Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venting blir vi gode på etterhvert, eller dårlige på alt ettersom
Tipper du får svar fra Athen i morgen. Kjempespent her!
*Krysser fingre og tær*
Dette er spennende. Du håper kanskje på en måte at de finner noe?
Ja, enig Blir litt skuffet om de ikke finner noe men glad at vi sjekket uansett svar
Alt bra med deg og bebisen Mjau ?<3
Alt vel her
Så bra! <3<3 Gleder meg til den dagen jeg er der du er -én dag
Merkelig at du ikke har fått svaret enda.. Kanskje det tar lengre tid med sperm enn blod?
Masse masse lykke til i morgen! Håper det er gullegg på gang!
Hipp hurra! Masse gode nyheter samtidig Nå er det deres tur snart <3CD 15
Folikkel på høyre side målt til 19 mm!! Lykke! Og slimhinne var 7.5 mm. Så jeg fikk resept på ovitrellle som skal settes i morgen tidlig, og progesteron skal tas fra torsdag kveld
Enda en gladnyheten! Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forakjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to fprkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.
En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
CD 15
Folikkel på høyre side målt til 19 mm!! Lykke! Og slimhinne var 7.5 mm. Så jeg fikk resept på ovitrellle som skal settes i morgen tidlig, og progesteron skal tas fra torsdag kveld
Enda en gladnyheten! Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forakjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to fprkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.
En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
Hurra for en flott og stor folikkel. Håper det er gullegg på gang inni der
Lykke til med sprøyte og alt det gøye som følger med
Ble så glad på dine vegne nå for at det endelig har kommet noen svar! Herregud, tenk at dere har hatt det samme som oss *gåsehud*
Vet du Bernt, nå skal vi også bli gravide, sånn skikkelig!!
Årets julegave
Hipp hurra! Masse gode nyheter samtidig Nå er det deres tur snart <3
Avocado!! Hvis dette gir oss baby, så er du grunnen. Jeg kommer til å kreve å møte deg, for å gi deg verdens største takk Åååååhh. Uansett, disse prøvene var så godt å få svar på!
Hadde dere akkurat de samme svar ? Herlighet for en glede disse prøvene ble! trodde aldri jeg skulle bli glad for å finne skjult klamydia og andre infeksjoner
Jepp, akkurat det samme. Chlamydia og bacterial load. Vi fikk 25 dagers kur begge to, så virker som mannen din må på noe ekstra siden han skulle på (var det) 40 dager?
Dette er langt fra min fortjeneste, som jeg skrev i Athen-tråden, du er ei grepa dame som hadde funnet ut av dette uansett! Sånn er det med sterke damer som står på
Jeg er så glad på deres vegne, så deilig å ha noe å ta tak i! Har troa på at dette har stått i veien for dere. Du har alderen med deg også og når dere begge er friske, er det ikke usannsynlig at dere klarer det selv