Hva skal dere i dag?

Ble ikke som planlagt her i dag :( Akkurat da jeg var ferdig med alle ærend, støvsuge hele huset OG vaske badet, fikk jeg beskjed om at det ikke ble noe kaffebesøk idag likevel.. Trøtt og utslitt som jeg var så begynte jeg bare å grine, gikk i dusjen, før jeg gikk å la meg..

Har hatt masse kynnere etterpå, i tillegg til litt diverse vondter i rygg og mage - men om det skyldes at kroppen bare er sliten og øm, eller om ting er på gang er vanskelig å si. Velger å tro det første, så får jeg heller bli positivt overraska.

I dag har mannen og jeg kost oss med trilletur og cafe besøk :)
nå er det snart gullrekka og godis :)

Luksus med permisjon altså :)

Veit ikke helt hva jeg skal finne på i dag.. alle sier slapp av og lad kreftene. Men er så rastløs :p Lillegutt er hos pappa'n i helga så er stille og rolig i heimen.. middag med ett vennepar i kveld hvertfall :) Satse på at fødsel starter!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dag to på overtid, våknet like gravid i dag også til tross for regelmessige kynnere i går kveld :( I dag skal jeg på shopping/cafe med to venninner, en liten tur på IKEA og så skal vi ha sushi takeaway til middag, yummi!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjem fra sykehuset :-) Det skal bli godt det! Håper bare de satans etterriene kan roe seg

Er på første dag etter termin. Som førstegangs burde jeg jo ha innstilt meg på å gå over termin, men min "tidsregning" stoppet i går :-) Får vel gå en tur og lage noe godt til middag! Prøve å ikke bli for utålmodig!!!

Termin i dag :) etter to svangerskap over termin, føles det magisk at denne babyen kom før termin. Snuppa er ni dager i dag :)

I kveld får vi besøk av foreldrene og søstrene mine, og før det har jeg lovet treåringen en sykkeltur. Håper bare regnet gir seg snart!

Hjem fra sykehuset :) Det skal bli godt det! Håper bare de satans etterriene kan roe seg

Etterrier er noe herk! Håper de roer seg snart!

Vært ute å handla siste rest til fødebagen, kjøpt koseklut til lillesøster, litt nytt tøy og ring til dosetet til storebror ;) Når Oliver våkner fra luren sin kommer mormor, og så skal nok de en tur i parken - mens jeg og gubben bare skal slappe av. Har rota fram symaskina igjen, og kjøpt stoff til gardiner, i håp om at alle sånne store prosjekter trigger fødsel ;) Så jeg blir nok sittende der noen timer!

Vært ute å handla siste rest til fødebagen, kjøpt koseklut til lillesøster, litt nytt tøy og ring til dosetet til storebror ;) Når Oliver våkner fra luren sin kommer mormor, og så skal nok de en tur i parken - mens jeg og gubben bare skal slappe av. Har rota fram symaskina igjen, og kjøpt stoff til gardiner, i håp om at alle sånne store prosjekter trigger fødsel ;) Så jeg blir nok sittende der noen timer!
Hehe! Peis på! Så skal du se babyen popper ut mellom skifting fra rettsøm til annen søm;)

Mh

Dag to på overtid, våknet like gravid i dag også til tross for regelmessige kynnere i går kveld :( I dag skal jeg på shopping/cafe med to venninner, en liten tur på IKEA og så skal vi ha sushi takeaway til middag, yummi!

Du nyter bylivet med andre ord;)

Har også vært en tur i byen, kjøpt to bodyer, en kjole og en Fjellreven sekk til snuppa (spandert av bestemor).

Ellers har vi besøk av bestemor nr2 (eller farmor som jeg ville kalt henne) og tante til snuppa. Koselig :)
De blir til mandag morgen.

Vert ute å shoppa litt nye klær til meg og lillesnupp. 25% på alt babytøy på cubus! Nå skal jeg lage litt mat til lunsj gjester i morga. Sikkert se litt på tv & amme enda litt mer

Pleid syk storesøster på dag nr 5, ligger nå og sover på en madrass i stua, ingen oppkast i dag heldigvis, men fortsatt veldig slapp og lite matinntak, satser på videre bedring til i morgen.

Kjører hjem fra Romsdal, har bare tatt det med ro idag og kom oss seint avgårde. Skal ikke rekke noe da:)
Er vel hjemme rundt 23 ikveld.

Hvordan har det gått å kjøre med den lille? :)
Det har stort sett gått greit. Da vi kjørte oppover begynte hu plutselig å hyle før vi hadde planlagt å stoppe. Også hølja det ned og det var ikke noe egna sted å stoppe. Det føltes som tusen kniver i hjertet mitt.
Jeg visste jo at hun var sulten. Heldigvis sovna hu igjen.
Hadde to stopp med bleieskift og amming på 5,5 time. Synes det gikk bra jeg:)

Det har stort sett gått greit. Da vi kjørte oppover begynte hu plutselig å hyle før vi hadde planlagt å stoppe. Også hølja det ned og det var ikke noe egna sted å stoppe. Det føltes som tusen kniver i hjertet mitt.
Jeg visste jo at hun var sulten. Heldigvis sovna hu igjen.
Hadde to stopp med bleieskift og amming på 5,5 time. Synes det gikk bra jeg:)
Høres ikke så verst ut det! :) Fælt når de begynner å gråte og det ikke er muligheter for å stoppe! Er liksom ikke så lett å forklare de dèt.. Selv ikke når de blir litt større.

Jeg har bursdag i dag! Sitter jo fremdeles i byen med baby i magen, og venninna mi som jeg bor hos skal i barnedåp, så her blir det vel lite feiring. Håper å kunne feire med fødsel i løpet av dagen, har hatt en date med min jordmorvenninne tidligere i dag og foretatt hinneløsning, så nå krysser jeg fingre for rier etterhvert :)

Back
Topp