Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok dessverre slik at tempen holder seg unaturlig høy når kroppen tilføres progresteron slik som Crinone.
Håper det fortsatt kan snu for deg
Litt spotting på papiret nå også, så da kom TR fort gitt!
Det har tatt meg litt tid å skrive noe til deg etter statusen din i dag, for jeg syns det er vanskelig å selv snakke om håp til andre når det ikke alltid er så lett å holde på det selv.
Men når det er sagt tror jeg på at det vil lykkes både for deg og meg. Det må det! Nettopp fordi vi ikke gir opp, fordi vi står i de urettferdige utfordringene livet har gitt oss og kjemper videre!
Jeg vet heller ikke hva jeg skal si for jeg har hatt og har de samme tankene som deg. Vil bare si at ting føltes litt bedre når jeg startet med ivf fordi nå føles det som jeg gjør noe spesifikt som kan lede til graviditet. Jeg er i PP33 nå tror jeg. Aldri blitt gravid på egenhånd før, men det siste året har jeg blitt gravid med Ivf begge gangene de har satt inn egg! Det er håp og det er ingen påvist grunn til at du ikke skal klare å bli gravid❤ må bare gjennom litt mer på veien. Sender deg en klem ❤
Jeg vet heller ikke hva jeg skal si for jeg har hatt og har de samme tankene som deg. Vil bare si at ting føltes litt bedre når jeg startet med ivf fordi nå føles det som jeg gjør noe spesifikt som kan lede til graviditet. Jeg er i PP33 nå tror jeg. Aldri blitt gravid på egenhånd før, men det siste året har jeg blitt gravid med Ivf begge gangene de har satt inn egg! Det er håp og det er ingen påvist grunn til at du ikke skal klare å bli gravid❤ må bare gjennom litt mer på veien. Sender deg en klem ❤
Jeg er en valp i forhold til dere! Blir helt teit å klage, men fy fader jeg er så LEI!! Dritt lei.. Babyer, vogner, mager, barn over alt.
Takk, kjære Poppi og Avokado <3 Vi skal klare det <3
Jeg er en valp i forhold til dere! Blir helt teit å klage, men fy fader jeg er så LEI!! Dritt lei.. Babyer, vogner, mager, barn over alt.
Takk, kjære Poppi og Avokado <3 Vi skal klare det <3
*** vente vente vente*** .......Prøvene fra Athen har vi ikke fått svar på enda. Fikk mail på lørdag 29/10 at de hadde fått betaling, og svaret blir sendt så fort de får svaret på prøvene......... ****vente vente vente***
Så er det kontroll på mandag (cd 15). Hååååååper egget er fint og stort slik at jeg kan sette sprøyte innen noen dager, og at denne PP ikke blir så lang, og at det blir den siste for denne gang! ***håpe håpe***
Ellers er det enda litt mer venting -venter på svar fra Porsgrunn slik at vi kan sette i gang med hjelp fra dem
Kjære, la oss få en 2017 baby (Og Avocado , Poppi, og VictoriaH som også er i spennende tider nå )