Ble satt i gang i går.Skal du settes i gang i dag?
Er 13-15min mellom riene nå
Starta kl 3 i natt, men har hat det intervaller fra kl. 6 cirka.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble satt i gang i går.Skal du settes i gang i dag?
Så spennende! Jeg krysser fingrene for deg, så får du ha lykke til!Ble satt i gang i går.
TakkSå spennende! Jeg krysser fingrene for deg, så får du ha lykke til!![]()
Jeg for min del skal til jordmor idag. Da skal jeg spørre hvorfor ungen min ikke har lagt seg ned i bekkenet enda. Fire dager til termin og magen er fortsatt oppi puppa :/ føler veldig på at jeg er på overtid allerede, da mensterminen min var i slutten av februar.
Ble satt i gang i går.
Så spennende da! Kanskje vi føder i dag begge to? Her har vannet gått!
Okei, godt å høre at det ikke bare er min da. Det er vel ikke alltid magen synker før fødsel, men syns bare det hadde vært et greit tegn på at fødsel nærmer segTakk
Magen min har heller ikke sunket, jeg trodde det, men hadde bare en annen vinkel i speilet da jeg tok bildet.
Ligger babyen i tverrleie/sete?
Kan fint være i fødsel selv om vannet ikke har gått. Jordmor tok vannet på meg rundt fire timer før ungen var ute. Så jeg slapp en vanndam på kjøpesenteretOj oj oj!
Håper vannet går snart her også.
Har merkelig bevegelser i magen og rier som blir mer intense.
Kan fint være i fødsel selv om vannet ikke har gått. Jordmor tok vannet på meg rundt fire timer før ungen var ute. Så jeg slapp en vanndam på kjøpesenteret
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Var det jeg hadde håpet på. Gruet meg til at hun skulle ta vannet, men tror ikke det var så vondt. På det tidspunktet hadde jeg så sterke rier og var så høy på lystgass at jeg ikke huskerMed hun første gikk vannet da første pressrie kom..
Sent from my iPad using BV Forum
Det vet jeg, men får ofte litt fortgang.Kan fint være i fødsel selv om vannet ikke har gått. Jordmor tok vannet på meg rundt fire timer før ungen var ute. Så jeg slapp en vanndam på kjøpesenteret
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sant nok, var derfor de tok vannet også for riene mine ble plutselig litt mindre effektive. Da skjedde det noe ja!Det vet jeg, men får ofte litt fortgang.
15 min høres bedre ut enn over to timer ja! Når er termin?Alle modningsriene jeg har hatt tidligere er nå forsvunnet, og det er ingen tegn på at hun har tenkt seg ut med det første... Så i dag skal jeg vaske opp litt klær og ordne klart både for meg selv og for mannen/guttene, og så drar jeg til byen i morgen for å bo hos en venninne frem til fødselen. Håper det kommer igang i løpet av de nærmeste dagene altså, så jeg slipper å være i byen og borte fra mannen og guttene så lenge... Selv om det er kjipt å skulle være borte fra dem, så kjenner jeg at det føles tryggere likevel, med stormene og snøværet som er meldt den nærmeste uka så er det bedre å være 15 min unna sykehuset enn 2 timer og en fjellovergang.