Åh! Vakringer
Gratulerer med den nydelige og aktive 1-åringen!
Tusen takk kjære deg <3
Fjerner bildene ganske raskt, men håpet at dere faste lesere og som har fulgt meg kunne få et lite bilde av oss <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Vakringer
Gratulerer med den nydelige og aktive 1-åringen!
Tusen takk kjære deg <3
Fjerner bildene ganske raskt, men håpet at dere faste lesere og som har fulgt meg kunne få et lite bilde av oss <3
Veldig trivelig å se!
Tenkte nok at de skulle bort, så quota ikke for sikkerhets skyld
Åå, se på dere da [emoji7] Så fine dere er!! Og for ei nydelig lita jente dere har fått. Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Tenk at vi var så heldige at vi endelig fikk det barnet vi har ønsket oss så lenge. Jeg synes fortsatt det er ganske mindblowing. [emoji3590]
Så nydelig dere er[emoji7][emoji7][emoji7] Gratulerer med 1åring i hus[emoji512][emoji122][emoji122] Skjønn frøken[emoji173]
Gratulerer med ettåring! Så utrolig skjønn (og hårete ) hun er
Også så fint med kos og kyss da! Er så herlig alder når de begynner å kommunisere skikkelig, blir bare mer gøy fremover nå
Tusen takk for det [emoji3590][emoji3590] Føler meg ekstremt priviligert som kan prøve på en spire og allerede være mamma da. Noen ganger føles det litt vel luksus [emoji28]Tusen takk! <3 Det er helt mindblowing faktsik. Vi er så heldige! <3 Nå heier vi masse på deg på sidelinjen her [emoji813]red
Åh så herlige fine deg Tenk hvor heldige vi er!
Åhh.. Koselig oppdatering har du fjerna bildene? Fikk de ikke opp...
Åhh.. Koselig oppdatering har du fjerna bildene? Fikk de ikke opp...
Så det ikke før nå! Fjernet igjen?
Så det ikke før nå! Fjernet igjen?
Fine dere er!! Nå så jeg endelig bildene