Hva skal dere i dag?

Du har virkelig fått at ånden over deg, så gøy :)

Jeg har lyst til å sy noen bloomers, men satte syesken nederst under alle sakene i boden...bah.
Ja, nå går det unna her om dagen :) Nå må jeg få begynt med kostymet til Oliver, karneval om ei uke. Tror mannen har planer om å se hockey i kveld, så da kan jeg pent sette meg på kjøkkenet!

Typisk at det man trenger eller vil ha står nederst, innerst, bakerst eller borterst. Gjerne alle fire på èn gang!

Har fått ordna klart de siste tingene på babyrommet i dag, ble så fornøyd! :) Fått hengt opp hylle, hårpyntoppheng og 'smykkestativ', og pyntet litt:ImageUploadedByBV Forum1393000984.777127.jpg
ImageUploadedByBV Forum1393001034.989009.jpg
ImageUploadedByBV Forum1393001058.408175.jpg

(Har ikke kjøpt alle hårbåndene til henne altså, jeg driver litt som hobbyfotograf, så mesteparten har jeg kjøpt lenge før jeg ble gravid. Men nå som vi får ei lita tuppe kan vi jo bruke dem til henne også :) )

Vi skulle egentlig få besøk av en venninne med hennes to barn og to venninner til i dag, men lillejenta fikk farrang, så da kommer 'bare' de to andre venninnene mine. Er ikke 'bare' det da, vi skal kose oss masse i kveld! Sitter og venter på at de skal komme nå, har bacalao i gryta og masse snop i skapet, så det blir en skikkelig kosekveld :) I morgen skal vi gå på cafe og bare kose oss, blir en fin avveksling til å bare være hjemme, kjenner at etter å ha vært fullt sykemeldt siden starten av desember så trenger jeg å komme meg litt ut.

Har følt meg uvel og usigelig trøtt i hele dag, skikkelig tiltak å få snuppa i seng i dag (er alene da mannen har vakt), kynnere hele tiden og bekkenet stivner til så fort jeg har sittet i 5 min, lei av å være gravid i dag, satser på en bedre dag i morgen :) Kunne egentlig godt tenke meg å føde nå, bortsett fra at det er mest praktisk om det drøyer noen dager, for da får vi ordnet det siste med oppussingen :P

Har følt meg uvel og usigelig trøtt i hele dag, skikkelig tiltak å få snuppa i seng i dag (er alene da mannen har vakt), kynnere hele tiden og bekkenet stivner til så fort jeg har sittet i 5 min, lei av å være gravid i dag, satser på en bedre dag i morgen :) Kunne egentlig godt tenke meg å føde nå, bortsett fra at det er mest praktisk om det drøyer noen dager, for da får vi ordnet det siste med oppussingen :P
Er det rart du er trøtt, sånn som du har stått på i det siste!

I dag skal jeg en tur til byen for å småhandle diverse til babyen (føler jeg aaaldri kommer i mål). Så skal vi på middagsbesøk til min far litt seinere :)

Vaskehjelpen komme snart (halleluja!), så vi skal på en liten roadtrip for å hente en ammegyngestol (skal ikle bare brukes til det altså).

Litt lyst til å dra innom en garnbutikk også, men vi får se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen ting. Bare små pusle hjemme men mest ligge på sofaen tror jeg :)

Sove og nyte min friske sønn :-) første helga på lenge uten sykdom!!

Idag har vi sovet til nå! Deilig :-) soon to bee storesøsster er med svigers på overnatting, vi henter henne om ikke lenge for å ta turen inn til min mamma og samboer for å si hei. Så er det pizza laging og kveldskos. Alt dette mens jeg sitter i håp om at fødselen skal komme igang. Avslappet dag håper jeg på:-)

Vi har vært på biblioteket i dag :) Oliver er åpenbart ikke skapt for å sitte stille og lese bok over lengre tid (over NOE som helst tid egentlig) så vi endte opp med å bare rive med oss noen bøker ;) Blandt annet en bok med syoppskrifter, så nå skal jeg bla litt etter inspirasjon mens han sover formiddagslur. Besøk av en kollega med barn senere, sofakos resten av dagen og kvelden!

Jeg har fulgt søsteren min til toget og var også en kjapp tur innom biblioteket. Lånte en bok om amming, ennom barnets utvikling 0-2 år og en til sambo om far og barn:) Vet ikke om han kommer til å lese den da.
Ellers skal jeg bare slappe av, har ikke sovet så bra inatt. Deilig med lørdag og kjærestekos♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har sovet elendig i natt, skikkelig halsbrann akkurat som forrige ukes natt til lørdag.

Uansett kjempe fornøyd med stolen vi var å hentet :)
Dro også innom en tur på IKEA for litt små rask (bla oppbevaringsesker til stellekommoden).

Hadde sex idag også, herregud dette tar jo helt av! Har ikke hatt det på et par måneder, og så plutselig har jeg det to ganger på en uke!
Kanskje sambo skjønner at må bruke vår siste tid som barnløse effektivt:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har gått en tur, også har vi vært innom mathallen. Super deilig vær her i dag!
Merker at det er slitsomt å gå, konstant nedpress og litt kynner (tror jeg.).

Senere i dag får vi en kompis på middag, fin søndag!

I går fikk vi flytta inn barnesenga på vårt rom, veldig rart.

Idag har det skjedd ekstremt lite her hjemme.. Det regner og er kjipt ute, så vi har bygd duplo, spilt på ipaden og sett film. Wall-E nå :) Og så har jeg begynt på et nytt babynest; se om det blir penere denne gangen! Nå gleder jeg meg til tacomiddag og "hjemmelaga" soft is til dessert :)

Det er søren med Søndag igjen! Hvor blir ukene av?!

Slimproppen poppa, og hatt smårier de siste timene, så da får vi bare smøre oss med tolmodighet og se hva som skjer utover dagen/kvelden/natta/uka. Kan jo ta lang tid...

Slimproppen poppa, og hatt smårier de siste timene, så da får vi bare smøre oss med tolmodighet og se hva som skjer utover dagen/kvelden/natta/uka. Kan jo ta lang tid...
Spennende...

Har gjort minst mulig idag også. Slapper så godt av når kjæresten er hjemme. Siden søsteren dro har igår har vi ikke ryddet inn sovesofaen, så vi har ligget på den midt i stua, han har sett på OL og jeg har surfa:) Deilig med latmannsliv, er sånn søndager skal være! Vafler har vi også spist. Kjipt med mandag imorgen, jeg er ekstra kjærestesyk fortiden så jeg vil helst ha han hjemme hos meg!

Back
Topp