Hva med en VOGNTRÅD jenter :D?

Gullnr5

Glad i forumet
Ja hvordan vogn drømmer/ønsker/har dere :)?

Selv har jeg kjøpt emmaljunga :) Kom over en som var akkurat sånn jeg ville ha, så måtte jo bare kaste meg over ;) Hadde ikke tenkt å kjøpe før etter uke 12, men :p

Her er den :D
a762f886963df41a80cbc7c55b4620b0

df694d11efd92e2281df41febb4a52a6
 
Vi hadde BRIO Happy til førstemann, var fornøyd med den, men kjøpte et understell jeg gjerne kunne bytta ut. Ikke det beste på vinterføre. Så nå vurderer vi en TFK. Veldig usikre foreløpig :)
 
Vi har en boogaboo buffalo som vi er veldig fornøyd med. Kommer til overalt.
 
Kjøpte Mountain Buggy Urban Jungle til forrige, og kjem til bruke den no og. :)
 
Jeg har absolutt ingen anelse på hvilken type vogn jeg vil ha! Tre hjul, fire hjul, svingbare hjul, lufthjul, stor bag liten bag... Har ingen erfaringer, må vel dra i en butikk å prøve litt å få litt tips. Hva er det lurt å tenke på da, dere som har erfaring fra før? :)
 
Jeg skal ha en med høyt nok håndtak!
Jeg er ikke veldig høy (173), men har lange bein og korte armer og sliter med å rekke fram til rattet i bilen hvis jeg stiller setet så langt tilbake at det blir behagelig for beina for eksempel... Har enda ikke trillet på en vogn som kan stilles inn så høyt på håndtaket at jeg slipper å få rar bøy i ryggen, bortsett fra en sånn vogn jeg dytta på da jeg jobba i barnehage. Var en sånn stor med plass til 4-6 unger i...
 
Vi har Simo Duo etter førstemann. ELSKER den, gleder meg til å ta den i bruk igjen. Den er helt super og så er den så fin :) Er 2009-modell, så er den gamle typen som har stor bag og finere chassi :p
 
Emmeljunga mondial duo combi i mørke blå! Gleder meg Max til å ta i bruk bag-delen igjen etter å ha brukt sportsdelen i 1,5 år nå! Elsker vognen!
 
Vi fikk emmaljunga Edge duo sist, og kommer til å bruke den denne gangen også. Vi har også en babyjogger city elite, lurer litt på å kjøpe bag til den også, men vet ikke helt.. Har hørt at bagen på den er veldig liten! Bagen på Edge duo er jo veldig stor, men vesla vokste ut av den når hun var 6/7måneder... Så får se litt, må gruble litt mer her :)
 
Vi fikk emmaljunga Edge duo sist, og kommer til å bruke den denne gangen også. Vi har også en babyjogger city elite, lurer litt på å kjøpe bag til den også, men vet ikke helt.. Har hørt at bagen på den er veldig liten! Bagen på Edge duo er jo veldig stor, men vesla vokste ut av den når hun var 6/7måneder... Så får se litt, må gruble litt mer her :)

Ser den Babyjogger city elite har vært best i test noen ganger! Ser jo også utrolig elegant ut! Og kan kombineres med bilstol. Hmm. Skulle ikke vært så mange valgmuligheter ;)
 
Jeg vil ha stor bag, 4 hjul, hjulene må være med luft og svingbare.
Siden jeg hadde tvillinger sist så kjenner jeg ikke til mange merker (er tragisk utvalg av tvillingvogner) vi hadde easywalker da. Super fornøyd med vognen!:) men tror vanlige vognen til easywalker har 3 hjul..
Noen som anbefaler et merke som fyller mine krav?:)
 
Har denne vogna. Er 2015 modell. Men må vel heller skaffe en søskenvogn, siden lillemann er bare 1 år og 2 mnd når bebisn kommer

image.jpg
 
Vi har Emmaljunga City Cross fra jentungen, og er storfornøyd! !!! Den er robust, men ikke for tung, den er stødig, og lett å håndtere både i by og på grusveier. Den har hjul som er store og gode, og som ikke punkterer, og både dypvognsdel og sportsdel er alkurat passe i str og fasong!!! ♡♡♡
 
Med nr 1 hadde jeg Simo bagvogn, og den var veldig romslig og god, men også kjempetung. Så den solgte jeg faktisk da vi gikk over til Easywalker Qtro sportsvogn. Denne gang vurderer jeg å bare kjøpe bag til Easywalkeren. Den er en drøm og trille. Fire hjul, med luft, og de foran er svingbare. Jeg liker veldig godt lufthjul i forhold til plast (rister og bråker mer med plast synes jeg), Har aldri vært ute for punktering. (Jinxa sikkert det nå da men :p )
 
Ser den Babyjogger city elite har vært best i test noen ganger! Ser jo også utrolig elegant ut! Og kan kombineres med bilstol. Hmm. Skulle ikke vært så mange valgmuligheter ;)
Elsker den vogna!! Vi kjøpte den istede for å kjøpe trille, den er en drøm å trille, stor kalesj som er helt suuuper og har så og si full liggestilling (som var en av hovedgrunnene til at vi valgte den fremfor trille). Og så tar den jo så lite plass når den er klappet sammen!
 
Vi bruker silver cross elegance til yngstegutten på 9 mndr... Han kommer jo fortsatt til å trenge vogn når baby kommer. Men det frister ikke med tvillingvogn så jeg er veldig usikker enda :-/
 
Back
Topp