Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinkDa er vi på vei til Oslo! Er veldig fornøyd med meg selv, for jeg fikk vaska og rydda før vi dro. Sambo skal hjem igjen på mandag, og jeg blir hele neste uke, så da kommer han hjem til ren og ryddig leilighet. Det fortjener han, for det er jeg som er den mest rotete av oss!
Glemte å ta ut matsøpla da, det var litt kjipt...
Gratulerer med vel overstått!Da er der store dagen over, og jeg kan hvile ettet en meget vellykket navnefest
Imorgen blir det vasking og rydding!
Det var litt av en gave!Skal hente bursdagsgaven fra mannen, bilgleder meg som en liten unge.
Mercedes E350Det var litt av en gave!Hva slags bil?
Jeg hadde lyst til å slappe av i dag; det ble en lang biltur hjem i går. Men nå har visst min mor brukket et eller annet i foten, så da må jeg kjøre ut til ho med familiekrykkene, få ho til legen, og hjelpe ho med å handle. Nå høres jeg sikkert ut som verdens kjipeste datter, som syns det er fælt å måtte hjelpe sin egen mor når ho er skada. Men det har vært så mye med min mor i det siste, så jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei.. Mye som har skjedd på bekostning av mine planer og min hverdag. Menmen, hva får jeg gjort..