Hva skal dere i dag?

Ok, det tror jeg nok jeg skal klare:) Pizzadeigen er satt, og jeg har også ferdig pizzasaus. Prøvde å google og fant en film fra Wenckes kjøkken fra God morgen Norge, men fikk ikke til å spille av... Jaja, det går nok:)
Er super enkelt, så det klarer du! Har forspist meg på de allerede...knall gode.

Har vært så elskverdig kjæreste å pakket med noen til Sambo sammen med en cola light. Han bør blir glad!
Spess siden jeg må ta buss (2stk) til sykehuset i høljregn.

Det lukter forresten pizzaboller over hele bussen :P

Er super enkelt, så det klarer du! Har forspist meg på de allerede...knall gode.

Har vært så elskverdig kjæreste å pakket med noen til Sambo sammen med en cola light. Han bør blir glad!
Spess siden jeg må ta buss (2stk) til sykehuset i høljregn.
Uff, tror de ble litt mislykka:( deigen bare satt fast i kjøkkenbenken kår jeg skulle prøve å rulle de sammen. De gikk litt i oppløsning. .. Men det kan jo hende at jeg har flaks og at de smaker godt likevel. De står i ovnen nå...

Kansje du skulle hat litt mer mel i, jeg kjenner alltid etter med en finger. Henger det deig igjen, så har jeg mer mel i.

De ble spiselige, selv om de ikke holdt helt på formen. Holder på å lage runde to nå, de holder hvertfall på formen. Tror det blir bedre denne gangen. Øvelse gjør mester!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg liker å heller ha i litt ekstra olje enn mel i deigen hvis den er klissete ved utbaking. Da blir den ikke så tørr :)
Også kan det være greit å olje benken før du baker ut, evt ha deigen på ei bakematte/bakepapir eller lignende mens du baker ut.

I dag har jeg pakket ned all pynt i leiligheten og lagt i pappesker. Rimelig tomt her nå, ja :p

Først til jordmor, så møte ei norsk venninne som er i byen i dag. Lunsj og skravling :)

Fortsette med oppussing, rydde og handle, kjeeeempespennende ;)

I dag skal jeg nyte formiddagen hos min bestemor, så hjem til gutta mine etterpå. :-)

Skulle liksom sove i natt etter å hatt Herman i senga noen netter, men hvem våknet kl 2 og ikke fikk sove igjen pga halsbrann ut av en annen verden :-/ ingenting hjalp faktisk. Men men...

Og akkurat nå så kommer frokosten servert av min elskede bestemor. Litt bortskjemt i en alder av 28 ;-)

slå tida i hjel på pasienthotellet og glede seg til kl 16 for da kommer mann og guttene

I dag skal jeg vaske litt klær og pakke enda mer til vi flytter neste uke. Greit å ta det sånn litt og litt nå når det begynner å bli tungt for rygg og bekken :)

Vært hos fysio i dag, og dèt trengtes kjenner jeg! Holy Moly det ene punktet i muskelen i ryggen var greit stivt nå! Men ho sa også at ho bare behandler opp til uke 37, så det blir siste gang neste uke! Æsj, jeg som hadde vendt meg til disse ukentlige oppmykningene :/ Menmen, da må mannen til pers i stedet ;)

Nå benker jeg meg ned ved symaskina, før jeg skal på kaffedate med ei venninne etterpå :)

Skal rydde i klesskapene våre. Regner med det er en god del som må kastes. Så skal jeg gjøre noen gode yoga og tøyeøvelser. Var så godt å få gjort det i går, så kanskje jeg klarer å få det til litt oftere. SÅ skal jeg ut og ta den deiligste koppen med kaffe som jeg sitter her og drømmer om

Jeg får besøk av lillesøsteren min som har vinterferie. Hun skal være her et par dager. Da skal hun få hjelpe meg med å lage mat og gå på butikken og sånt:) Blir ikke noe ferie her nei, mor trenger hushjelp!

På fødselsforberedende kurs sa jordmødrene at det var gjennomslittnlig 3-4 dager over termin det var vanlig å føde på, så det kan nok godt stemme ja :)

Skal prøve meg på å lage quesadillas for første gang idag også, håper det går litt bedre enn pizzasnurrene igår:)

Back
Topp