Hva hvis...

Håper du klarer å kose deg litt på tur. Kan være befriende å være med folk som ikke vet hva man går igjennom og. ❤️
 
Nydelig fint :)
 
13 dpo

Tempen min har vært helt lik som forrige måned, men siden jeg ikke fikk et dropp på 11 dpo, så turte jeg ikke slutte med Crinone. Jeg fikk jo et veldig tydelig dropp sist måned som gjorde at jeg valgte å ikke ta crinone mer. Typisk tegn for mens for meg er et drop. Men ikke denne måneden. Jeg tør ikke ha forhåpningene skyhøye, men litt forhåpninger er det jo nå. Kan det være crinonen denne mnd som holder tempen oppe? Sist måned så fikk jeg jo tydelig dropp selvom jeg gikk på crinone , men sånt kan jo selvfølgelig forandre seg. Jeg har jo helt blenda RFSU strimler, så det taler jo litt mot graviditet. Jeg fikk jo positiv sommer 2015 14 dpo på CB digital, så jeg produserer jo kanskje ikke HCG så sent.

image.jpg

image.jpg
 
Det er nok dessverre slik at tempen holder seg unaturlig høy når kroppen tilføres progresteron slik som Crinone.
Håper det fortsatt kan snu for deg :)
 
Det er nok dessverre slik at tempen holder seg unaturlig høy når kroppen tilføres progresteron slik som Crinone.
Håper det fortsatt kan snu for deg :)

Ja, var det jeg også tenkte. Forventet liksom bare den droppet som sist måned, da jeg gikk også på crinone. Men det er nok forskjellig fra mnd til mnd sånn sett! Jeg er heldigvis ikke plaget med Crinone denne mnd, ikke sår eller noe. Merker ingenting:)
 
PP 22
CD 3
I dag startet jeg på nytt med Letrozol. Jeg skal på kontroll mandag 7.november, på CD 15. Får håpet egget er klart for Otrivelle innen den tid.

Nå venter jeg bare på svarene fra Athen. Jeg håper litt at de finner noe, slik at vi finner grunne til at vi ikke klarer det. Jeg har jo eggløsninger hver måned, så noe galt er det jo som skjer. Kan være så mye.... Er så trist å se at prøveperiodene bare øker og øker. Jeg husker når jeg var i PP 9, og gruet meg til å få to siffer. Nå er det ikke lenge før jeg kan gange det med 3 :( .. Jeg er så redd for at vi aldri vil få det til. Og jeg misunner alle som er gravide og får det til -på en god måte. Men jeg har så sorg inni meg. Det er så vondt :( Herlighet for en reise dette er. Vil noe så stort noen gang skje oss? .....
 
Det har tatt meg litt tid å skrive noe til deg etter statusen din i dag, for jeg syns det er vanskelig å selv snakke om håp til andre når det ikke alltid er så lett å holde på det selv.
Men når det er sagt tror jeg på at det vil lykkes både for deg og meg. Det må det! Nettopp fordi vi ikke gir opp, fordi vi står i de urettferdige utfordringene livet har gitt oss og kjemper videre!
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg vet heller ikke hva jeg skal si for jeg har hatt og har de samme tankene som deg. Vil bare si at ting føltes litt bedre når jeg startet med ivf fordi nå føles det som jeg gjør noe spesifikt som kan lede til graviditet. Jeg er i PP33 nå tror jeg. Aldri blitt gravid på egenhånd før, men det siste året har jeg blitt gravid med Ivf begge gangene de har satt inn egg! Det er håp og det er ingen påvist grunn til at du ikke skal klare å bli gravid❤ må bare gjennom litt mer på veien. Sender deg en klem ❤
 
Det har tatt meg litt tid å skrive noe til deg etter statusen din i dag, for jeg syns det er vanskelig å selv snakke om håp til andre når det ikke alltid er så lett å holde på det selv.
Men når det er sagt tror jeg på at det vil lykkes både for deg og meg. Det må det! Nettopp fordi vi ikke gir opp, fordi vi står i de urettferdige utfordringene livet har gitt oss og kjemper videre!
:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg vet heller ikke hva jeg skal si for jeg har hatt og har de samme tankene som deg. Vil bare si at ting føltes litt bedre når jeg startet med ivf fordi nå føles det som jeg gjør noe spesifikt som kan lede til graviditet. Jeg er i PP33 nå tror jeg. Aldri blitt gravid på egenhånd før, men det siste året har jeg blitt gravid med Ivf begge gangene de har satt inn egg! Det er håp og det er ingen påvist grunn til at du ikke skal klare å bli gravid❤ må bare gjennom litt mer på veien. Sender deg en klem ❤

Jeg er en valp i forhold til dere! Blir helt teit å klage, men fy fader jeg er så LEI!! Dritt lei.. Babyer, vogner, mager, barn over alt.

