Har han ikke sett barnebarnet sitt enda? Langt å kjøre liksom, eller..?Hadde håpet at min far skulle dukke opp i helgen for å hilse på lillemann. Men det virker ikke som han kommer denne helgen heller :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har han ikke sett barnebarnet sitt enda? Langt å kjøre liksom, eller..?Hadde håpet at min far skulle dukke opp i helgen for å hilse på lillemann. Men det virker ikke som han kommer denne helgen heller :-/
Han har ikke det nei.. Bor 4minutter unna med bil, bor på samme side av byen for å si det sånn :-/Har han ikke sett barnebarnet sitt enda? Langt å kjøre liksom, eller..?
Såpass? Merkelig å ikke "bry seg" om barnebarnet og datteren sin. Familie er så viktig ♡Han har ikke det nei.. Bor 4minutter unna med bil, bor på samme side av byen for å si det sånn :-/
Uff, føler virkelig med dere! Stakkars litaOoooog... der fikk storesøster omgangssyken, igjen! Det er det verste jeg vet, føler meg kvalm og dårlig jeg også når hun kaster oppikke lett å forklare ei på 2,5 at hun må si fra når hun er kvalm nei..
Jeg syns også familie er viktig, men det er ikke alle som har samme synet på det dessverre. :-/Såpass? Merkelig å ikke "bry seg" om barnebarnet og datteren sin. Familie er så viktig ♡
KjedeligJeg syns også familie er viktig, men det er ikke alle som har samme synet på det dessverre. :-/
De ser hverandre kanskje 2 ganger i året, så man kan vel si at de ikke har noe forhold overhode. Han dukket ikke opp i bursdagen hennes i fjor heller... Kjempesynd, jeg har prøvd, men det nytter ikke. Han har alltid vært sånn med meg også. Men jeg trodde faktisk det var stas med barnebarn.. Han har to barn som han forguder mer enn noe annet i verden, fra hans nye ekteskap. Tøft å være vitne til igrunn. Heldigvis har jeg andre mennesker i mitt liv som bryr segKjedeligHvordan er forholdet hans til storesøster da?
Trist å leseDe ser hverandre kanskje 2 ganger i året, så man kan vel si at de ikke har noe forhold overhode. Han dukket ikke opp i bursdagen hennes i fjor heller... Kjempesynd, jeg har prøvd, men det nytter ikke. Han har alltid vært sånn med meg også. Men jeg trodde faktisk det var stas med barnebarn.. Han har to barn som han forguder mer enn noe annet i verden, fra hans nye ekteskap. Tøft å være vitne til igrunn. Heldigvis har jeg andre mennesker i mitt liv som bryr seg![]()
Usjda, god bedring til storebrorÅ nei, jeg har smitta storebror med omgangssykaOg jeg er fortsatt ikke helt i vater, så da får mannen ta en sykedag (Den dagen han egentlig skulle begynt å jobbe igjen.) Så i dag blir det sofa, dyne og film. Og satse på at han ble ferdig med å kaste opp i natt stakkar
![]()
Å nei, jeg har smitta storebror med omgangssykaOg jeg er fortsatt ikke helt i vater, så da får mannen ta en sykedag (Den dagen han egentlig skulle begynt å jobbe igjen.) Så i dag blir det sofa, dyne og film. Og satse på at han ble ferdig med å kaste opp i natt stakkar
![]()
Å nei, jeg har smitta storebror med omgangssykaOg jeg er fortsatt ikke helt i vater, så da får mannen ta en sykedag (Den dagen han egentlig skulle begynt å jobbe igjen.) Så i dag blir det sofa, dyne og film. Og satse på at han ble ferdig med å kaste opp i natt stakkar
![]()