Hva skal dere i dag?

Har tatt på meg treningstøy for første gang på leeenge, når lillebror bare får spist seg ferdig, skal vi ut og gå/løpe, får se hva jeg orker ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg til jeg kan begynne å trene ordentlig igjen! :) ..og kommer inn i treningstøyet mit uten å se ut som en feit pølse..!

Hun har gått opp 390 gram siden forrige tirsdag! Tenk imorgen er hun 4 uker allerede. Tiden flyr! Har tatt i bruk noen av klærne i 56, men 50 passer fortsatt også. Har egentlig hel passe mengde i 50 egentlig, nå er alt til vask så greit å ha begge størrelser:) Måler de lengden på 6-ukers kontroll egentlig?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag har jeg vært ute en tur, i mine vanlige bukser! Smilet går nesten rundt:) så deilig å slippe mammabuksene!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag har jeg stelt litt i hagen, Har hatt de to eldste hjemme fra bhg og vært en liten tur hos legen med mellomste... På ettermiddagen har vi hatt besøk... Så nå er jeg skikkelig sliten. Satser på en roligere dag i morgen!

Økedøgn!! Vært oppe hver time etter kl tolv i natt, enten for å amme, eller for å skifte bleie OG amme. Trøtt ja! Virker som det fortsetter litt nå på morran, for ho pleier å ha en lang lur på denne tida, men nixen! Satse på at ho sover i vogna etterpå, så triller vi bort på åpen helsestasjon og får veid ho :)

Skal en tur til byen, innom ambassaden igjen.
Har også litt ting jeg må få kjøpt.

Stoler ikke på melka mi jeg, har ammet annenhvertime nå og hun enda ikke mett. Så kommer til å gi mme før vi drar til byen. Følg hjerte sa HS, og da gjør jeg det!

Økedøgn!! Vært oppe hver time etter kl tolv i natt, enten for å amme, eller for å skifte bleie OG amme. Trøtt ja! Virker som det fortsetter litt nå på morran, for ho pleier å ha en lang lur på denne tida, men nixen! Satse på at ho sover i vogna etterpå, så triller vi bort på åpen helsestasjon og får veid ho :)
Føler med deg.. Samme her i natt, snakk om å være trøtt!! *gjesp*

Helsestasjonen hadde stengt i går, så det ble ikke noe veiing. Må vente til mandag for ny veiing, siden de har åpen veiing mandag og torsdag.
I dag har jeg tenkt å vaske her hjemme, vinduene trenger vask, kan nesten ikke se ut. Så er det hjemmelaget pizza på menyen i dag. Deilig :-)

Skal en tur til byen, innom ambassaden igjen.
Har også litt ting jeg må få kjøpt.

Stoler ikke på melka mi jeg, har ammet annenhvertime nå og hun enda ikke mett. Så kommer til å gi mme før vi drar til byen. Følg hjerte sa HS, og da gjør jeg det!

Ikke så uvanlig med amming annenhver time. Regner med hun øker melkemengden din nå som du har kutta ut mme til hvert måltid. Da er det vanlig med hyppige amminger en periode. Og husk også at morsmelk ikke metter like lenge som mme.

Her har vi hatt en dårlig natt med småtett nese hos lillebror. Som gjor det vanskelig for han å sove og spise. Så vi har nå sovet frem til ti og prøver nå å rekke barselgruppe klokka tolv.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Storesøster er levert i barnehagen, nå sover lillesøstee og jeg ser på Suits og drikker kaffe og slapper av i sofaen.. blir nok en tur med vogna senere i dag, også må huset ryddes til i morgen når vi har en playdate med storesøster :)

Har vært ute på en liten trilletur så de to eldste kom seg i bhg, nå har jeg spist sjokolade og drukket kaffe liggende i sofaen :) deilig! Lillemor sover i vognen og jeg burde sikkert gjort noe fornuftig, men det har foreløpig blitt med tanken....

Føler med deg.. Samme her i natt, snakk om å være trøtt!! *gjesp*
Hjalp med en lang tur i sola! :)

Trilla til helsestasjonen, tok meg 30 min, samme som jeg bruker til byn - så det blir noen greie turer utover våren og sommeren det :) Bare få opp kondisen og tempoet - så snakker vi! Finne fram pulsbeltet mitt igjen - litt motivasjon :)

Stella veier nå 3620. Veide 3170 da vi dro hjem fra sykehuset for 9 dager siden, så det er vi fornøyde med :)

Puh! Har nesten gått 10 000skritt i dag. Nettopp kommet hjem, er mating og litt soving på gang.

Har vært på barselgruppe og så på lang trilletur. Synes dagene går så fort, selv om jeg ikke gjør kjempemye. Rekker ikke kjede meg selv om jeg går hjemme. Var noe helt annet da jeg var gravid, da gikk dagene så sakte!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldige dere da! Synes dagene går uendelig sakte....

Heldige dere da! Synes dagene går uendelig sakte....

Men er det så dumt da? Kunne ønske dagene ikke gikk så fort jeg, prøver å nyte babytiden så mye som mulig. Kan ikke skjønne at hun er 4 uker allerede!

Men er det så dumt da? Kunne ønske dagene ikke gikk så fort jeg, prøver å nyte babytiden så mye som mulig. Kan ikke skjønne at hun er 4 uker allerede!

Mye døtid, kjeder meg nesten litt!
Jaja, 3 uker til jeg kan ta opp treninga igjen. Gleder meg og til barselgruppe.

Har 3 års jubileum med kjæresten min, så blir å slappe av og kose oss mens lille snuppa sover :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp