Hva skal dere i dag?

Rydde, vaske klær, trilletur/hundetur, vennepar kommer på besøk, kos og lek med soon to bee storesøster. Her er det en søndagjeg ikke får sitte ifred. Hehe

Vi har vært på akvarium, veldig koselig. Så sendte vi svigers hjem.
Var innom posten å hentet klærne fra H&M, veldig fornøyd. Spesielt med den ene svart buksen, jakken og amme singlettene.

Resten av ettermiddagen skal gå til sofa, film, strikking og pizza.

Her har jeg redigert bilder av guttene, hadde fotoshoot av dem og av meg/magen i går. Så nå er nissebildene av dem byttet ut med litt mer vårlige bilder :) Ellers har vi stort sett slappet av, bekkenet krangler veldig i dag :( Mannen og minstemann er ute på sjøen og setter ruser, så kanskje blir det ferskfisk på oss om noen dager. Ellers er det klesvask det går i egentlig :P Skal bruke kvelden på å prøve å lappe sammen sømmen i rompa på utedressen til største, dressene slites veldig når det er vinter uten snø!

Skulle gå en liten tur; endte opp med å gå i 1t45min!! Nå er Oliver utslitt, og jeg tør egentlig ikke sette meg ned å slappe av, for da kommer bekkenet til å stivne og jeg kommer aldri til å komme opp av sofaen igjen! Ellers har jeg sitti ved symaskina og sydd en bleiepose og en pose til å henge på lekegrinda til å ha leker i. Oooog jeg har bakt rundstykker :) Nå skal jeg lage middag! Effektiv dag!

Idag har jeg vært i barnedåp til babyen til en venninne. Det var veldig hyggelig, men også litt slitsomt. Var utslitt allerede da jeg kom ut av dusjen, så måtte legge meg litt på sofaen og hvile før jeg pyntet meg ferdig; )
Ikke greit å være på tjukka altså:p
Sambo kom hjem fra hyttetur, og det var så koselig å se ha igjen at vi hadde sex! Det er så lenge siden at jeg ikke kan huske sist vi hadde det. Det føltes litt rart, men det kan godt bare være psykisk. Jeg så jo at babyen sparka inne i magen min mens vi holdt på:p Sprø greier altså!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ohhh deilig!
Må prøve å få med mannen på det jeg også, så kansje det skjer noe.

Jeg skal på sykehuset til Endokrinolog i dag. Litt rart de velger å sende meg dit så sent i svangerskapet, men jeg skal ikke klage.

Skal pakke fødebaggen helt ferdig i dag, ellers sove. Mannen er på reise og kommer sent hjem, så får se om det blir noe middag.

I dag skal jeg i allefall male en vegg i gangen :) plutselig blitt en del maleprosjektet, håper egentlig jeg blir ferdig før baby'n kommer.

Her blir det kosedag med Herman min ♥️ blir hjemme med meg i dag og i morgen og håper han blir frisk. Hadde temp på 36,4 i stad så bedre enn på lenge

Jeg har benka meg foran symaskina i dag igjen :) Hittill har det blitt en ny pose til lekegrinda, ettersom den jeg lagde først ikke ble så veldig pen.. Og så har jeg funnet fram noen gamle gardiner som jeg tenkte jeg skulle prøve å sy om til puter! Men må en tur ut å handle, så lurer på om jeg tar dèt før jeg begynner med noe nytt her.. Men moro å endelig å ha noe å gjøre altså, og bruke hue mitt på noe! Verdt hver krone jeg har lagt i det allerede :)

Å ja, det skal jeg gjøre ja. Eller skulle gjort. Måle sengekanten i sprinkelsenga. Har en slik som står av seg selv liksom, men den ser så "guttete" ut, så skal prøve å sy trekk til den med uglemønster. Så skal jeg sy flere poser til å legge bløte klær/gulpekluter og slikt oppi. Kjekt i stelleveska. Hadde gulpeunge sist, og brukte x antall gulpekluter og var ikke bestandig like lett å skille de brukte og bløte, fra de rene og tørre når man skulle ha en klut fort fort!!

Å ja, det skal jeg gjøre ja. Eller skulle gjort. Måle sengekanten i sprinkelsenga. Har en slik som står av seg selv liksom, men den ser så "guttete" ut, så skal prøve å sy trekk til den med uglemønster. Så skal jeg sy flere poser til å legge bløte klær/gulpekluter og slikt oppi. Kjekt i stelleveska. Hadde gulpeunge sist, og brukte x antall gulpekluter og var ikke bestandig like lett å skille de brukte og bløte, fra de rene og tørre når man skulle ha en klut fort fort!!
De posene er kjekke altså! Jeg brukte "oppskriften" på bloggen din på den jeg lagde i helga :) Lurte på å lage en til, for det var enkelt og morsomt! Nå har jeg vært i byn og kjøpt litt påfyll. Så nå skal jeg få lagd ferdig uroen som skal henge over stellebordet. Og har kjøpt det jeg trenger til smekker og hårbånd. Ooog kjøpt hobbyfilt, så jeg kan prøve å lage et kostyme til Oliver skal ha karneval i bhg :) Snakk om å ta på seg for mange prosjekter a...

Vi skal ha familiebesøk i dag :) Deler av min familie har ikke møtt deler av hans familie ennå, så det kan bli spennende!

De posene er kjekke altså! Jeg brukte "oppskriften" på bloggen din på den jeg lagde i helga :) Lurte på å lage en til, for det var enkelt og morsomt! Nå har jeg vært i byn og kjøpt litt påfyll. Så nå skal jeg få lagd ferdig uroen som skal henge over stellebordet. Og har kjøpt det jeg trenger til smekker og hårbånd. Ooog kjøpt hobbyfilt, så jeg kan prøve å lage et kostyme til Oliver skal ha karneval i bhg :) Snakk om å ta på seg for mange prosjekter a...
Så morsomt syns den så lik ut som min ja

Lurer på å lage siklesmekker etterhvert også men får se.

Da har Herman spist nesten en vaffel. Takk og lov. Glad han spiser litt. han sov ikke så lenge, men greit med en liten dupp.

Blir bra når han orker å gå ut litt igjen også nå så.

En tur til legen, så innom butikken og bytte en pilatesball som var for lav. Hente en pakke på posten og, ellers bare slappe helt av. Kanskje få lest litt bok :)

Må pakke litt i sykehusbaggen, skal fortsette redebyggingen på barnerommet, skjære til og få på plass rullegardinen bl.a! Og ta med vesla på lekeplassen :) Imorgen, blir det Oslotreff :)

En tur til legen for å måle crp til Herman. Ellers bare slappe av med Herman. Som tydeligvis er frisk igjen. Surving på høyt plan fordi han ikke får som han vil..

Her blir det å fortsette å komme i orden i nyhuset. Vi har fortsatt alt for mange esker og søplesekker som må pakkes ut, møbler som må flyttes på plass, gardiner som må strykes osv osv... :confused:

OL på tv, kanelboller og kaffe, rydde ned noen saker i boden, ta med opp vognunderstellet kanskje, tørke litt støv, vaske klær, ordne middag til gutta kommer hjem. Jeg blir nok ikke arbeidsledig i permisjon heller ser det ut som;)

Gjorde omtrent ingenting igår, så tenkte jeg skulle være litt flinkere idag. Men har hatt hodepine siden jeg våkna, så da orker jeg hvertfall ingenting!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp