Hva skal dere i dag?

I dag skal jeg i hvert fall smøre meg med solkrem før jeg gjør noe som helst! #solbrent

Ingen store planer utover det. Må en tur innom legen å hente noe for tunga til Stella. Fått sopp, og Farris hjelper ikke :/

Jeg skal til endokrinolog i dag, spent på stoffskiftet etter fødsel.

Så må jeg då kjøpt en bryllupsgave og få trent.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal trille en tur til åpen helsestasjon og veie mini:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har akkurat vert på kino sammen med mannen å sett den nye Godzila filmen. Veldig deilig å endelig få en liten date alene <3

Har akkurat vert på kino sammen med mannen å sett den nye Godzila filmen. Veldig deilig å endelig få en liten date alene <3
Hadde dere barnevakt allerede? Det hadde ikke jeg klart altså. Blir nok en stund til jeg er klar for det, liker å ha kontroll! Hadde nok ikke klart å slappe av på kino nei.

Hadde dere barnevakt allerede? Det hadde ikke jeg klart altså. Blir nok en stund til jeg er klar for det, liker å ha kontroll! Hadde nok ikke klart å slappe av på kino nei.
Vi har også hatt barnevakt. Flere ganger på dagtid men har også hatt barnevakt 2 netter.

Frøkna her skal være hos mine foreldre hele lørdag (dag & natt) når vi er i bryllup. Gruer meg, men går nok bra!

Vi skal på yoga i dag, så barselgruppe :)

Det gikk helt fint, ho er jo 12 uker nå. Har hatt noen ganger på dagtid også vist vi skal ut å handle o.l
Var svigermor som satt barnevakt, ho er så flink at jeg kunne slappe helt av på kinoen. Hadde gått kjempe bra siden kolikken begynner å gi seg nå. Dessuten var vi jo bare vekke 2.5 time. Skal i bryllup i slutten av August, så ho har jo bare godt av å lære seg å vere litt med andre enn meg også

Det gikk helt fint, ho er jo 12 uker nå. Har hatt noen ganger på dagtid også vist vi skal ut å handle o.l
Var svigermor som satt barnevakt, ho er så flink at jeg kunne slappe helt av på kinoen. Hadde gått kjempe bra siden kolikken begynner å gi seg nå. Dessuten var vi jo bare vekke 2.5 time. Skal i bryllup i slutten av August, så ho har jo bare godt av å lære seg å vere litt med andre enn meg også
Jeg liker ikke å la andre holde henne for lenge en gang jeg! Hadde mamma på besøk i forrige uke, og med en gang babyen gråt ble jeg stressa og ville ha henne tilbake. Går bra når hun er glad, men når hun gråter vil jeg ha kontroll. Klarer ikke å slappe av i det hele tatt hvis andre holder henne. Ikke sambo en gang, men da sier jeg ingenting for det er jo pappaen hennes.
Blir leeeenge til vi skal ha barnevakt. Ikke har jeg behov for det heller, men så er det første barnet mitt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg liker ikke å la andre holde henne for lenge en gang jeg! Hadde mamma på besøk i forrige uke, og med en gang babyen gråt ble jeg stressa og ville ha henne tilbake. Går bra når hun er glad, men når hun gråter vil jeg ha kontroll. Klarer ikke å slappe av i det hele tatt hvis andre holder henne. Ikke sambo en gang, men da sier jeg ingenting for det er jo pappaen hennes.
Blir leeeenge til vi skal ha barnevakt. Ikke har jeg behov for det heller, men så er det første barnet mitt da.

Første barnet her også, men klarer fint å la både mann, familie og venner holde ho. Men alle er jo forskjellige så man må jo bare gjøre det en synest er best for seg og barnet :)
Når ho har kolikk smertene sine og hyler som verst er det faktisk best å vere hos pappa sin her, for han har breiere armer enn meg så da ligger ho på magen på armene hans.

