Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff :-( god bedring!Fy faen jeg har tidenes migrene, kan ikke ta medisiner, en unge som hyler (nekter å sove alene) og en sambo som ikke er i landet. Holder ikke ut mer.
Så jævla vondt i hodet!
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, jeg har så vondt av deg altsåFy faen jeg har tidenes migrene, kan ikke ta medisiner, en unge som hyler (nekter å sove alene) og en sambo som ikke er i landet. Holder ikke ut mer.
Så jævla vondt i hodet!
Fy faen jeg har tidenes migrene, kan ikke ta medisiner, en unge som hyler (nekter å sove alene) og en sambo som ikke er i landet. Holder ikke ut mer.
Så jævla vondt i hodet!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde tenkt meg på trilletur i sola idag, men hvor er sola?? Ifølge yr.no skulle den være her nå!
Har du bæresele? Da er det utrolig hva man får gjort, og baby får all den gode kosen den trenger og vil haÅh, den som kunne gjort noe! Lillesøster er en skikkelig kosebaby, legges hun ned i sofaen eller i kurven sin våkner hun umiddelbart, og er heller ikke videre begeistret for å ligge i vippestol eller noe. Er blitt sykt god på multitasking da. Ellers håper jeg på en lang tur i finværet når snuppa våkner og har spist igjen..![]()