Takk, kjære Poppi og Avokado <3 Vi skal klare det <3
 
Jeg vet heller ikke hva jeg skal si for jeg har hatt og har de samme tankene som deg. Vil bare si at ting føltes litt bedre når jeg startet med ivf fordi nå føles det som jeg gjør noe spesifikt som kan lede til graviditet. Jeg er i PP33 nå tror jeg. Aldri blitt gravid på egenhånd før, men det siste året har jeg blitt gravid med Ivf begge gangene de har satt inn egg! Det er håp og det er ingen påvist grunn til at du ikke skal klare å bli gravid❤ må bare gjennom litt mer på veien. Sender deg en klem ❤
Jeg er en valp i forhold til dere! Blir helt teit å klage, men fy fader jeg er så LEI!! Dritt lei.. Babyer, vogner, mager, barn over alt.

Takk, kjære Poppi og Avokado <3 Vi skal klare det <3

Enig med deg Poppi, det er lettere nå som det er IVF, for da vet vi i hvert fall at egget som vi bærer på er befruktet :happy119

Jeg syns tiden med Pergo og Letrozol var tøffere enn nå, og det er nok dels på grunn av IVF, men også dels fordi man blir herdet med tiden og tåler nederlagene bedre.

Det svinger både opp og ned, og det vil det nok gjøre fremover også, for oss alle, men det fine er at vi, selv om vi er på forskjellige stadier i prosessen, har tatt tak i våre utfordringer og jobber med dem. Og derfor vil vi også lykkes til slutt! Det tror jeg på i hvert fall :)

(Forresten, jeg sluttet å telle pp ganske tidlig, men snart 4 år, så kan vel regne rundt 40..,:oops:)
 
Jeg er en valp i forhold til dere! Blir helt teit å klage, men fy fader jeg er så LEI!! Dritt lei.. Babyer, vogner, mager, barn over alt.

Takk, kjære Poppi og Avokado <3 Vi skal klare det <3

Jeg hater å se barnevogner, babyer og gravide overalt selv :( dette skal snu for oss, håper på at det snur nå snart ❤
 
*** vente vente vente*** .......Prøvene fra Athen har vi ikke fått svar på enda. Fikk mail på lørdag 29/10 at de hadde fått betaling, og svaret blir sendt så fort de får svaret på prøvene......... ****vente vente vente***

Så er det kontroll på mandag (cd 15). Hååååååper egget er fint og stort slik at jeg kan sette sprøyte innen noen dager, og at denne PP ikke blir så lang:smiley-angelic001, og at det blir den siste for denne gang! :smiley-angelic001 ***håpe håpe***

Ellers er det enda litt mer venting -venter på svar fra Porsgrunn slik at vi kan sette i gang med hjelp fra dem :Heartbigred

Kjære, la oss få en 2017 baby:smiley-angelic001:smiley-angelic003:Heartbigred (Og Avocado , Poppi, og VictoriaH som også er i spennende tider nå ):Heartbigred
 
*** vente vente vente*** .......Prøvene fra Athen har vi ikke fått svar på enda. Fikk mail på lørdag 29/10 at de hadde fått betaling, og svaret blir sendt så fort de får svaret på prøvene......... ****vente vente vente***

Så er det kontroll på mandag (cd 15). Hååååååper egget er fint og stort slik at jeg kan sette sprøyte innen noen dager, og at denne PP ikke blir så lang:smiley-angelic001, og at det blir den siste for denne gang! :smiley-angelic001 ***håpe håpe***

Ellers er det enda litt mer venting -venter på svar fra Porsgrunn slik at vi kan sette i gang med hjelp fra dem :Heartbigred

Kjære, la oss få en 2017 baby:smiley-angelic001:smiley-angelic003:Heartbigred (Og Avocado , Poppi, og VictoriaH som også er i spennende tider nå ):Heartbigred

Der var du igjen ja :) ventetiden gjør meg gal! Men er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente heller :p
 
❤️❤️
 
Back
Topp