Hva skal dere i dag?

Vi skal få besøk fra svigermor med mann, også tror jeg en venninne kommer innom også. Ellers har vi tatt det veldig rolig... Snuppa sover jo fremdeles hele tiden, så da får jeg kommet meg skikkelig til hektene igjen :)

Har fått pille nr to satt inn uten at jeg merker så voldsomt mye... Ting tar tid!! Men sånn er det bare.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært på tur ute i sola, så deilig! Først en tur på Maihaugen, og så satt vi ute på kafé og spiste vaffel og drakk kakao:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fy søren, ble helt slått ut av all den friske lufta. Her har vi sovet et par timer alle fire (mann, barn, hund og meg).
Det er en slapp tid å være i barsel.

Jeg er så lei av å pumpe :( hele prosessen tar 1,5t hver tredje time (så blir annenhver time).

Amme (med ei som hyler seg lilla når hun ser puppen og ikke suger), lage mme, gi mme, pumpe i 20 min og så sterilisere alt.

Jeg er så lei av å pumpe :( hele prosessen tar 1,5t hver tredje time (så blir annenhver time).

Amme (med ei som hyler seg lilla når hun ser puppen og ikke suger), lage mme, gi mme, pumpe i 20 min og så sterilisere alt.

Skjønner frustrasjonen din, fullpumpa i 3mndr med dattera. Syns ikke jeg gjorde annet enn å holde på med denne pumpinga , vaskinga , matinga. Hjelpes meg, ble jo mer eller mindre deprimert. Lykke til, sender deg en massiv klem <3

Slik holdt jeg på i 3 mnd med førstemann jeg. Utrolig slitsomt, men kan trøste deg med at det er som med
Fødselen når det er over glemmer du fort hvor slitsomt det var.
Husker jeg sto midt på natten og kokte plasker og pumpeutstyr omtrent i koma før jeg kunne legge hode ei lita stund på puta. Men til slutt blir det rutinen....

Jeg har vært til legen og målt Crp i dag, var på 18 på fredag og 69 i dag, så ikke så rart jeg sliter med å være oppe :) heldigvis var mamma her i helga og ryddet, vasket klær og lagde middag og lagde middag til i dag også :)
Men klarte å rote meg innom bhg etter legen og hente storesøster mens pappa'n passet lillebror. ( bhg er rett ved legekontoret)

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, det hørtes slitsomt ut :(
Håper det går seg til snart!

Det er veldig slitsomt! Dag 6 og fortsatt ikke melk.

...så hat vi tredje migreneanfall siden fødselen.

Tenkte jeg skulle ta en trilletur til helsestasjonen for å veie og få dem til å se på navlen. Den datt av igår, men synes det ser så rart ut så da vil jeg spørre for sikkerhets skyld. Og så kanskje jeg skal innom kjøpesenteret for å se om jeg finner en billig pysj i str 50. Vi har to, men babyen er veldig glad i å tisse og bæsje etter at bleia er tatt av, så ting må vaskes ofte. Har bare to bukser også, alt annet er i 56.

Skal på helsestasjoen på "hjemme besøk". Jeg prøver meg for første gang på "Prosjekt å alene gjøre meg selv, 4åring og baby klar til å dra halv 10". Baby er mer medgjørlig enn 4åringen for å si det slik;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Må vel prøve å få pakket ferdig fødebagen + bag til storebror (som jo har vært planen i en evighet...)...ellers gjøre minst mulig, og prøve å få litt søvn, siden natten ikke akkurat har vært god... formen er heller ikke på topp og tom for energi... :(

Storesøster kastet akkurat opp utover meg, lillebror og seg selv, hurra for omgangssyke!

Krysser fingre og tær for at mini ikke blir syk!!! :(

Termin i dag, så i dag skal jeg ikke gjøre noe.. Bare ligge og være sur på verden ;-)

Back
Topp