Hva skal dere i dag?

Masse lykke til alle som vil føde i dag ;) Tenker vi snart skal kle på oss å trille vogna ned på meny. Se om de har noe god fisk, og sende noen takkekort i posten

Idag skal jeg kose meg hjemme med babyen alene for første gang. Og så skal jeg pakke til vi skal dra oppover til Romsdal ikveld. Får vel ikke dratt før 6-tiden, så da er vi framme rundt midnatt. Blir en lang kjøretur! Synd det blir mørkt, for det er jo så vakkert oppover der.

Storesøster er syk på 3 dagen med omgangssyken, har endelig begynt å spise og drikke igjen, men er slapp. Har heldigvis ikke spydd siste 6 timer, så nå ser det endelig ut som om det går riktig vei :) og "bank i bordet", ingen av oss andre ser ut til å ha blitt smittet...

Brukte en time på å sovne i går, lå våken tre timer i natt, og oppe og "hopper" kl halv syv.. :/ Huepine!! Men forkjølelsen er nesten borte da :) Så når jeg har levert i bhg skal jeg en kjapp tur i et par butikker, og så hjem og stelle i stand til det kommer et par venninner på kaffe! :) I løpet av helga SKAL jeg føde!!

Brukte en time på å sovne i går, lå våken tre timer i natt, og oppe og "hopper" kl halv syv.. :/ Huepine!! Men forkjølelsen er nesten borte da :) Så når jeg har levert i bhg skal jeg en kjapp tur i et par butikker, og så hjem og stelle i stand til det kommer et par venninner på kaffe! :) I løpet av helga SKAL jeg føde!!
Du kan føde i dag, så kan vi ta en kopp te på fødestua før jeg drar hjem. ;-)

I dag skal jeg dusje og vaske mitt såre underliv ;-) ellers så skal jeg vel henge her med klumpen og vente på storesøster som kommer i ettermiddag :-)

Legen var visst syk.
Vi vurdere å dra en tur på ambassaden og fikse pass.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal snart vekke prinsessa og gjøre oss klar til å dra på 4 ukers kontroll hos helsesøster. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst de siste 2 ukene. Har fått 1.5 dobbelt hake vertfall :P Strålende sol, så tenker vi går både til og fra byen så jeg får trimma litt

Idag skal jeg i begravelse til bestemor, det blir rart. Har sovet i huset hennes i natt, sleit litt med å få sove for jeg bare lå og tenkte. Har ikke gått helt opp for meg at hun er død.
Kan hende det gjør det når jeg ser kisten.
Godt jeg har babyen så jeg kan fokusere på noe positivt.

I dag skal jeg ta det med ro, andre dagen med diaré. Det tar på kreftene, drikker masse for å holde melka oppe, men blir litt uvel av bare vann. Håper på å bli bra i magen fort. Har måttet avlyse venninne besøk, men får ta det når jeg er frisk igjen.

Vært på trilletur for første gang! Åh så deilig å endelig få bruke kroppen min igjen uten å være redd! Litt vondt i operasjonssåret ennå, men ikke noe litt smertestillende ikke fikser. Nydelig vær var det også:)

Ble bare en liten tur til butikken i dag, regnet som bare det.

Ellers er jenta mi aldri mett i dag, måtte frem med litt erstatning.
Vi har rydde litt til vi får besøk i morgen :)

Nå gleder jeg meg til gullrekka, alkoholfri øl og sushi :)

Back
Topp