Hva hvis...

Venting blir vi gode på etterhvert, eller dårlige på alt ettersom :p

Tipper du får svar fra Athen i morgen. Kjempespent her! :)

*Krysser fingre og tær*
 
Dette er spennende. Du håper kanskje på en måte at de finner noe?
 
Fortsatt ikke noe svar fra IVF serum (Hellas). Blæh. Det står på hjemmesiden deres at det kan ta 5-8 dager. Går ut i fra at de ikke jobber 7 dager i uken -så i morgen burde svaret komme. Dersom ikke, så kommer jeg til å sende dem en mail å etterlyse resultatene på prøven.

Ellers så er det kontroll i morgen (UL) -håper det er 1 folikkel der som er stor og fin! <3
 
Merkelig at du ikke har fått svaret enda.. o_O Kanskje det tar lengre tid med sperm enn blod?

Masse masse lykke til i morgen! Håper det er gullegg på gang! :)
 
CD 15

Folikkel på høyre side målt til 19 mm!! Lykke! Og slimhinne var 7.5 mm. Så jeg fikk resept på ovitrellle som skal settes i morgen tidlig, og progesteron skal tas fra torsdag kveld:)

Enda en gladnyheten! Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forakjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to fprkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.

En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
 
CD 15
Folikkel på høyre side målt til 19 mm!! Lykke! Og slimhinne var 7.5 mm. Så jeg fikk resept på ovitrellle som skal settes i morgen tidlig, og progesteron skal tas fra torsdag kveld:)

Enda en gladnyheten! Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forakjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to fprkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.

En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
Hipp hurra! Masse gode nyheter samtidig :D Nå er det deres tur snart <3
 
CD 15
Folikkel på høyre side målt til 19 mm!! Lykke! Og slimhinne var 7.5 mm. Så jeg fikk resept på ovitrellle som skal settes i morgen tidlig, og progesteron skal tas fra torsdag kveld:)

Enda en gladnyheten! Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forakjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to fprkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.

En dag med glede, som har vært etterlengtet <3

Hurra for en flott og stor folikkel. Håper det er gullegg på gang inni der :Heartred
Lykke til med sprøyte og alt det gøye som følger med ;)

Ble så glad på dine vegne nå for at det endelig har kommet noen svar! Herregud, tenk at dere har hatt det samme som oss *gåsehud*
Vet du Bernt, nå skal vi også bli gravide, sånn skikkelig!! :D
Årets julegave :santa
 
Hurra for en flott og stor folikkel. Håper det er gullegg på gang inni der :Heartred
Lykke til med sprøyte og alt det gøye som følger med ;)

Ble så glad på dine vegne nå for at det endelig har kommet noen svar! Herregud, tenk at dere har hatt det samme som oss *gåsehud*
Vet du Bernt, nå skal vi også bli gravide, sånn skikkelig!! :D
Årets julegave :santa

Avocado!! Hvis dette gir oss baby, så er du grunnen. Jeg kommer til å kreve å møte deg, for å gi deg verdens største takk :D Åååååhh. Uansett, disse prøvene var så godt å få svar på!

Hadde dere akkurat de samme svar ?:) Herlighet for en glede disse prøvene ble!:) trodde aldri jeg skulle bli glad for å finne skjult klamydia og andre infeksjoner :p
 
Avocado!! Hvis dette gir oss baby, så er du grunnen. Jeg kommer til å kreve å møte deg, for å gi deg verdens største takk :D Åååååhh. Uansett, disse prøvene var så godt å få svar på!

Hadde dere akkurat de samme svar ?:) Herlighet for en glede disse prøvene ble!:) trodde aldri jeg skulle bli glad for å finne skjult klamydia og andre infeksjoner :p

Jepp, akkurat det samme. Chlamydia og bacterial load. Vi fikk 25 dagers kur begge to, så virker som mannen din må på noe ekstra siden han skulle på (var det) 40 dager?

Dette er langt fra min fortjeneste, som jeg skrev i Athen-tråden, du er ei grepa dame som hadde funnet ut av dette uansett! Sånn er det med sterke damer som står på :)
 
Jepp, akkurat det samme. Chlamydia og bacterial load. Vi fikk 25 dagers kur begge to, så virker som mannen din må på noe ekstra siden han skulle på (var det) 40 dager?

Dette er langt fra min fortjeneste, som jeg skrev i Athen-tråden, du er ei grepa dame som hadde funnet ut av dette uansett! Sånn er det med sterke damer som står på :)

Ja, samme svar det! Stemmer -han fik 40 dagers kur! Sikkert fordi vi sendte av sæden hans siden han har plager.

Så utrolig koselig sagt av deg, tusen takk<3 er så spent på oss alle damer i samme båt nå! Håpe håpe. <3<3

God klem
 
Etter noen runder her hjemme, så har vi kommet frem til at vi ikke kommer til å ta Ovitrelle / noen form for stimulering nå fremmover. Så denne eggløsningen får gå sin gang selv, og det blir ikke noe aktiv prøving. Siden vi nå har funnet ut av dette (som er en stor glede) så vil vi la kroppen få være syk, og fokusere på å bli frisk nå i månedene som kommer. Blir det naturlig baby, så er jo det SUPER positivt -men vi tviler med tanke på at vi har prøvd såpass lenge nå. Vil ikke slite ut kroppen min med enda mer hormoner nå som antibiotikakuren skal starte. Vi fikk beskjed om at antibiotikaen vil drepe litt sæd, så vi kan vel forvente oss at noen måneder må til for å bygge opp sæden igjen etter denne kuren også. Men alt i alt, så er dette bare en lykkelig dag <3 Puste ut, og bare være enda mer tålmodig. Kanskje vi er så heldig å få en julespire, hvis ikke så håper jeg at 2017 blir et år hvor vi ser positiv test!
 
Jeg er så glad på deres vegne, så deilig å ha noe å ta tak i! Har troa på at dette har stått i veien for dere. Du har alderen med deg også og når dere begge er friske, er det ikke usannsynlig at dere klarer det selv :)
 
Jeg er så glad på deres vegne, så deilig å ha noe å ta tak i! Har troa på at dette har stått i veien for dere. Du har alderen med deg også og når dere begge er friske, er det ikke usannsynlig at dere klarer det selv :)

Tusen takk, Mjau! Ja, nå har vi noe å ta tak i! Kanskje vi klarer det naturlig nå? Vi skal gi det en god sjans, ja:) Mannen er så lettet, fordi han har vært så plaget med diverse ting der nede. Så er også veldig glad for at han kanskje ikke skal ha mer plager fremover..Men, dette var bare gode nyheter, og jeg gleder meg til et nytt år, med nye muligheter :D
 
Back
Topp