Hva skal dere i dag?

Ooooog... der fikk storesøster omgangssyken, igjen! Det er det verste jeg vet, føler meg kvalm og dårlig jeg også når hun kaster opp :( ikke lett å forklare ei på 2,5 at hun må si fra når hun er kvalm nei..

Ooooog... der fikk storesøster omgangssyken, igjen! Det er det verste jeg vet, føler meg kvalm og dårlig jeg også når hun kaster opp :( ikke lett å forklare ei på 2,5 at hun må si fra når hun er kvalm nei..
Uff, føler virkelig med dere! Stakkars lita :( Masse god bedring til ho!

Jeg føler meg også alltid småkvalm når en av gutta har omgangssyke, selv om jeg slipper unna selv..

I dag skal vi trille tur bort til en kafé og møte ei annen norsk ei og babyen hennes :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjedelig :( Hvordan er forholdet hans til storesøster da?
De ser hverandre kanskje 2 ganger i året, så man kan vel si at de ikke har noe forhold overhode. Han dukket ikke opp i bursdagen hennes i fjor heller... Kjempesynd, jeg har prøvd, men det nytter ikke. Han har alltid vært sånn med meg også. Men jeg trodde faktisk det var stas med barnebarn.. Han har to barn som han forguder mer enn noe annet i verden, fra hans nye ekteskap. Tøft å være vitne til igrunn. Heldigvis har jeg andre mennesker i mitt liv som bryr seg :-)

1 mnds kontroll her i dag.
Ellers er det grått og trist (regner) så vi pusler bare inne å gjør en hel del masse ingenting.

De ser hverandre kanskje 2 ganger i året, så man kan vel si at de ikke har noe forhold overhode. Han dukket ikke opp i bursdagen hennes i fjor heller... Kjempesynd, jeg har prøvd, men det nytter ikke. Han har alltid vært sånn med meg også. Men jeg trodde faktisk det var stas med barnebarn.. Han har to barn som han forguder mer enn noe annet i verden, fra hans nye ekteskap. Tøft å være vitne til igrunn. Heldigvis har jeg andre mennesker i mitt liv som bryr seg :-)
Trist å lese :( Jeg forstår godt at du syns det er tøft! Men bra som du skriver at du har andre mennesker rundt deg som bryr seg! :)

Idag har jeg vært i baken og opprettet sparekonto til Anna. Fikk fødselsattesten på lørdag:) Og så tok vi en kaffe i sola, for det har jo faktisk vært fint vær idag! Så var vi hos fotografen og hentet takkekortene som var ferdig, og så var vi en liten tur på kjøpesenteret. Timene flyr gitt!
Ikveld har jeg kost meg skikkelig med den nyeste episoden av Game of Thrones. Det kommer til å bli mange spennende mandager fremover!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å nei, jeg har smitta storebror med omgangssyka :( Og jeg er fortsatt ikke helt i vater, så da får mannen ta en sykedag (Den dagen han egentlig skulle begynt å jobbe igjen.) Så i dag blir det sofa, dyne og film. Og satse på at han ble ferdig med å kaste opp i natt stakkar :(

Å nei, jeg har smitta storebror med omgangssyka :( Og jeg er fortsatt ikke helt i vater, så da får mannen ta en sykedag (Den dagen han egentlig skulle begynt å jobbe igjen.) Så i dag blir det sofa, dyne og film. Og satse på at han ble ferdig med å kaste opp i natt stakkar :(
Usjda, god bedring til storebror :-) håper resten av familien holder seg friske. Omgangssyken er noe av det verste som finnes

Æsj og æsj så kjedelig!
God bedring :)

Vi skal trilletur ned til mathallen, skal se om jeg kan finne noe fisk til middag. Ellers er jeg i ferd med å gi opp amming, litt usikker på hvor lenge jeg skal gidde å holde på med dette styret.

God bedring til storebror :) Omgangssyke er grusomt! Her regner det alle veier i dag, så har latt de eldste være hjemme fra bhg. Orket ikke å bli våt!

Vi skal lage litt påskepynt, se på film og spise popcorn tenkte jeg :)

Lillesnuppa sover så her blir det å gjøre klar til stor innrykk av familie besøk til påske/dåp :) Ryddet og vasket 2 kjøleskap, frysere, redd opp senger, vaske hus, klær og lage middag :) I morga er det 6 ukers kontroll på helsestasjonen allerede! :)

Takk jenter ♡ Fortsatt slapp, men han har slutta å kaste opp. Mormor kommer å hjelper oss i morra, så mannen kan dra på jobb. Og mormor er poppis, så da blir det nok bra :)

Har vært en liten tur ute, men det er skikkelig innevær idag! Det begynte med regn, men nå er det masse sludd. Man får lyst å krype under dyna!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp