Hva skal dere i dag?

Jeg har bursdag i dag! Sitter jo fremdeles i byen med baby i magen, og venninna mi som jeg bor hos skal i barnedåp, så her blir det vel lite feiring. Håper å kunne feire med fødsel i løpet av dagen, har hatt en date med min jordmorvenninne tidligere i dag og foretatt hinneløsning, så nå krysser jeg fingre for rier etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer med dagen :-) kanskje du får verdens beste bursdagsgave ;-)

Jeg har bursdag i dag! Sitter jo fremdeles i byen med baby i magen, og venninna mi som jeg bor hos skal i barnedåp, så her blir det vel lite feiring. Håper å kunne feire med fødsel i løpet av dagen, har hatt en date med min jordmorvenninne tidligere i dag og foretatt hinneløsning, så nå krysser jeg fingre for rier etterhvert :)
Gratulerer så mye med dagen! :)

Gratulerer så masse med dagen.
Får håpe du får verdens beste bursdagsgave da :)

Ligge i senga til samboer kommer hjem med vesla, etter en tur hos svigers! ;)

Hipp hurra :wav

I dag har vi vært ute i finværet :) storesøster og pappa'n har vært på scootertur på fjellet :)
Så kom et vennepar på besøk og lagde middag til oss og vasket opp kroppene etterpå.
En perfekt søndag :)

Gratulerer så masse med dagen.
Får håpe du får verdens beste bursdagsgave da :)

Takk :) Ble ikke noe bursdagsgave, like gravid enda...

Føde? :) Har i alle fall gjort klar storken! Dansk tradisjon, settes på utsiden av huset når babyen er født, og så snur man den med nebbet mot huset når mor og barn har kommet hjem fra sykehuset :)

Vedlegg

• 1395649732443.jpg
    1395649732443.jpg
    35,5 KB · Visninger: 27
Føde? :) Har i alle fall gjort klar storken! Dansk tradisjon, settes på utsiden av huset når babyen er født, og så snur man den med nebbet mot huset når mor og barn har kommet hjem fra sykehuset :)

Får håpe storken kommer snarest

Skal snart til byen, titte litt i butikkene før jeg skal på svangerskapskontroll og hente i barnehagen.
Ellers blir det litt klesvask, og så burde jeg begynne å gjøre klart til lillebrøster kommer.

Amma, amme, amme! Hun er lille larven aldri mett for tiden. Vil ut på trilletur også, for det er jo sol!

Rolig dag hjemme. Mannen har første dag tilbake på jobb. Jeg har planer om å dusje når lillebror sover. Så skal vi trille tur til bhg. etterpå og hente storebror:) Så middagslaging til mannen kommer hjem.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I dag skal vi ta en tur på helsestasjonen tenkte jeg. Hadde tenkt til å vente med å veie henne til torsdag, men hun gulper så voldsomt til tider, så vil sjekke i dag. Dessuten ser navlestumpen litt rar ut, så vil høre med helsesøster hva hun synes.

Ellers skal vi bare slappe av :)

Besøke vårt har reist i dag.
Vi har tenkt oss en tur ut i sola, kanskje trille ned på H&M, trenger pysjer til frøkna.

Lærlingen min har ringt og savnet meg, så vi skal besøke jobben i dag. Mens vaskekjærringa vasker huset :)

Fy søren så fint vær det er, jeg må ut å trille! Jeg har jo fått en helt ny hverdag etter at babyen kom, nå er det opp tidlig hver dag. Har vært våken i mange timer allerede. På slutten av svangerskapet sov jeg jo 11 hver dag.
Tror kanskje jeg skal gå å veie henne jeg, føler hun spiser så mye så hun må da ha lagt på seg en del!

Vært hos jordmor i dag (uke 40), kvalm og uvell.. Når hun kjente på magen min spurte hun om jeg hadde vært på ul seint i svangerskapet. Men tenkte ikke mer på det da. Plager meg nå at jeg ikke spurte hvorfor ho spurte om det :/ Sambo har sagt at faren og stemora kan sove her til helgen siden de skal i en bursdag og bor flere timer unna. Så da må jeg ned å rydde i kjelleren så de finner fram til gjestesenga. Tidenes roterom :p Satse på at litt bøy og tøy starter fødselen. Er så leei :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp