Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg.. Samme her i natt, snakk om å være trøtt!! *gjesp*Økedøgn!! Vært oppe hver time etter kl tolv i natt, enten for å amme, eller for å skifte bleie OG amme. Trøtt ja! Virker som det fortsetter litt nå på morran, for ho pleier å ha en lang lur på denne tida, men nixen! Satse på at ho sover i vogna etterpå, så triller vi bort på åpen helsestasjon og får veid ho![]()
Ikke så uvanlig med amming annenhver time. Regner med hun øker melkemengden din nå som du har kutta ut mme til hvert måltid. Da er det vanlig med hyppige amminger en periode. Og husk også at morsmelk ikke metter like lenge som mme.Skal en tur til byen, innom ambassaden igjen.
Har også litt ting jeg må få kjøpt.
Stoler ikke på melka mi jeg, har ammet annenhvertime nå og hun enda ikke mett. Så kommer til å gi mme før vi drar til byen. Følg hjerte sa HS, og da gjør jeg det!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hjalp med en lang tur i sola!Føler med deg.. Samme her i natt, snakk om å være trøtt!! *gjesp*
Enig!Synes dagene går så fort, selv om jeg ikke gjør kjempemye. Rekker ikke kjede meg selv om jeg går hjemme. Var noe helt annet da jeg var gravid, da gikk dagene så sakte!
Men er det så dumt da? Kunne ønske dagene ikke gikk så fort jeg, prøver å nyte babytiden så mye som mulig. Kan ikke skjønne at hun er 4 uker allerede!Heldige dere da! Synes dagene går uendelig sakte....
Sent from my iPhone using BV Forum
Men er det så dumt da? Kunne ønske dagene ikke gikk så fort jeg, prøver å nyte babytiden så mye som mulig. Kan ikke skjønne at hun er 4 uker allerede!