Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De posene er kjekke altså! Jeg brukte "oppskriften" på bloggen din på den jeg lagde i helgaÅ ja, det skal jeg gjøre ja. Eller skulle gjort. Måle sengekanten i sprinkelsenga. Har en slik som står av seg selv liksom, men den ser så "guttete" ut, så skal prøve å sy trekk til den med uglemønster. Så skal jeg sy flere poser til å legge bløte klær/gulpekluter og slikt oppi. Kjekt i stelleveska. Hadde gulpeunge sist, og brukte x antall gulpekluter og var ikke bestandig like lett å skille de brukte og bløte, fra de rene og tørre når man skulle ha en klut fort fort!!
Så morsomt syns den så lik ut som min jaDe posene er kjekke altså! Jeg brukte "oppskriften" på bloggen din på den jeg lagde i helgaLurte på å lage en til, for det var enkelt og morsomt! Nå har jeg vært i byn og kjøpt litt påfyll. Så nå skal jeg få lagd ferdig uroen som skal henge over stellebordet. Og har kjøpt det jeg trenger til smekker og hårbånd. Ooog kjøpt hobbyfilt, så jeg kan prøve å lage et kostyme til Oliver skal ha karneval i bhg
Snakk om å ta på seg for mange prosjekter a...