Hva skal dere i dag?

Etter at jeg har levert i barnehagen, skal jeg bare slappe av. Har hatt noen dager nå med mye kvalme og oppkast, så må prøve å få snudd det.... Kanskje stryke litt sengetøy til babyen hvis jeg får lyst til det :)

Kafé med ei venninne, kanskje litt shopping med det samme :) så jordmor, hente i bhg alt mens huset blir vasket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått lungebetennelse, så i dag er planen å ligge på sofaen. Har så mye annet å gjøre, så passer rimelig dårlig!

Har hat migrene fra helvete i natt og fortsatt ganske vondt. Så skal holde senga i dag, håper jeg blir bedre..

Sent from my iPad using BV Forum

God bedring!

Synker ned i kinosetet :)

Har vært hos fotografen idag, gikk bedre enn forventet. Føles litt rart og unaturlig de første minuttene, men så var det helt greit. Tenkte ikke over at jeg var naken en gang! Bildene skulle være klare om ca tre uker, så da får vi se hva som kommer først, bildene eller babyen!

Jeg kjeder meg helt sinnsykt, men jeg gidder ikke å gjøre noe heller. Så lei denne tilstanden.

Er på vei til siste gang med modningsakupunktur før jeg skal på kontroll på sykehuset.

Resten av dagen skal jeg prøve å sove.

37+1 idag, Skal på kontroll nå om 5 min :) Forrige gang var jordmor usikker på om babyen lå i seteleie, så får håpe hun ligger rett vei i dag <3

Fått en latterlig trang til å vaske vinduene og rydde i klesskapet. Sitter egentlig bare i sofaen og spiser lakrisbåter og strikker.. Tegn på at noe holder på å skje, eller tegn på at det holder på å rable fullstendig for meg?

Har vært hos fotografen idag, gikk bedre enn forventet. Føles litt rart og unaturlig de første minuttene, men så var det helt greit. Tenkte ikke over at jeg var naken en gang! Bildene skulle være klare om ca tre uker, så da får vi se hva som kommer først, bildene eller babyen!

Oi! Sprekt!

Fått en latterlig trang til å vaske vinduene og rydde i klesskapet. Sitter egentlig bare i sofaen og spiser lakrisbåter og strikker.. Tegn på at noe holder på å skje, eller tegn på at det holder på å rable fullstendig for meg?

Hva strikker du? Hilsen strikkedilla

Sikksakkteppe! ImageUploadedByBV Forum1393408427.109225.jpg Likte så godt det fra den store guttestrikkeboka eller noe sånn, men har ikke fått kjøpt boka ennå, så har ikke oppskrift. Tenkte å bruke det som et lite bilstolteppe eller lignende. Hadde plutselig manko på babytepper!

Herregud det er en mann(!) med fødselsangst inne hos jordmor. Jeg hadde time til akupunktur kl 1040 og sitter her enda, må gå om fem min for å rekke sykehuset. Irriterende!

Sikksakkteppe! Vis vedlegget 52031 Likte så godt det fra den store guttestrikkeboka eller noe sånn, men har ikke fått kjøpt boka ennå, så har ikke oppskrift. Tenkte å bruke det som et lite bilstolteppe eller lignende. Hadde plutselig manko på babytepper!

Det er SÅ fint! Har lyst til å strikke det jeg også.
Jeg har boka, holder på med babydrakten derfra.

Herregud det er en mann(!) med fødselsangst inne hos jordmor. Jeg hadde time til akupunktur kl 1040 og sitter her enda, må gå om fem min for å rekke sykehuset. Irriterende!

Stakkars mann... Det er jo tross alt dem det dreier seg om under fødselen...

Jepp, var vist hjemmefødsel. Hadde jeg vært så redd hadde jeg heller vurdert sykehus.

Ble ikke akupunktur på meg, men hun kommer hjem til meg i morgen.

Idag skal jeg til jordmor kl. 14, og ellers skal jeg bare være hjemme og vaske klær, rydde litt og annet småplukk. Skikkelig grått og trist vær ute!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er SÅ fint! Har lyst til å strikke det jeg også.
Jeg har boka, holder på med babydrakten derfra.

Er det verdt å kjøpe boka tror du? Er så dritt lei gutteklær med flammer og drager og krigsmotiver. Sånn at jeg har lyst å nekte å ta i mot hvis vi får, men kommer nok ikke til å gjøre det.. Syr og strikker en del selv, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. De vokser jo så fort! :)

Her slapper jeg av så godt jeg kan. Skulle støvsugd og rydda litt her, men samtidig er jeg litt redd for at vannet går eller jeg får rier hvis jeg styrer for mye. Hun får bare holde seg inne til mandag altså...

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Back
Topp