Hva skal dere i dag?

Var koselig å skravle med venninne i dag, er skikkelig underernært på venninne skravling.
I morgen har jeg en tlf date med ei veldig god venninne, gleder meg til det.

Jeg har bare slengt på sofaen etter jeg kom hjem. Skal strikke litt og se på trash-TV.
Ble litt overraska for Sambo kommer hjem 3 timer før jeg hadde tenkt :P

Han har tenkt til å montere babysete i dag, endelig!

Skal til fødselslege på sykehuset i dag, usikker på hvorfor jeg skal dit...lei av å løpe til leger, jordmor, sykehus og annet ræl!

I dag skal jeg ta det rolig så lenge ungene er på skolen. I ettermiddag blir der full rulle. Guttungen skal i bursdag 17;30-19.30, jentungen har turntrening 18-20 og svigermor skal feire bursdag kl 18. Og alt skjer selvfølgelig ikke innenfor samme kommune, så blir mye kjøring på kort tid og bare et lite stopp i svigerbursdag.

Baker en langpanne med tropisk aroma til å putte i frysen. Så får vi se hva mer spennende jeg kan finne på utover dagen...

Skal stort sett bare slappe av hjemme med søsteren min. Kanskje vi går ut en liten tur for å få litt luft også, men det snør veldig mye!

Ohhh god idè. Har du oppskrift?
Brukte den jeg fant i boka til Geir Skeie, det er den samme som denne
http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/tropisk-aroma-1223177.html

Den er til en 24 form, jeg ganga med en halv til en liten langpanne, må nok doble vist du har en stor langpanne :)
Har ikke laga den kaka siden kokkeskolen, men det lukter vertfall himmelsk her!! <3
Jeg kommer nok til å bytte ut litt av kakaoen i glasuren med smeltet kokesjokolade, synest det er bedre en kakao i glassurer :)

Storproduksjon av smekker her hjemme i dag :) Jeg har funnet og kjøpt èn smekk jeg faktisk likte, alt annet i butikkene er lyserosa med "Princess" på, eller lyseblått med nusselige bamser eller traktorer på. Da får man ta saken i egne hender! :)

Vedlegg

• 1392978431690.jpg
    1392978431690.jpg
    58,5 KB · Visninger: 21
Slenger meg på den tråden her jeg, tenker bedre sent enn aldri ;) I dag er det avslapning men samtidig rydding og diverse som må gjøres i heimen! Sku vel vært ute i det fine været, men er for glatt te at jeg kan gå ut! Vil ikke risikere ny låsning i bekkenet!!

Brukte den jeg fant i boka til Geir Skeie, det er den samme som denne
http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/tropisk-aroma-1223177.html

Den er til en 24 form, jeg ganga med en halv til en liten langpanne, må nok doble vist du har en stor langpanne :)
Har ikke laga den kaka siden kokkeskolen, men det lukter vertfall himmelsk her!! <3
Jeg kommer nok til å bytte ut litt av kakaoen i glasuren med smeltet kokesjokolade, synest det er bedre en kakao i glassurer :)

Tusen takk, den skal jeg prøve meg på om jeg har energi når jeg kommer hjem etterpå.
Tror jeg dropper smørkrem og tar vanlig glasur.

Storproduksjon av smekker her hjemme i dag :) Jeg har funnet og kjøpt èn smekk jeg faktisk likte, alt annet i butikkene er lyserosa med "Princess" på, eller lyseblått med nusselige bamser eller traktorer på. Da får man ta saken i egne hender! :)

Du har virkelig fått at ånden over deg, så gøy :)

Jeg har lyst til å sy noen bloomers, men satte syesken nederst under alle sakene i boden...bah.

Føler meg så uendelig dum uten partner på venteværelse...jeg er den eneste!

Jeg har vært på kontroll hos JM i dag jeg. Alt bra med vesla i magen, hjertelyd på mellom 160 og 190!! Men var visst vanlig når hun var våken og aktiv det. Hun ligger fortsatt i seteleie (SJOKK!) og JM tror ikke hun snur seg. Hun KAN gjøre det, men vi tror det ikke.

Hadde litt spor av eggehvite i urinen, men det var normalt på denne tiden. BT var på 123/80.
Nå skal jeg hente Herman i bhg om under en time tenker jeg. Men er da så syyykt trøtt i dag. Var nemlig en liten Herman som fikk pakke av mormor igår fordi han har vært så syk den siste mnd. Og det var en sykebil med sirene og blålys. Så 06.05 i dag kom han inn på soverommet vårt med den. Lyste opp hele rommet, og trenger definitivt ingen vekkerklokke vi altså ;) Og etterpå fikk jeg ikke sove igjen, for visst jeg snart måtte opp likevel! Jaja.. Blir tidlig kvelden på meg tror jeg.

Syns jeg såååå absolutt ikke du skal. Dette svangerskapet har jeg vært på alle kontroller alene. Å absolutt ikke følt meg dom pga det.

Jeg har også vært på alle kontroller alene, har egentlig tenkt at det var vanligst, men ser jo at mange har med seg gubben også ;)

Sambo har vært med på alle de "viktig" kontrollene, som OUL og da jeg ble innkalt her nede (samt da jeg var på kontroll forrige fredag, men det var fordi han hadde fri).

Ellers har jeg alltid gått alene. Ble enig om at han skal bli med til jordmor på termindagen.
Men, jeg er jo hos legen hverdag og kan ikke kreve at han alltid skal bli med og ikke er det nødvendig heller.

Mannen har vært med på de 3 UL timene og 2 av timene hos jordmor. At han skulle vært med til legen har jeg ikke tenkt på en gang. Det er totalt unødvendig. Har ikke vært spesielt nødvendig hos jordmor heller, men jeg sa han kunne bli med om han hadde tid og lyst, men for sin egen del. Ikke min.

Kom til å tenke på noe festlig. Han var ikke med når jeg ble gravid en gang. Haha. Sånn er det med prøverør og innsett av et egg som hadde vært fryst ned et par måneder;)

Jeg var på svangerskapskurs med sikkert 30 andre par og meg. Gjett om jeg gjerne ville hatt med kjæresten min da! Følte meg litt ensom. Godt de hadde twist, så jeg fikk trøstespist litt:)

Jeg var hos fotografen istad og avtalte time for gravidfotografering på tirsdag! Nå har jeg tenkt på det fram og tilbake i mange måneder, og har slitt skikkelig med å bestemme meg. Hater egentlig å stå foran kamera! Men så har jeg vært litt redd for å angre hvis jeg ikke gjør det.
Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men så ombestemte jeg meg igjen for 1000 gang. Nå får jeg bare hoppe i det, er veldig spent på hvordan det blir!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen har vært med på de 3 UL timene og 2 av timene hos jordmor. At han skulle vært med til legen har jeg ikke tenkt på en gang. Det er totalt unødvendig. Har ikke vært spesielt nødvendig hos jordmor heller, men jeg sa han kunne bli med om han hadde tid og lyst, men for sin egen del. Ikke min.

Kom til å tenke på noe festlig. Han var ikke med når jeg ble gravid en gang. Haha. Sånn er det med prøverør og innsett av et egg som hadde vært fryst ned et par måneder;)
Samme her, he he mamma som var med da jeg satte inn. Ha ha. Men det var med storesøster da :)

Back
Topp