Hva skal dere i dag?

Hvordan tar pus det? :)
Han er litt redd, ikke så veldig interessert.

Han gjemmer seg når hun gråter, regner med det går seg til. Jeg prøver å gi han like mye oppmerksomhet som før, men han er litt forvirra stakkar.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal på sykehuset å ta PUK prøve i dag. Håper vi kommer oss ut i tide :)

Jeg fikk migreneanfall fra helvete i går, sove dårlig i natt (men bedre enn de to forrige nettene). Paracet hjelper ikke :(

Vi la oss 2130 i går, lilleskatt våknet kl 22, fikk litt pupp og sov til kl 0600, fikk pupp og sover igjen nå.

Vi får hjemmebesøk fra helsestasjonen idag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal på sykehuset å ta PUK prøve i dag. Håper vi kommer oss ut i tide :)

Jeg fikk migreneanfall fra helvete i går, sove dårlig i natt (men bedre enn de to forrige nettene). Paracet hjelper ikke :(

Vi la oss 2130 i går, lilleskatt våknet kl 22, fikk litt pupp og sov til kl 0600, fikk pupp og sover igjen nå.

Uff, så kjedelig med migrene igjen! Men nå kan du vel ta hva som helst av medisiner?

Uff, så kjedelig med migrene igjen! Men nå kan du vel ta hva som helst av medisiner?

Nei, for det går over i melka.
Men har snakket med sykehuset og jeg fikk tatt en dose.

Gav lillesnupp mat først, så nå skal jeg sove litt mens far og datter koser seg sammen.

Vi har vært hos jordmor på morran. Hode har festa seg og jordmor mente han kom før siden det var festa og storebror kom 5 dager før termin. Håper for hennes del at ho har rett :p Resten av dagen skal jeg kose meg med sambo og farge håret :)

Jeg skal på trivselskontroll, blir spennende å høre hva som skjer videre, men jeg vil vel tenke at det bare er å vente videre. Nå har jeg egentlig slått meg til ro med at jeg nok kommer til å gå nærmere to uker over termin.

Da har vi fått tatt PUK prøve, ikke en lyd fra frøkna.

Migrenen har gitt seg, skal bruke dagen på å slappe av. Gleder meg til tapas i kveld, spesielt spekeskinke og melon.

Så var migrene på plass igjen, så utrolig slitsomt.

Sent from my iPad using BV Forum

Haha, er lys våken. Ligger i mellom far og datter som fjerter på hver sin kant :P

Skal definitivt sove litt utover dagen i alle fall! Men nå på formiddagen skal vi ut å kjøpe speil til baksetet, nytt termometer og ny madrass til vugga. Helt siste rest; etter dèt er vi klare som egg her! ;) Og så skal Oliver få velge ut hvilken koseklut vi skal kjøpe til lillesøster :) I ettermiddag blir det pizzabaking; det synes gutta er stas!

I dag skal vi hjem fra sykehuset :) det blir staaaas! Skal ta blodprøver klokken elleve, men så er det rett hjem! Til mine to eldste! Til lunsj med salami og brie :) blir deilig :)

Vi får hjemmebesøk av sunnhedsplejerske (eller helsesøster som det heter på norsk) i dag, så kommer mamma og pappa på lynvisitt. Gleder meg veldig til å vise henne frem til mamma og pappa :)

Melka har ikke kommet enda, dag tre, får håpe den kommer i morgen.
Hun er ikke så veldig begeistra for mat om natta, spiste 2330 og 0330.
Arvet sovehjerte til far, de ligger å purker ved siden av meg enda!

Jeg er ganske sliten nå, så det blir en rolig dag. Men skal nok ut på en trilletur, trenger å bevege meg litt

Back
Topp