Hva skal dere i dag?

Synes dagene går så fort, selv om jeg ikke gjør kjempemye. Rekker ikke kjede meg selv om jeg går hjemme. Var noe helt annet da jeg var gravid, da gikk dagene så sakte!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff ja, synes dagene går altfor fort jeg også.... Dette skal liksom være den siste babyen vår, så vil ha laaaaaang babytid. Men nyter dagene uansett da :)

I dag må vi ut å kjøpe sko til Storebror. Han kan ikke tråkke rundt i cherrox når det er så fint som det har vært noen dager nå! Så får vi se om han er interessert i å sitte stille og måle skostørrelse :b

Her våkna frøkna kl 05, det er tidlig det!
Kl 07 er helt ok, 05 er for tidlig.
Hun sovnet fort etter litt pupp da, sove enda :)

Lite planer i dag, skal i hvertfall få orden på kommoden hennes. Der er det bare kaos nå.
Har også tenkt oss på en tur, ikke så fint vær i dag men..

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag må vi ut å kjøpe sko til Storebror. Han kan ikke tråkke rundt i cherrox når det er så fint som det har vært noen dager nå! Så får vi se om han er interessert i å sitte stille og måle skostørrelse :b

Vi må også ut for å kjøpe sko, og parkdress, kan bli gøy på en lørdag...

Vi må også ut for å kjøpe sko, og parkdress, kan bli gøy på en lørdag...
Ikke veldig! Vi er på plass på kjøpesenteret kl ti - da er det ikke så ille! ;) 2 for 1 på barnesko på Skoringen nå, men så ikke ut til å være det helt heftige utvalget.. Men verdt å sjekke ut. Og så kan jeg anbefale parkdressen til Nameit :)

Kjedelig med det været altså! Har blitt litt bortskjemt med finvær de siste dagene. Men ut og gå skal vi uansett!

Ja-a, nå har frøken sovet siden kl 13, kun avbrutt av ett måltid (hvor ho sovna ved puppen). Har til og med sovet seg gjennom et bleieskift MED ansiktsvask! Helt klin umulig å vekke! Satser på at søvn avler søvn som det sies; hvis ikke kan dette bli en lang natt..

Vi har hatt besøk med playdate til storesøster, riiimelig travelt å lage til muffins, amme lillesøster og passe på at besøket hygger seg og 2,5 åringene oppfører seg :) men storesøster stooorkoste seg!! Lillesøster har ammet annenhver time siden 8 i morges, så litt travelt idag syns jeg rett og slett.. litt misunnelig på dere som bare har 1 barn innimellom altså!!

Hat en koselig dag i byen, sambo trengte nye klær og sko. Så han fikk shoppet :)
Møtte en kompis for lunsj også, deilig dag! :)

Deilig med lørdag altså:) Vi gikk lang tur langs mjøsa, og etterpå av vi bare slappet av. Babyen har sovet hele dagen, slapp idag hun også. Sover veldig bra i kurven sin, og har blitt flink til å sovne av seg selv. Sikkert fordi jeg har blitt flink til å ikke ta henne opp på grunn av litt knirkelyder:) Blitt tryggere i mamma-rollen allerede!
Sambo laget biff-middag til meg også, nam nam:)

Startet dagen med kos i senga med alle fire ♥Sambo og storebror gikk ned,og det kom ett høyt gledeshyl av en stolt storebror som fikk åpne storebrorgave :D I dag skal vi bare kose oss her hjemme og få litt besøk seinere i dag. :)

Lyst å dra en tur på IKEA, så tror det blir det.

Får middagsgjester i dag, forslag til hva jeg kan lage?

Så vidt jeg kan se så regner det. Så jeg holder senga og pleier kroppen. Sesongstart i dag (fotball), så vi hadde tenkt å gå en tur i byn og hilse på kjentfolk - men får se an form og vær utover..

Kaffi hos svigermor seinere idag, frem til det blir det bare å være hjemme og underholde storesøster og venne lillesøster til å sove et annet sted enn på meg..

Hadde håpet at min far skulle dukke opp i helgen for å hilse på lillemann. Men det virker ikke som han kommer denne helgen heller :-/ så da blir det til at vi rydder og ordner litt på barnerommene imellom ammingen :-)

Vi skal på søndagsmiddag hos svigers, sambo sine to tanter kommer også for å hilse på nurket. Da blir det kanskje flere gaver også:) Godt vi har bestilt takkekort!

Back
Topp