Hurra! Gratulerer!Jeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer!Jeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3
Han er litt redd, ikke så veldig interessert.Hvordan tar pus det?![]()
Jeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3
GratulererJeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3
Uff, så kjedelig med migrene igjen! Men nå kan du vel ta hva som helst av medisiner?Vi skal på sykehuset å ta PUK prøve i dag. Håper vi kommer oss ut i tide
Jeg fikk migreneanfall fra helvete i går, sove dårlig i natt (men bedre enn de to forrige nettene). Paracet hjelper ikke
Vi la oss 2130 i går, lilleskatt våknet kl 22, fikk litt pupp og sov til kl 0600, fikk pupp og sover igjen nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer!Jeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3
Nei, for det går over i melka.Uff, så kjedelig med migrene igjen! Men nå kan du vel ta hva som helst av medisiner?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Neimen!!! Gratulerer så myeJeg bare fødte idag, jeg!endelig, tre dager før termin kom verdens herligste Mathias til verden! <3