Første barnet her også, men klarer fint å la både mann, familie og venner holde ho. Men alle er jo forskjellige så man må jo bare gjøre det en synest er best for seg og barnet :)
Når ho har kolikk smertene sine og hyler som verst er det faktisk best å vere hos pappa sin her, for han har breiere armer enn meg så da ligger ho på magen på armene hans.
Ja, jeg har pratet med helsesøster om det, og hun sa det var helt normalt å ha det sånn:) Satser på at jeg blir tryggere etterhvert:) Hadde hu hatt kolikk eller vært veldig urolig, så hadde jeg sikkert hatt mer behov for avlastning jeg også. Men hun sover fortsatt veldig mye, og sover gjerne tre timer i strekk midt på dagen. I tillegg sover hun jo på eget rom og sover hele natta, så jeg føler at jeg har masse alenetid:)
Og så gråter hun veldig lite, det er stort sett surving hvis hun ikke er fornøyd. Føler ikke at jeg har permisjon jeg, føler at jeg har ferie! Har nesten dårlig samvittighet for alle som jobber.

Ja, jeg har pratet med helsesøster om det, og hun sa det var helt normalt å ha det sånn:) Satser på at jeg blir tryggere etterhvert:) Hadde hu hatt kolikk eller vært veldig urolig, så hadde jeg sikkert hatt mer behov for avlastning jeg også. Men hun sover fortsatt veldig mye, og sover gjerne tre timer i strekk midt på dagen. I tillegg sover hun jo på eget rom og sover hele natta, så jeg føler at jeg har masse alenetid:)
Og så gråter hun veldig lite, det er stort sett surving hvis hun ikke er fornøyd. Føler ikke at jeg har permisjon jeg, føler at jeg har ferie! Har nesten dårlig samvittighet for alle som jobber.
Heldig som har en rolig baby! Bare å kose å nyte tiden! Selvfølgelig viktig å slippe andre til, men må jo bare ta det i ditt tempo så du er komfortabel med det! Plutselig er det pappa sin tur til å ha ferie å kose dagen lang! Tida går så alt for fort! Har vert heldig eg også som har en kolikk unge som sover hele natta! Da er det litt lettere å holde ut dagene. Men nå som hun er rundt 3 mnd blir ho bare bedre og bedre for hver dag, og sover litt og litt lengre på dagen. Så føler meg veldig heldig jeg også, synes synd på alle som må jobbe i dette nyyydelige været vi har for tiden!

Puh for en dag og for en varme!
Løp ned til yogaen i dag som var deilig, men blir ikke skikkelig yoga med masse barn.

Dro videre på mødregruppe, som var veldig hyggelig. Var ikke hjemme før 1730 og gikk ut døra kl 0930 (frøkna sov fra 21-09 måtte vekke henne da, sånn at hun fikk i seg noe mat før vi måtte dra).

Er helt utslitt nå, bare lade opp til en hektisk dag i morgen..

Etter å ha trilla lange turer i sola de denne uka, har jeg pådratt med et mindre lekkert T-skjorte-skille. I tillegg er det mer rødt enn brunt. Må skaffe meg solkrem.

Skal på barnehage fremvisning, en tur til byen for å fikse ting til vi drar, så frisøren før jeg må pakke alt vi skal ha med oss til Norge.

Puh...

Får dårlig samvittighet over at hun må ligge så lenge i vogna...

Ingen planer idag heller :) Digg! Tenker jeg inntar verandaen etterhvert, det er 23 grader i skyggen allerede!

Babymassasje idag og så en tur på kjøpesenteret med en venninne. Passer bra i regnværet.

Min karma, heisen på t-banen står og det går ikke ann å betale med kort (noe galt med terminalene). Bahhh..

Gått tur på 7,2km i strålende sol:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Prøvd å finne en solhatt til Anna, men de er enten for store eller for små! Har en arvet hjemme som er litt stor, lurer på om jeg kan sy den litt inn på en eller annen måte...

Back
Topp