*englefjes*
Forumet er livet
Vi skal få besøk fra svigermor med mann, også tror jeg en venninne kommer innom også. Ellers har vi tatt det veldig rolig... Snuppa sover jo fremdeles hele tiden, så da får jeg kommet meg skikkelig til hektene igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilHar fått pille nr to satt inn uten at jeg merker så voldsomt mye... Ting tar tid!! Men sånn er det bare.
Lykke til ja!Har fått pille nr to satt inn uten at jeg merker så voldsomt mye... Ting tar tid!! Men sånn er det bare.
Skjønner frustrasjonen din, fullpumpa i 3mndr med dattera. Syns ikke jeg gjorde annet enn å holde på med denne pumpinga , vaskinga , matinga. Hjelpes meg, ble jo mer eller mindre deprimert. Lykke til, sender deg en massiv klem <3Jeg er så lei av å pumpehele prosessen tar 1,5t hver tredje time (så blir annenhver time).
Amme (med ei som hyler seg lilla når hun ser puppen og ikke suger), lage mme, gi mme, pumpe i 20 min og så sterilisere alt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er så lei av å pumpehele prosessen tar 1,5t hver tredje time (så blir annenhver time).
Amme (med ei som hyler seg lilla når hun ser puppen og ikke suger), lage mme, gi mme, pumpe i 20 min og så sterilisere alt.
Jeg er så lei av å pumpehele prosessen tar 1,5t hver tredje time (så blir annenhver time).
Jage vekk basilusker!
American Horror Story!Hva står på sendeplanen på netflix??