! Bare en liten trilletur for å lufte hodet kanskje.

Vi har vært i svømmehallen, babysvømming for far og datter, veldig moro! Tok en kaffe på vei hjem i mens frøkna tok en powernap :)

Ellers har vi rydda og vaska litt hjemme. Får lunsj gjester i morgen, det blir koselig :) Sambo skal en tur ut i kveld, så jeg har en date med symaskinen. Deilig lørdag!

Vi har vært på St.Hansfeiring på campingen hos et vennepar i hele dag :) Nå har en utslitt storebror akkurat lagt seg, og når vesla har sovna skal jeg ta en lang dusj, med hårkur og peeling, og etterpå blir det ansiktsmaske og en kald pils til Tysklandkampen :)

Back
Topp