Hva skal dere i dag?

Vi skal gå tur i regnværet! Deilig med litt pause fra sola synes jeg. Og så kan det regne fra seg nå, så det blir fint vær igjen når vi skal ha navnefest på søndag:)

Det er hellidag i dK i dag og mannen har fri.

Jeg skal til nervolog alene, hun holder åpent. Synd at alt annet er stengt nå når jeg først har anledning til å fikse ting alene.

Håper stof og stil har åpent, da skal jeg shoppe meg litt stoff.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært på forsinka seksukerskontroll. Hvordan ER det mulig for legen å være en time forsinka kl ni om morran!? Storebror er hjemme fra bhg i dag også, så da blir det mer film. Egentlig er det omvisning på nye avdelinga i barnehagen i dag også, men jeg får se an formen hans utover dagen..

Har vært på helsestasjonen og veid, og ellers er det rydding og pakking som står på planen. Drar Oslo imorgen og blir til 15. juni, så er redd for å glemme noe. Skal både ha navnefest for Anna og skal i dåp til kusina hennes. Blir rart å være borte så mange dager.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vert hos fastlegen å fått satt inn hormonspiral :) Blir litt rydding og vasking inne i dag tenker jeg siden det øsepøser ute.

Endelig pakket ferdig! Er så redd for å glemme noe. Bilen er full hvertfall! Klar for ni dager i Oslo:)

Vi skal til Norge i dag igjen, blir bare til søndag.

Før vi drar skal jeg fikse litt ting, kjøpe neglelakk, hente pakker på posten osv.

Kos meg :)

Fremkalle bilder som jeg skal ha med til svigermor i helga, nappe og farge bryna mine (yay for egenpleie), veie vesla på helsestasjonen og kjøpe noen nye strømpiser og noen søte spenner så ho blir fin i dåp på søndag :) Og hastevaske litt tøy, og pakke..!

Da er vi på vei til Oslo! Er veldig fornøyd med meg selv, for jeg fikk vaska og rydda før vi dro. Sambo skal hjem igjen på mandag, og jeg blir hele neste uke, så da kommer han hjem til ren og ryddig leilighet. Det fortjener han, for det er jeg som er den mest rotete av oss!
Glemte å ta ut matsøpla da, det var litt kjipt...

Da er vi på vei til Oslo! Er veldig fornøyd med meg selv, for jeg fikk vaska og rydda før vi dro. Sambo skal hjem igjen på mandag, og jeg blir hele neste uke, så da kommer han hjem til ren og ryddig leilighet. Det fortjener han, for det er jeg som er den mest rotete av oss!
Glemte å ta ut matsøpla da, det var litt kjipt...
Så flink:):) Kos dere i Oslo og med navnefesten:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fy søren, det er slitsomt å ordne til fest! Har vært å handla inn alt nå, trodde vi aldri skulle bli ferdig i butikken.
Måtte ta meg en kaffe og bare koble av litt før jeg begynner på potetsalaten...

Laang dag i bil! Ungene var rolige fram til vi kjørte i land i Helsingør; men da var de slitne! Og så røk vi på den klassiske "Vi tar neste bensinstasjon", og så viser det seg å være 8 mil til "neste bensinstasjon"... Og ikke en eneste liten rasteplass engang! Stakkars vesla hylgråt, og Oliver var trøtt og survete, og jeg var sulten (og da blir jeg drage), og mannen var oppgitt. Var GREIT digg å komme fram! Nå er de i seng begge to, etter MYE om og men. I morra skal vi i dåp - og jeg håper og tror at dagen blir ganske mye bedre enn denne!

Skal hente bursdagsgaven fra mannen, bil :) gleder meg som en liten unge.

Skal hente bursdagsgaven fra mannen, bil :) gleder meg som en liten unge.
Det var litt av en gave! :) Hva slags bil?

Jeg hadde lyst til å slappe av i dag; det ble en lang biltur hjem i går. Men nå har visst min mor brukket et eller annet i foten, så da må jeg kjøre ut til ho med familiekrykkene, få ho til legen, og hjelpe ho med å handle. Nå høres jeg sikkert ut som verdens kjipeste datter, som syns det er fælt å måtte hjelpe sin egen mor når ho er skada. Men det har vært så mye med min mor i det siste, så jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei.. Mye som har skjedd på bekostning av mine planer og min hverdag. Menmen, hva får jeg gjort..

Det var litt av en gave! :) Hva slags bil?

Jeg hadde lyst til å slappe av i dag; det ble en lang biltur hjem i går. Men nå har visst min mor brukket et eller annet i foten, så da må jeg kjøre ut til ho med familiekrykkene, få ho til legen, og hjelpe ho med å handle. Nå høres jeg sikkert ut som verdens kjipeste datter, som syns det er fælt å måtte hjelpe sin egen mor når ho er skada. Men det har vært så mye med min mor i det siste, så jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei.. Mye som har skjedd på bekostning av mine planer og min hverdag. Menmen, hva får jeg gjort..
Mercedes E350 :) fikk også ny mobil. Ikke hver dag en bli 30 :)

Jeg skal besøke en venninne som jeg ikke har sett på to år. Hun bor litt kronglete til med buss og tog fra Oslo, og nåe jeg i tillegg da bort på Lillehammer og stort sett bare er på helgeturer til Oslo, blir det til at vi treffes veldig sjelden.
Så det blir hyggelig å se henne og barna hennes igjen.
Hun er også nabo med en i god venninne, så da får jeg se henne også:)

vi har vært på hs på 3mnd kontroll. Vesla er nå 10cm lengre enn ved fødsel og 2,3kg tyngre :-)
Å få sprøyte var ikke noe gøy - spent på reaksjonen hennes. Ellers var helsesøster fornøyd med tulla vår

Nå sover hun i vogna si, og jeg får i meg lunsj. Etterpå må jeg også sove litt. Etter 4 netter med mye oppvåkning må jeg ta inn litt igjen. Godt det ikke er skoleferie enda...

Vært på HS å veid og målt frøkna sammen med ei fra barselgruppa. Etterpå shoppet vi litt før vi tok med oss lunsj i parken, en deilig dag!

Back
Topp