Hva med en VOGNTRÅD jenter :D?

Vi kjøper brukt, har god tid på å finne den rette :) vet hvem modell vi vil ha så da er det bare å smøre seg med tolmodighet.
Hva vil dere ha da? :p

Vi lurer veldig på brio happy. Den er jo mye billigere enn emmaljunga city cross, og virker litt som den er i samme leia.
 
Vi skal ha brio happy. Lest opp og ned om begge vognene og vært å titta på begge to. Brio er mye lettere enn emmaljunga og etter min mening mye finere og enklere å bruke, ikke minst koster den halve prisen så her er vi ikke i tvil. Fant den ny på en nettside (kjøpbarnvagn.no) til 5500,- men får de jo på finn til 2000-4000kr og da er de som nye....
 
Vi skal ha brio happy. Lest opp og ned om begge vognene og vært å titta på begge to. Brio er mye lettere enn emmaljunga og etter min mening mye finere og enklere å bruke, ikke minst koster den halve prisen så her er vi ikke i tvil. Fant den ny på en nettside (kjøpbarnvagn.no) til 5500,- men får de jo på finn til 2000-4000kr og da er de som nye....
Ok, så bra! Må komme meg av gårde og kjenne på dem jeg også, kanskje etter ul på fredag. Men virker jo veldig lovende! Er viktig for oss og at den er lett, for jeg har ødelagte armer, men må jo klare å løfte den ut av bilen selv. Pluss så bor vi på toppen av en BRATT bakke. :p
 
Ok, så bra! Må komme meg av gårde og kjenne på dem jeg også, kanskje etter ul på fredag. Men virker jo veldig lovende! Er viktig for oss og at den er lett, for jeg har ødelagte armer, men må jo klare å løfte den ut av bilen selv. Pluss så bor vi på toppen av en BRATT bakke. :p

Vi bor midt ute i skogen så for oss er det viktig at den er fin på grusvei og at den er stødig, orker heller ikke løfte oss ihjel for å få den med oss så dette var det vi testet når vi var å så på de. Og da var ikke valget vanskelig. Brio var klart best på de tingene og i tilegg syns vi den ser mye enklere og penere ut. Vi får jo våre små på vinterstid så vi titta også på bagstørrelsen og der var det faktisk ikke så stor forskjell, god plass i brio, eneste er at den ikke er like dyp som emmaljunga, men for meg har ikke det så mye å si når den ellers var stor og god.
 
Vi bor midt ute i skogen så for oss er det viktig at den er fin på grusvei og at den er stødig, orker heller ikke løfte oss ihjel for å få den med oss så dette var det vi testet når vi var å så på de. Og da var ikke valget vanskelig. Brio var klart best på de tingene og i tilegg syns vi den ser mye enklere og penere ut. Vi får jo våre små på vinterstid så vi titta også på bagstørrelsen og der var det faktisk ikke så stor forskjell, god plass i brio, eneste er at den ikke er like dyp som emmaljunga, men for meg har ikke det så mye å si når den ellers var stor og god.
Kommer til å gå en god del tur i skogen (har skog bak huset og på den ene siden), så er ganske viktig at fjæringen er god, og stødigheten selvsagt. :) høres veldig bra ut! Nå ble jeg glad! :D
 
Vi har bestilt drømmevogna Emmaljunga Mondial De Luxe, ble med svingbare hjul, ikke like pent som orginalunderstellet, men tenker det understellet vi valgte er litt mer praktisk. Gleder meg så til å hente den når den kommer :)ImageUploadedByBV Forum1440937686.129265.jpg
 
Vi har bestilt drømmevogna Emmaljunga Mondial De Luxe, ble med svingbare hjul, ikke like pent som orginalunderstellet, men tenker det understellet vi valgte er litt mer praktisk. Gleder meg så til å hente den når den kommer :)Vis vedlegget 133292
Aldeles nydelig vogn <3
 
Noen som har tips til en vogn med vendbar sportsdel? Den kan ikke være for stor og tung og den må ha lufthjul som er "snurrbare" foran. 3 eller 4 hjuling er ikke så viktig.
:)
 
Vi gikk for baby jogger city elite fordi det var flere som anbefalte den :). Ei venninne av venninnen min byttet ut Emmaljunga til fordel for den.
TFK har jeg også hørt mange er fornøyd med :).


Hadde jeg valgt ny, så trur jeg jeg hadde tatt den jeg også. Har TFK og er fornøyd med den, men kjekt med en forandring :D
 
Vi vurderer city cross super viking. Men har ikke bestemt oss enda :)
 
Har hørt så utrolig mye negativt om den vogna, og at den fort kan klappe sammen under bruk hvis man bruker den på noe annet enn hardt underlag, så jeg er superskeptisk til den!
Vår tfk joggster twist har vært brukt på snø, asfalt, brostein, gress, fjelltur, skogssti, skogstur uten sti, og sikkert alle mulige andre underlag. Aldri klappet sammen eller veltet, selv om det er 3 hjul. Eneste gang den klappet sammen var ut inngangsdøren en gang, men det var fordi vi ikke hadde lukket låsen på siden. Jeg er i alle fall stor fornøyd med den, og skal bruke den på nr 2 også. Selv med daglig bruk er ikke understellet slitt. Og jeg ELSKER håndbremsen på håndtaket! ;-)
 
Back
Topp