Hva skal dere i dag?

Har vært ute og gått i over 1 time i det fantastiske været, det er sååå deilig å kunne bevege seg normalt igjen!! Nå drikker jeg kaffi og spiser øøørlitt sjokolade mens snuppa fortsatt sover i vogna.

Har gått tur på 6km, deilig.

Ligger nå rett ut med migrene. Har hat to migrene frie dager på 14 dager, kan ikke ta mer medisiner :(

Sent from my iPad using BV Forum

Fy faen jeg har tidenes migrene, kan ikke ta medisiner, en unge som hyler (nekter å sove alene) og en sambo som ikke er i landet. Holder ikke ut mer.

Så jævla vondt i hodet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fy faen jeg har tidenes migrene, kan ikke ta medisiner, en unge som hyler (nekter å sove alene) og en sambo som ikke er i landet. Holder ikke ut mer.

Så jævla vondt i hodet!
Uff, jeg har så vondt av deg altså :( Vet det ikke hjelper, men sender deg masse varme tanker og en stor klem! God bedring ♡

Så jævla vondt i hodet!

God bedring :) håper ting blir bedre snart!

Her tok de eldste seg en fridag i dag og vi har vært på tur til Gamlebyen i Fredrikstad. Sett på kanonene og kost oss på cafe :) lillemor har sovet i vognen hele tiden og vi andre fikk en skikkelig frisk opplevelse i kulden. Det gikk fint med lillemor i bilen også, noe som lover godt for påskeferien da det blir noen timer i bilen.

Nyter å være hjemme fra sykehuset! :) Spent på første natt! Ho har sovet store deler av dagen, så det blir party hele natta tenker jeg ;)

Ærre her'e er party?!

Idag har jeg og babyen vært og besøkt svigermor på jobben. Ble så glad da hun spurte meg om lov til å holde babyen istedenfor å bare ta henne opp.
Følte at hun respekterte meg som mor.
Etterpå gikk vi lang tur for at babyen skulle få sove ordentlig, for det sliter hun litt med til tider. Var kaldt og grått idag, så ikke det fineste trilleværet. Håper på sol imorgen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag skal vi på sykehuset for å ta den siste prøva. Den nyfødtscreeninga som de kalte den. Ellers ingen planer! Foreløpig ikke lagt inn noen besøk før i kveld heller, så kanskje jeg kan få tatt igjen litt søvn :)

Idag skal vi ned å veie Melvin, veldig spent på om han har lagt på seg noe etter vi kom hjem fra sykehuset. :-)

Skal på helsestasjonen å veie henne, super spent! Så skal vi trille en tur under nydelige været (om migrenen holder seg borte).

får helsesøster på besøk. da skal M veies og jeg får svar på noen spørsmål. Skulle tro at det er førstemann ;-) Er mye en glemmer av småting (som navlestell, tørr hud, hvor mye de sover)...

Hadde tenkt meg på trilletur i sola idag, men hvor er sola?? Ifølge yr.no skulle den være her nå!

<har vaska hele huset mens vi venter på sola vi også! Tenkte oss en laaang tur i vogna for å kjøpe duker til dåpen :) Kanskje bake litt senere vist snuppa er i sove humør. Økedøgn i går, så da var det lite soving, bare bæsjing og pupp dagen lang

Her står rydding og ommøblering i huset på agendaen :)
Heldigvis snill lillebror som sover mye og ellers koser seg med å bare ligge å se på det som skjer rundt han :)

Åh, den som kunne gjort noe! Lillesøster er en skikkelig kosebaby, legges hun ned i sofaen eller i kurven sin våkner hun umiddelbart, og er heller ikke videre begeistret for å ligge i vippestol eller noe. Er blitt sykt god på multitasking da. Ellers håper jeg på en lang tur i finværet når snuppa våkner og har spist igjen.. :)

Hadde tenkt meg på trilletur i sola idag, men hvor er sola?? Ifølge yr.no skulle den være her nå!

Ja, hvor ble det av solen? Hadde sett frem til trilletur i solskinn jeg også... Får trille en liten tur etterpå uansett, har lovet å komme innom jobben i dag :)

Frem til det tror jeg bare jeg blir i sofaen :) med kaffe i koppen og sovende baby ved siden av meg :)

Det var migrenen tilbake, blir senga på meg da. Sambo er i Norge og kommer sent hjem i dag :(

Er så lei, får ikke gjort noe annet enn å ligge senga og hyle av smerter.

Åh, den som kunne gjort noe! Lillesøster er en skikkelig kosebaby, legges hun ned i sofaen eller i kurven sin våkner hun umiddelbart, og er heller ikke videre begeistret for å ligge i vippestol eller noe. Er blitt sykt god på multitasking da. Ellers håper jeg på en lang tur i finværet når snuppa våkner og har spist igjen.. :)
Har du bæresele? Da er det utrolig hva man får gjort, og baby får all den gode kosen den trenger og vil ha :) jeg bruker den om han er våken og jeg skal gjøre noe praktisk. Vil ikke la ham ligge våken og "leke" alene :p

Back
Topp