Hva skal dere i dag?

Handle/fikse dag i dag, fått ukehandlet, byttet en del ting, nå driver svigerfar og murer opp vegg til den nye peisovnen, og jeg har akkurat fått solgt den gamle vaskemaskinen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye med dagen! :) Var det ikke deilig med en sånn kveld? :)

:)

Helt fantastisk. Kjente jeg trengte det etter mer eller mindre gått hjemme i 3 år :)

I dag er det tur med barselgruppa:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal på (en veldig sen) seksukerskontroll med meg selv i dag, hos jordmor. Tenkte jeg skulle spare vesla for å ligge så mye i vogna i dag, så jeg tar powerwalken min etter at ho har sovna i kveld i stedet. Da kan jeg ha musikk i BEGGE øra til og med! ;) Og så kan vi bare kose nå på dagen ♡

Har vært hos fotografen og henta et bilde jeg har fått forstørret opp fra nyfødtfotograferingen. Er forsinket bursdagsgave, hun er født samme dag som Anna Christine:)
Og så har jeg vært på barnetreffen og hørt på helsesøster prate om barn, vaksiner og reiser. Og litt shopping til slutt siden jeg fikk lønn idag:) (klarte ikke la være)

Idag skal jeg på siste gangen med babymassasje og så skal vi på hytta og bli der til søndag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg må innom bilia, fått feilmelding på girkassa....skal kjøre til hytta i morgen, så håper at det ikke er noen store greier. Men glad for at vi har garanti:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet ikke helt, gå tur og strikke litt i sola. Sambo kommer i kveld, gleder meg :)

Tror faktisk jeg skal gå til butikken og handle middag til i kveld.

Får besøk av en tante og kusine nå til lunsj, så blir det nok en tur når lillefrøken skal hvile seinere. Så kommer mamma på langhelgsbesøk, gleder meg :)

Har vært på sykehuset og tatt en blodprøve i dag tidlig. Godt jeg har en rolig og tålmodig frøken som syns det er greit å vente med mamma.. Og så har jeg hatt fem jenter fra gamle barselgruppa på lunsj :) Hyggelig! Snart hente storebror i bhg, og så skal vi hjem å lage pannekaker til middag :)

Jo, også har jeg krabba gjennom bagasjerommet på bilen min mens vesla lå i vogn på utsiden, rygga bilen lang ut på P plassen for å komme ut selv, for så å lage kø mens jeg fikk baby og vogn inn i bilen.. GOOD TIMES!!

Vedlegg

• 1401281385071.jpg
    1401281385071.jpg
    65,3 KB · Visninger: 21
Dro opp på hytta igår, det var ikke en kul biltur! Anna hadde sovet dårlig på dagen, og ville ikke sove i bilen. Startet med litt surving som bare forverret seg. Etter en halvtime sovna hun endelig, men vi stoppa på butikken og da våkna hu selvfølgelig. Amma litt før vi kjørte videre, men det hjalp ikke.
Ble bare verre grining, og i tillegg havna vi i krypkø med ingen steder og stoppe. Jeg ble kjempestressa, i tillegg at jeg måtte skikkelig tisse selv. Huff!
Da vi var framme på hytta tok det lang tid for henne å sove, øynene var vidåpne og hun klarte ikke å finne roen. Måtte bare gå rundt å bære på henne.
Håper virkelig på en bedre dag i morgen, en lang tur i fjelluft gir henne forhåpentligvis god søvn på dagen:)

Uff, det ER så fælt med gråtende baby i bilen når man ikke får stoppa! Eller, gråtende barn i det hele tatt.. Men satse på at dere går slappa av noen dager på hytta :) Kos dere!

Det er grusomt, så ender man opp i kø som gjør enn drit stressa.

Vi skal til ei venninne av meg i dag, ikke sett henne på flere år. Blir gøy!

I dag kommer bonuspappa og skal starte på bygging av veranda :)
Så er mamma med så hun skal få ta barna mens jeg maler stua.
Lillebror har vært håpløs i natt så mor er så trett at hun ser dobbelt men skal supe kaffe så blir det vel bra.
Storesøster er heldigvis i englebarn humør i dag.

Jeg har bursdag idag :) feires med grilling og pavlovakake med familien! Nå er storesøster ute med besteforeldrene og lillemor tar seg en liten lur, så jeg slapper av heeelt i stillhet! Alene!

Det var akkurat plass til rompa mi i sola i sofaen - så det var nok meninga at jeg skulle sette meg ned med et blad, og fruktsalat til lunsj. Akkurat kommet hjem fra en tur på lekeplassen, og nå sover begge ungene. Bra dag :)

Vedlegg

• 1401360043262.jpg
    1401360043262.jpg
    77,8 KB · Visninger: 17
  • 1401360054330.jpg
    1401360054330.jpg
    89,6 KB · Visninger: 16
Back
Topp