*englefjes*
Forumet er livet
Etter at jeg har levert i barnehagen, skal jeg bare slappe av. Har hatt noen dager nå med mye kvalme og oppkast, så må prøve å få snudd det.... Kanskje stryke litt sengetøy til babyen hvis jeg får lyst til det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hat migrene fra helvete i natt og fortsatt ganske vondt. Så skal holde senga i dag, håper jeg blir bedre..
Sent from my iPad using BV Forum
Har vært hos fotografen idag, gikk bedre enn forventet. Føles litt rart og unaturlig de første minuttene, men så var det helt greit. Tenkte ikke over at jeg var naken en gang! Bildene skulle være klare om ca tre uker, så da får vi se hva som kommer først, bildene eller babyen!
Hva strikker du? Hilsen strikkedillaFått en latterlig trang til å vaske vinduene og rydde i klesskapet. Sitter egentlig bare i sofaen og spiser lakrisbåter og strikker.. Tegn på at noe holder på å skje, eller tegn på at det holder på å rable fullstendig for meg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er SÅ fint! Har lyst til å strikke det jeg også.Sikksakkteppe! Vis vedlegget 52031 Likte så godt det fra den store guttestrikkeboka eller noe sånn, men har ikke fått kjøpt boka ennå, så har ikke oppskrift. Tenkte å bruke det som et lite bilstolteppe eller lignende. Hadde plutselig manko på babytepper!
Herregud det er en mann(!) med fødselsangst inne hos jordmor. Jeg hadde time til akupunktur kl 1040 og sitter her enda, må gå om fem min for å rekke sykehuset. Irriterende!
Stakkars mann... Det er jo tross alt dem det dreier seg om under fødselen...
Det er SÅ fint! Har lyst til å strikke det jeg også.
Jeg har boka, holder på med babydrakten derfra.