Hva med en VOGNTRÅD jenter :D?

Har fra før bugaboo camelon, Stokke cruise og en søskenvogn fra Mountain buggy, alle disse er godt brukte. Kjøpte babyjogger city select da jeg fikk minsta, med lilla bag, lilla sportsdel og en sort sportsdel til nummer tre. Denne tenker jeg å bruke, men har egentlig lyst på større bagvogn.
 
Den hadde vi til førstemann. Veldig fornøyd, men trekk for dårlig demping og dårlig på snø (anbefaler lufthjul, men da blir det uten sving). Ønsker store hjul med sving denne gangen.
Har også sett på denne vogna, men de jeg har sett på - de nye, virka som at lufthjul var standard? Er det noe nytt kanskje?
Har også lest at demping var dårlig på dem fram til et par år siden, hvor lenge er det siden du hadde den?
Bor i en snøgryte, så jeg er avhengig av å komme meg fram i vinter. :p
 
Den hadde vi til førstemann. Veldig fornøyd, men trekk for dårlig demping og dårlig på snø (anbefaler lufthjul, men da blir det uten sving). Ønsker store hjul med sving denne gangen.
Sier samme. Vi har ikke hatt den selv, men jeg jobbet på Brio hvor vi solgte den. Synes den er veldig liten også (høyde), men spørs jo hvor høye dere er :) best med lufthjul.
 
Vi bor på landet med mye grusveier. Så her er det ikke noe vits med svingbare hjul. Men noe som er stødig... Har titta på brio happy og emmaljunga, men emmaljunga er så store og tunge... Brio er jo mye lettere og mindre. Samtidig er det ikke store forskjellen på bagdelen.
 
Jeg har hørt mye positivt om Bugaboo (og kjenner flere som er veldig fornøyd med vogner fra dette merket), men personlig synes jeg ikke de er noe fine estetisk sett :wtf:
Begynner å helle mot Emmaljunga, håper det er mulig å finne en modell med bag i babyrosa og hvitt. :)

hihihi :) det er morsomt hvor forskjellige man er. jeg syns bugaboo er så lekker, haha... mens syns ikke emmaljunga er fin. rart ass :) godt man er forskjellig :)
 
Min bugaboo er hvertfall utrolig lekker. Jeg ønsker hvertfall ikke å velge en sværa tung vogn som mann må vippe opp forhjulene om man skal snu. Kjørekomfort er alt for meg:)

Stokke trailz er så stiv synes eg
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    110,9 KB · Visninger: 37
Vi bor på landet med mye grusveier. Så her er det ikke noe vits med svingbare hjul. Men noe som er stødig... Har titta på brio happy og emmaljunga, men emmaljunga er så store og tunge... Brio er jo mye lettere og mindre. Samtidig er det ikke store forskjellen på bagdelen.
Bor også på landet og kommer til å gå mye på grusveier. Via gjerne bilder av hva du ender opp med. Er helt i villeede da dette er førstefødt og jeg aldri har satt meg inn i sånnt før.
 
Bor også på landet og kommer til å gå mye på grusveier. Via gjerne bilder av hva du ender opp med. Er helt i villeede da dette er førstefødt og jeg aldri har satt meg inn i sånnt før.

ImageUploadedByBV Forum1438262835.333679.jpg

Tror vi går for denne, fant den til en meget god pris på nettet og syns den ser enkel og fin ut, liker ikke mye stæsj, den har punkteringsfrie hjul og bagdelen er visst stor og god. Så blir nok Brio Happy Duo på oss....
 
Vis vedlegget 128295

Tror vi går for denne, fant den til en meget god pris på nettet og syns den ser enkel og fin ut, liker ikke mye stæsj, den har punkteringsfrie hjul og bagdelen er visst stor og god. Så blir nok Brio Happy Duo på oss....
Den var jo veldig fin!! Likte fargen!! Hvor bestiller du på nett??

Redigert: så det jo på bildet :)

Disse ser også rimeligere ut enn emmaljunga..
 
Det er visst tilbud på de nå. Med både sportsdel og bag, mange kjempekule farger, har også funnet en del andre ting på den nettsiden som jeg kan tenke meg til en rimelig pris.... Gratis frakt har de også
 
Vi fikk emmaljunga Edge duo sist, og kommer til å bruke den denne gangen også. Vi har også en babyjogger city elite, lurer litt på å kjøpe bag til den også, men vet ikke helt.. Har hørt at bagen på den er veldig liten! Bagen på Edge duo er jo veldig stor, men vesla vokste ut av den når hun var 6/7måneder... Så får se litt, må gruble litt mer her :)
Jeg kjøpte edge duo da jeg skulle ha mitt første barn, egentlig kun fordi selgeren sa at den hadde den største bagdelen av alle vognene og at jeg kunne bruke bagen lenge... jo visst.. enkelte sier hva som helst for å få et salg tror jeg. . Tok ikke mye over et halvt år før jeg måtte bytte til sportsdelen, og den er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt.. en slags jernrammegreie øverst gjør at jeg må ha ungen lenger ned i vogna enn det som ser normalt ut, og hvis jeg skal legge ungen bakover så må jeg slakke beltene helt ut for å få det til.. dustevogn :-( Har mest lyst på en simovogn nå tror jeg.
 
Jeg observerte ei jente med barnevogn fra Stokke i går, den ser solid og stødig ut, men jeg var overrasket hvor vanskelig det var for henne å komme til en butikk, det var faktisk en vekdig liten hondring nede og allikevel ville ikke vognen å kjøre inn, derfor måtte hun bruke litt krefter og til slutt snu vognen med adre enden, så gikk det. Er det sååå ille? Hva med vinter underlag da?
 
Har emmaljunga edge duo etter de to første, og håper den holder denne gangen også. Syns den er en varm og god vintervogn og er veldig fornøyd med den. :)
 
Skal dere kjøpe ny eller brukt?
Tenker å kjøpe brukt dersom det ligger ute en på finn som er helt perfekt. Er jo vanvittig med penger å spare, som heller kan brukes på andre ting. :rolleyes:
Ikke er vi akkurat veldig velstående heller akkurat nå. :rolleyes:
 
Vi kjøper brukt, har god tid på å finne den rette :) vet hvem modell vi vil ha så da er det bare å smøre seg med tolmodighet.
 
Back
Topp